Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22141/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä, SALILLE.!!! Jos riehuu ilman paitaa, niin vatsa-, rinta- ja selkälihakset pitää olla kunnossa. Ei meidän, vaan itsesi takia. Kun haluaa VOITTAA, niin kannattaa ne otta ne pelkästään seksikkyyden takia ääniä antavien äänet. Tää on kilpailu, kaikki keinot käyttöön! Hyvä lähtökohta, pitää vaan vähän vaan skarpata.

Käärijän kroppa on oikein hyvä noin ja hän on paremmassa kunnossa kuin moni muu mies tai nainen. Mun mielestä on just hyvä, että Kärtsä ei oo täysin ylitreenattu, vaan tuo ainakin mun silmissä lisää seksikkyyttä ja sympaattisuutta. Ja hän haluaa kannustaa kaikkia olemaan ilman paitaa, vaikka kroppa näyttäisi miktä. Toki itsestä kannattaa pitää huolta, mutta ei se itsestä huolehtiminen tarkoita välttämättä sitä, että jokainen lihas on treenattu näkyväksi.

Nimenomaan, ja sellanen raejuusto-rahka-proteiinipirtelö-pena, jonka suurin huoli olisi, onko tällä viikolla 1 mm vai 2 mm vatsarasvaa, on musta todella epäsymppis miestyyppi.

Nyt ei puhutakaan Kouvolan Kuntosalin Raejuusto-Penasta vaan Eurovisionin mahdollisesta kärkikahinahdokkaasta, jonka näkee suorista lähikuvasta kohta kymmenet miljoonat

Siinä voi muutamalta sadaltatuhannelta viisugayltä ja vähemmån viisugayltä mennä roska silmään ja sormi irrota äänestysnapilta, jos lavalle astelee muumipapan muotoinen stand-up kaveri

Muumipapan muotoinen XDDD En tiiä ootko se sama tyyppi, joka täällä on kirjoitellut niitä vaakkuja-kommentteja, mut siis kiitos nauruista. :D

Vierailija
22142/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt julkasta tätä, mutta tässä on joku kielletty sana, niin ei mene läpi enkä keksi, mikä se on, mutta siis ihana tämä Pihlan fanikirje Käärijälle! :3

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/38ee8216-1a8d-4753-a397-5c6023…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22143/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös toi kirje ole ihan perus teinin rakkauskirje. Ite lähetin Neumannille joslus samanlaisen.

Olin vähän yllättynyt, että Käärijä julkaisi tuommosen. Tosin ehkä parempi valinta kuin joku Mervin kiihkeä tunnustus

Vierailija
22144/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös toi kirje ole ihan perus teinin rakkauskirje. Ite lähetin Neumannille joslus samanlaisen.

Olin vähän yllättynyt, että Käärijä julkaisi tuommosen. Tosin ehkä parempi valinta kuin joku Mervin kiihkeä tunnustus

Juu, tuosta näki heti mikä se törkeä sana oli. Annaliisa kun avautuisi kirjallisesti, se olisi alusta loppuun liian sakeaa millekään julkaisualustalle.

Vierailija
22145/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä tuntuu olevan Instagram-juttujen perusteella ainoa Euroviisukilpailija, jolla sattuu ja tapahtuu koko ajan jotakin. Muilla on lähinnä omia poseerauskuvia, jos niitäkään.

Vierailija
22146/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Lintilä euroviisuihin!!!!

Mahtava idea! Pyysin ChatGPT:tä inspiroimaan hänelle rap-kappaleen, tällaiset sanat sain:

.

Mä oon Mika, ministeri, ajelen bemarilla,

mä oon kova jätkä, ei oo muita samalla levelillä.

Työssä rankkaa, mut Jaloviina auttaa rentoutumaan,

vaikka seurauksena välil syntyyki vähän haavereita.

.

Baarikaappi täynnä, avustajat Alkosta ostaa,

ei oo huolta, on aina tarpeeksi juotavaa.

Ja kuinka ollakaan, aina tulee juotua liikaa,

työaikana, mut se ei haittaa, koska mä oon bossi täällä.

.

Whatsapp-tili kaapattu, mut mä vaan nauran päälle,

kollegoja pilkkaavia meemejä, nii oikein vaan, käy sääliks niit hölmöjä.

Käytän Jaloviinaa viis veisaten, mitä muut siitä sanoo,

mä voitan Euroviisut, vaikka kukaan muu ei sitä uskois.

.

Kertosäe:

Cha cha cha, mä vaan bailaan,

ministeri, joka tietää miten kama laitetaan.

Cha cha cha, ei oo huolta huomisesta,

kun mä oon täällä, niin kaikki onnistuu ilman stressiä.

.

En oo huolissani, vaikka välillä tuntuu raskaalta,

kun joka suunnasta tulee vastaan haasteita.

Mulla on ruotsalainen pikku-serkku, jota tykkään halailla,

ei se oo outoo, ei oo mitään jännää takana.

.

Bemarilla ajelen, katse edessä horisontin,

kaikki katsoo perään, kun mä oon kuljettajana.

Jaloviinan voimalla mä jaksan yhä vaan,

mä voitan Euroviisut, vaikka se kuulostaisi hullulta.

.

Kertosäe:

Cha cha cha, mä vaan bailaan,

ministeri, joka tietää miten kama laitetaan.

Cha cha cha, ei oo huolta huomisesta,

kun mä oon täällä, niin kaikki onnistuu ilman stressiä.

Vierailija
22147/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä fanit menkää katsoon Instaan stroorit. Ehkä ihanin kuva jonka olen Käärijästä nähnyt! Se viimeisin siis hupparissaan.

Antaa vihaajien vihata ja mussuttaa Käärijän vartalosta, itse en jaksa enää edes huomioida.... En anna ääntäni Loreenille tai kellekään muullekaan vain täydellisen vartalon tai nätin naaman takia. Uskoisin että moni muukin ajattelee samoin. Nämä ei ole missikisat.

Minä fanitan Käärijää juuri sellaisena kuin hän on, olkoon vaikka muumipappa.

Vierailija
22148/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22149/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mitä vihaa? Päivän vastoin, Käärijän tsemppaaminen treenaamaan on hänen kannattamistaan ja kannustamista voittoon. Omistushaluiset fanaatikot eivät ehkä edes halua että Kääriä menestyy Liverpoolissa, silloin saisivat hillottua Käärijän pikku pubeihin esiintymään. Go Käärijä go, jaksa painaa, treenata niin biisiä, esitystä kuin itseänikin.

Vierailija
22150/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta pottatukkaan, en voi olla ainoa, jota ärsyttää avata noita reaktio- tai muita kompilaatioklippejä, kun kommenttiosio on täynnä juuri noiden arjojen ja pekkojen id i*ottimaisia sepustuksia Cha cha chan sanoitusten syvällisestä merkityksestä ja muuta totaalista BS:ää. Klikkailin huvikseni auki varmaan kymmenen klippiä, ja eikä niissä kaikissa ole samat rallienglannilla kirjoitetut ylistävät kommentit. Harvoin tulee mieleen tuntea lievää myötähäpeää, mutta nuo tosiaan saavat aikaan tuon tunteen.

Vierailija
22151/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän hämmentynyt, miten ihastunut olen Käärijään kun olen kuitenkin kolmekymppinen nainen ja julkkisihastukset luulis jääneen teini-ikään. Enkä edes halua eroon tästä fiiliksestä :D

Vierailija
22152/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä Käärijällä suurennettu silmät filtterillå tuossa viimeisimmässä pötkötysstoorissa

Vierailija
22153/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä fanit menkää katsoon Instaan stroorit. Ehkä ihanin kuva jonka olen Käärijästä nähnyt! Se viimeisin siis hupparissaan.

Antaa vihaajien vihata ja mussuttaa Käärijän vartalosta, itse en jaksa enää edes huomioida.... En anna ääntäni Loreenille tai kellekään muullekaan vain täydellisen vartalon tai nätin naaman takia. Uskoisin että moni muukin ajattelee samoin. Nämä ei ole missikisat.

Minä fanitan Käärijää juuri sellaisena kuin hän on, olkoon vaikka muumipappa.

Pystyykö stooreja näkemään jos ei ole Instatunnuksia

Vierailija
22154/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiliivit ja pikkupierutkin, hahahaa. Hauskoja juttuja nyt.

Vierailija
22155/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta pottatukkaan, en voi olla ainoa, jota ärsyttää avata noita reaktio- tai muita kompilaatioklippejä, kun kommenttiosio on täynnä juuri noiden arjojen ja pekkojen id i*ottimaisia sepustuksia Cha cha chan sanoitusten syvällisestä merkityksestä ja muuta totaalista BS:ää. Klikkailin huvikseni auki varmaan kymmenen klippiä, ja eikä niissä kaikissa ole samat rallienglannilla kirjoitetut ylistävät kommentit. Harvoin tulee mieleen tuntea lievää myötähäpeää, mutta nuo tosiaan saavat aikaan tuon tunteen.

Kyllä. Tämä.

Eikö noita voi hemmetti deletoitattaa.

It tells about the man who is shy but when hee drinks he is gets very social guy 🙄🙄🙄🙄🙄

Vierailija
22156/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto - hot or not 🔥🔥

https://www.instagram.com/reel/Cp-u9nZLbGd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

No, siis todella Hot 💣 Mie en kestä

Vierailija
22157/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä.

It tells about the man who is shy but when hee drinks he is gets very social guy 🙄🙄🙄🙄🙄

Finnish people very shy and this song sing about ice melt surface. Finland for win! <3 <3 <3

Vierailija
22158/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä.

Pitäskö servata tuommoset kommentoijat vastaamalla: "And this comment tells about finnish Käärijä fan who is so sick of this kind of spamming in every reaction videos"

Vierailija
22159/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuosta näki heti mikä se törkeä sana oli. Annaliisa kun avautuisi kirjallisesti, se olisi alusta loppuun liian sakeaa millekään julkaisualustalle.

Pitäisikö simuloida tänne annaliisan rakkauskirje...🤭😍

Vierailija
22160/34469 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto - hot or not 🔥🔥

https://www.instagram.com/reel/Cp-u9nZLbGd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Enpä kyllä osaa kuvitella montaa suomalaista artistia tai oikeestaan ulkomaalaistakaan jolle tollanen likanen nuoleskelu sopii kuin kaunis nenä päähän. 😃Hothot.

Ketju on lukittu.