Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22101/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä nyt yks ärtynyt tyyppi?

Voi, kun ei osata ajoissa irtaantua palstalta.

On. Alkava tai meneillään oleva psykoosi varmaan kun pimpahtaa heti, ja sekoittaa komentoijat toisiinsa.

Sen vertaa ei ole hänellä kärsivällisyyttä, että lukisi koko ketjun ennenkuin alkaa sitä pitä parhaiten osaa.

Vierailija
22102/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisellä Tampereen keikalla on näemmä ollut tunnelma katossa. Instassa on hyviä klippejä, joista näkyy entistäkin selvemmin Kärtsärin karisma ja kyky nostattaa tunnelmaa. Kyllä se on nyt itsenkin keikalle raahauduttava. Sama se, vaikka muut ovat nuorempia. T. N38

Olin paikalla eilen. Vaikuttaako sitten kokemukseen että olin ottanut alkomahoolia, mene ja tiedä, mutta mulla oli hauskinta vuosiin 😜 Kyllä se on luontainen esiintyjä. Tosi hyvältä kuulosti livenä, ja näytti myös. Joka välispiikeissä sai nauraa ja sitten taas tunnelma kattoon niin että nyt on ääni käheenä. Kun se jaksaa vähätellä musajuttuja ja että "muut asiat on niitä oikeasti tärkeitä", niin se pitäisi hänen lopettaa. Mä ihan oikeasti luulen, että Käärijä on mullakin onnistunut syrjäyttämään tänä vuonna tyypillisen kevätväsymyksen. Ei mitään ihan pikkujuttuja 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22103/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä näyttää ihan kävelevältä valkosuklaapatukalta nyt, verrattuna 2021 loppuvuoden kondikseen.

Pst ps rintalihastaljaan ja rutistuspenkkiin mars, eikä huidella naisten rintsikat päällä pitkin pikkulavoja!

🥱 Kyllä on kehittävää vahdata silmä kovana inhoamansa ihmisen ig-stoorit läpi.

Tuossa on se riski, kun ei pidetä ulkonäöstä huolta, niin seuraava vaihe on se, että aletaan kuitata alkuvoimainen meno hassuilla pukineilla ja c luokan stand up heitoilla.

Nähnyt jotain kommentia myös Käärijän "originaaleilta" faneilta ennen UMKta

Sä mitään nähnyt ole kunnet tietänyt Käärijästä mitään. Ja kyllä on pitkät johtopäätökset tehty yksistä lavalle heitetyistä rintsikoista.

Yritä nyt hyvä ihminen sietää ja kestää toisten kommentoijien asiallisia ja varsin realistisia näkemyksiä. Toisen kommentoijan arvosteleminen ja haukkuminen ei ole suotavaa, se on alhaista, helppoa, lapsellista ja naurettavaa. Käärijää saa ja pitää arvostella. Jos et kestä, se on sinun ongelma.

Asiallinen sulla on hanurissas. Joku häiriö tai Asperger täytyy olla jos tuosta valehtelusta ja vääristelystä asiallista saa.

Mitään todistetta ei ole sille ettei K huolehtisi ulkonäöstään, muuta kuin oma Käärijä-inho ja viha.

Ei-virheetön vartalo on hänen tavaramerkkinsä ja todella piristävää! Jos oikeasti rehkis itselleen jonkun tylsän pyykkilaudan niin kuin te täällä vaaditte niin osa viehätystä olisi poissa. Osoittaisi että antaa myöten vittupäiden pilkalle.

Ja kun tuo/sä niitä Käärijän ig-stooreja haukkana vahtii niin voisi myös panna merkille että fanit juuri kehuvat sitä stand up meininkiä, mitä ei keikoista edes paljoa ole.

Mä en ole käynyt mitään stooreja vahtimassa?!?

Olen ainoastaan tuon viimeisimmän kommentin kirjoittaja.

Loukkasit, solvasit ja haukuit minua ilman syytä ja aihetta.

Miksi teit niin?

Pyydä anteeksi.

En takuulla pyydä sulta yhtikäs mitään.

Hah! En olis sulle antanutkaan. 

Onnea vaan PKN-fanille valitsemallaan tiellä.

Nyt voitkin sitten toteuttaa "uhkauksesi" ja häipyä ketjusta. Äläkä tule 20:n minuutin päästä takaisin tällä kertaa.

Vierailija
22104/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisellä Tampereen keikalla on näemmä ollut tunnelma katossa. Instassa on hyviä klippejä, joista näkyy entistäkin selvemmin Kärtsärin karisma ja kyky nostattaa tunnelmaa. Kyllä se on nyt itsenkin keikalle raahauduttava. Sama se, vaikka muut ovat nuorempia. T. N38

Olin paikalla eilen. Vaikuttaako sitten kokemukseen että olin ottanut alkomahoolia, mene ja tiedä, mutta mulla oli hauskinta vuosiin 😜 Kyllä se on luontainen esiintyjä. Tosi hyvältä kuulosti livenä, ja näytti myös. Joka välispiikeissä sai nauraa ja sitten taas tunnelma kattoon niin että nyt on ääni käheenä. Kun se jaksaa vähätellä musajuttuja ja että "muut asiat on niitä oikeasti tärkeitä", niin se pitäisi hänen lopettaa. Mä ihan oikeasti luulen, että Käärijä on mullakin onnistunut syrjäyttämään tänä vuonna tyypillisen kevätväsymyksen. Ei mitään ihan pikkujuttuja 💚

On mahtava tunne, kun huomaa löytäneensä sellaisen musiikin ja artistin joka tuo energiaa, hyvää oloa ja iloa elämään. Live-keikoista tulee hyvä fiilis pitkälle viikkoon ja pian on taas valmis seuraavaan kokemukseen.

Niihin jää koukkuun, kai siellä jotain endorfiinia erittyy; terveellistä!

Sulle se on Käärijä ja mulle PB.

Iloitaan ja lauletaan yhdessä äänemme käheiksi ja pää täyteen kivoja muistoja, iästä riippumatta :D

Vierailija
22105/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa Tampereen klipeissä on jo ihan jonkinlaista joukkohysteriaa yleisössä. :O Onkohan kuitenkin ihan viisuhypeä joka alkaa mennä vähän överiksi? Sanon tämän kaikella rakkaudella mutta tuo rintsikkajuttu oli vähän "turn-off" ja naiselliset kädenliikkeet myös jotka umk-lavalla toisaalta toimi tosi hyvin. Mulla ei kyllä ole vertailukohtaa kuin vanhoista keikkaklipeistä. Se keltapukuinen miehekäs lätkäjätkän olemus toimi niissä itelleni paremmin. Mutta jos tuo uusi vetoaa isompaan yleisöön niin tietty sitä kannattaa jatkaa. Ja näyttäähän se vetoavan. 😀

No tuskin hän kauheasti on mitään laskelmoinut, että mikä näyttää miltäkin, joku vaan heitti rintsikat lavalle ja hän puki ne päälle, koska miksikäs ei 😅 mua nauratti koska inhoan sitä sovitusrumbaa mikä rintsikoiden ostamiseen liittyy ja sitten joku Käärijä vaan pukee randomliivit päälle ja ne näyttää heti sopivankokoisilta 😅

Koska lavalle lentää käytetyt, pari viikkoa jalassa olleet alushousut?

Joku heitti ilmeisesti tamponin rintsikoiden perään. Sitä ei Kääris enää suostunut käyttämään.

Vierailija
22106/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi musajuttujen vähättely voi olla jo yleisön valmistelemista siihen että haluaa tehdä muutakin ja sit toisaalta alitajuista epävarmuutta siitä että jos viisuissa ei meniskään hyvin. Vaikka hän hyvin itsevarmalta vaikuttaa. En tosin usko että viisuissa voisi mennä huonosti. Varmasti Käärijä on kärkikahinoissa.

Vierailija
22107/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi musajuttujen vähättely voi olla jo yleisön valmistelemista siihen että haluaa tehdä muutakin ja sit toisaalta alitajuista epävarmuutta siitä että jos viisuissa ei meniskään hyvin. Vaikka hän hyvin itsevarmalta vaikuttaa. En tosin usko että viisuissa voisi mennä huonosti. Varmasti Käärijä on kärkikahinoissa.

Mitä se nyt vähätteli? Itsekin olin paikalla, eikä se kyllä minun korviin mitään vähätellyt. Mukavan nöyrä asenne oli mielestäni hänellä.

Vierailija
22108/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä näyttää ihan kävelevältä valkosuklaapatukalta nyt, verrattuna 2021 loppuvuoden kondikseen.

Pst ps rintalihastaljaan ja rutistuspenkkiin mars, eikä huidella naisten rintsikat päällä pitkin pikkulavoja!

Tuossa on se riski, kun ei pidetä ulkonäöstä huolta, niin seuraava vaihe on se, että aletaan kuitata alkuvoimainen meno hassuilla pukineilla ja c luokan stand up heitoilla.

Sä mitään nähnyt ole kunnet tietänyt Käärijästä mitään. Ja kyllä on pitkät johtopäätökset tehty yksistä lavalle heitetyistä rintsikoista.

Yritä nyt hyvä ihminen sietää ja kestää toisten kommentoijien asiallisia ja varsin realistisia näkemyksiä. Toisen kommentoijan arvosteleminen ja haukkuminen ei ole suotavaa, se on alhaista, helppoa, lapsellista ja naurettavaa. Käärijää saa ja pitää arvostella. Jos et kestä, se on sinun ongelma.

Asiallinen sulla on hanurissas. Joku häiriö tai Asperger täytyy olla jos tuosta valehtelusta ja vääristelystä asiallista saa.

Mitään todistetta ei ole sille ettei K huolehtisi ulkonäöstään, muuta kuin oma Käärijä-inho ja viha.

Ei-virheetön vartalo on hänen tavaramerkkinsä ja todella piristävää! Jos oikeasti rehkis itselleen jonkun tylsän pyykkilaudan niin kuin te täällä vaaditte niin osa viehätystä olisi poissa. Osoittaisi että antaa myöten vittupäiden pilkalle.

Ja kun tuo/sä niitä Käärijän ig-stooreja haukkana vahtii niin voisi myös panna merkille että fanit juuri kehuvat sitä stand up meininkiä, mitä ei keikoista edes paljoa ole.

Miksi teit niin?

Pyydä anteeksi.

Nyt voitkin sitten toteuttaa "uhkauksesi" ja häipyä ketjusta. Äläkä tule 20:n minuutin päästä takaisin tällä kertaa.

En ole uhannut häipyä, sekoitat minut taas toiseen.

Olenko minä mennyt ihosi alle ja jäänyt piikiksi lihaasi.

Mulla on valitettavasti sellainen taipumus, että vedän puoleeni häiriityneitä.

Mutta nyt tunnistan sinut kirjoitustyylistä enkä enää sulle vastaa, muille kyllä. Peace and Love.

Vierailija
22109/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit niin?

Pyydä anteeksi.

En ole uhannut häipyä, sekoitat minut taas toiseen.

Olenko minä mennyt ihosi alle ja jäänyt piikiksi lihaasi.

Mulla on valitettavasti sellainen taipumus, että vedän puoleeni häiriityneitä.

Mutta nyt tunnistan sinut kirjoitustyylistä enkä enää sulle vastaa, muille kyllä. Peace and Love.

Kunhan pb:n jalotiina -tai kukaan muu kuin Käärijä- saa "asiallista kritiikkiä" niin avaat kyllä turpasi.

Vierailija
22110/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nyt vähätteli? Itsekin olin paikalla, eikä se kyllä minun korviin mitään vähätellyt. Mukavan nöyrä asenne oli mielestäni hänellä.

Ei tapahtunut siis eilen. Stooreissa on joskus höpötellyt tuollaista.

Vierailija
22111/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa Tampereen klipeissä on jo ihan jonkinlaista joukkohysteriaa yleisössä. :O Onkohan kuitenkin ihan viisuhypeä joka alkaa mennä vähän överiksi? Sanon tämän kaikella rakkaudella mutta tuo rintsikkajuttu oli vähän "turn-off" ja naiselliset kädenliikkeet myös jotka umk-lavalla toisaalta toimi tosi hyvin. Mulla ei kyllä ole vertailukohtaa kuin vanhoista keikkaklipeistä. Se keltapukuinen miehekäs lätkäjätkän olemus toimi niissä itelleni paremmin. Mutta jos tuo uusi vetoaa isompaan yleisöön niin tietty sitä kannattaa jatkaa. Ja näyttäähän se vetoavan. 😀

No tuskin hän kauheasti on mitään laskelmoinut, että mikä näyttää miltäkin, joku vaan heitti rintsikat lavalle ja hän puki ne päälle, koska miksikäs ei 😅 mua nauratti koska inhoan sitä sovitusrumbaa mikä rintsikoiden ostamiseen liittyy ja sitten joku Käärijä vaan pukee randomliivit päälle ja ne näyttää heti sopivankokoisilta 😅

Joku heitti ilmeisesti tamponin rintsikoiden perään. Sitä ei Kääris enää suostunut käyttämään.

Täh? Apua 🙈🙈🙈🙈

Vierailija
22112/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä, SALILLE.!!! Jos riehuu ilman paitaa, niin vatsa-, rinta- ja selkälihakset pitää olla kunnossa. Ei meidän, vaan itsesi takia. Kun haluaa VOITTAA, niin kannattaa ne otta ne pelkästään seksikkyyden takia ääniä antavien äänet. Tää on kilpailu, kaikki keinot käyttöön! Hyvä lähtökohta, pitää vaan vähän vaan skarpata.

Vierailija
22113/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tartutte provoihin?

Kukatietåä niissä on totuuden siemen, mikä jää vaivaamaan....

Vierailija
22114/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä, SALILLE.!!! Jos riehuu ilman paitaa, niin vatsa-, rinta- ja selkälihakset pitää olla kunnossa. Ei meidän, vaan itsesi takia. Kun haluaa VOITTAA, niin kannattaa ne otta ne pelkästään seksikkyyden takia ääniä antavien äänet. Tää on kilpailu, kaikki keinot käyttöön! Hyvä lähtökohta, pitää vaan vähän vaan skarpata.

Joo, ei me mitään Arttu Viskaria ilman paitaa haluta kuolata.

Vierailija
22115/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo musta ole mitään provoja missä mietitään että itsestään kannattaa pitää huolta. Kun onhan se ihan totta. Ei sillä että Käärijä PITÄÄ tehdä jotain muiden takia vaan hänen kannattaa ihan oman itsensä ja menestyksensä takia huolehtia kisakondiksestaan. Ulkomusiikilliset arvot merkkaa vaikka se kuin väärin olisi.

Vähän vatsaa ei haittaa miehellä mitään mutta kun katsoo vanhoista keikkapätkistä miten ketterä ja nopea kärtsä on ihan vuosi pari sitten ollut..

Vierailija
22116/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo musta ole mitään provoja missä mietitään että itsestään kannattaa pitää huolta. Kun onhan se ihan totta. Ei sillä että Käärijä PITÄÄ tehdä jotain muiden takia vaan hänen kannattaa ihan oman itsensä ja menestyksensä takia huolehtia kisakondiksestaan. Ulkomusiikilliset arvot merkkaa vaikka se kuin väärin olisi.

Vähän vatsaa ei haittaa miehellä mitään mutta kun katsoo vanhoista keikkapätkistä miten ketterä ja nopea kärtsä on ihan vuosi pari sitten ollut..

Mitä hittoa?! Mistä sä tiedät miten K treenaa? Hyväkuntoiselta näyttää.

Vierailija
22117/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Toki se saattaa olla 30v miehen luonnollinen kehityskaari, kun kotona odottaa låmmin lihapata. Vähän surku juttu silti.

Kyllå näitä standupkoomikkoja riittåå riittämiin muutenkin.

Vierailija
22118/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups katsoin toisen videon eri kuvakulmasta, ei ne nyt ihan edestä istuneetkaan (kupit oli melkein kaulassa), mut silti, hyvät naurut sain😂😂😂 -sama-

Vierailija
22119/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Apua 🙈🙈🙈🙈

Eiih yök, miksi avasin tänään palstan.... :D

Vierailija
22120/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa?! Mistä sä tiedät miten K treenaa? Hyväkuntoiselta näyttää.

Ei tarvii hermostua. 😉 Selkeä ero liikekielessä verrattuna vanhoihin keikkoihin. Voi johtua tietoisesta muutoksesta tai sit raskaammista kengistäkin. Niinku joku sanoi lähtökohdat on hyvät jos ei erinomaiset eikä kannata aliarvioida puhtaasti seksikkyyspisteitä antavia.

Hän on seksikäs. Piste.

Ketju on lukittu.