Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon
Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".
Kommentit (870)
Saksa palauttaa maskipakon? No jopas nyt jotakin. Kumma, kun ei täällä kansaa infota yhtään, pelkästään suomalaisia Saksan tilanteesta. Täällähän luovutaan nyt maskeista esim. joukkoliikenteessä.
T. Saksasta
Vierailija kirjoitti:
Saksa palauttaa maskipakon? No jopas nyt jotakin. Kumma, kun ei täällä kansaa infota yhtään, pelkästään suomalaisia Saksan tilanteesta. Täällähän luovutaan nyt maskeista esim. joukkoliikenteessä.
T. Saksasta
Byääh, älä kerro näille totuutta, miten me nyt saadaan se niin kaikkien kaipaama maskipakko!
Rokotteen jälkeen sain veritulpan jalkaan, mutta sanottiin, ettei johdu rokotteesta. Eräs lääkäri kuitenkin sanoi, että älä ota toista rokotetta. Muut lääkärit sanoivat, että on turvallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki viisi rokotetta astman takia ja nyt olen koronassa. Tunnen itseni niin petetyksi, että olen ottanut kaikki rokotukset. Luultavasti taudin toi meille kotiin sairaana ollut huoltomies. Puoliso sairastanut jo viikon. Ei tunnu pikkunuhalta, ei edes ole nuhaa. Hirvee yskä ja kuume ja korkea syke.
Sairastuit rokotteesta, turha syyttää huoltomiestä. Hänkin varmasti sairastunut rokotteesta.
Koronarokotteet aiheuttavat koronaa
Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!
Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.
Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.
Olen rokotettu. Miksi minä en ole 1) sairastunut jatkuvasti 2) sairastanut ylipäätään tämän koronan aikana. Olen saanut vielä lukuisia koronakontakteja ja nämä henkilöt ovat poteneet varsin pahaa koronaa.
Ehkä olet saanut placeboa. Alussa 50% sai placeboa, sen jälkeen n. 30%.
Otin aikataulusyistä oman 1. rokotteeni niin myöhäisessä vaiheessa, että minulta kysytiin kahdesti, että etkö todellakaan ollut saanut vielä 1. rokotetta. En myöskään saanut placeboa, koska suomessa potilaita ei saa lääkitä salaa (tai esim. antaa placeboa salaa). Samoin sain yksityiskohtaiset tiedot rokotteesta, joiden avulla voisin halutessani jäljittää rokotteen tarkemmat tiedot. En nyt kerro mitä ne olivat, koska joutuisin kirjoittamaan muistin varassa, paperi on arkistoitu kansiooni toiseen kotiini.
Muutenkin tuo placebo-teoria (sehän alkoi aika lailla rokotusten ensimmäisinä päivinä) on muistaakseni debunkattu.
Olet siis piikkilobbari!
En ole. Minulle on ihan sama ottaako joku rokotteen vai ei. Luepa tämä keskusteluketju uudelleen. Minä reagoin sille kirjoittajalle, joka väitti, että rokotetut sairastavat jatkuvasti. En ole sairastunut mihinkään ja olen rokotettu. Näin ollen väite siitä, että rokotetut sairastavat jatkuvasti on vähintäänkin kyseenalainen. Se, että kuka sairastuu ja miksi on sitten monisyisempi asia ja siihen tarvitaan varmasti immunologian tai vastaavan erityisalan tutkijaa vastaamaan. Tunnen myös monta muutakin rokotettua, jotka eivät ole sairastuneet mihinkään tämän pandemian aikana. Tunnen myös monta rokottamatonta. Valitettavasi omassa tuttavapiirissäni rokottamattomat ovat yliedustettuina koronatartunnan suhteen, joskin heidänkin joukossaan on heitä, jotka eivät ole sairastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki viisi rokotetta astman takia ja nyt olen koronassa. Tunnen itseni niin petetyksi, että olen ottanut kaikki rokotukset. Luultavasti taudin toi meille kotiin sairaana ollut huoltomies. Puoliso sairastanut jo viikon. Ei tunnu pikkunuhalta, ei edes ole nuhaa. Hirvee yskä ja kuume ja korkea syke.
Sairastuit rokotteesta, turha syyttää huoltomiestä. Hänkin varmasti sairastunut rokotteesta.
Koronarokotteet aiheuttavat koronaa
Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!
Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.
Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.
Olen rokotettu. Miksi minä en ole 1) sairastunut jatkuvasti 2) sairastanut ylipäätään tämän koronan aikana. Olen saanut vielä lukuisia koronakontakteja ja nämä henkilöt ovat poteneet varsin pahaa koronaa.
Asutko tai työskenteletkö 5G alueella?
Kartan mukaan lähes tulkoon koko suomi on 5g aluetta.
No ei ihan. Mutta 2020 sitä ei ollut oikeastaan ollenkaan...
Kiinassa levitettiin grafeenioksidia lokakuussa 2019, ja marraskuussa tehtiin 5G kokeiluja isoilla tehoilla. Sitten ihmisten keuhkot suli.
sulla on varmaan lähteitä tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks teit biikkiöyhöttäjii naurata noi nimet ollenkaan? kokoajan annetaan joku kauhunimi että ihmiset saataisiin uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle ja uudelle piikille
Huomasitko öyhötykseltäsi ollenkaan, että saksaan ei tule edelleenkään rokotepakkoa vaan ainoastaan maskipakko?
"Pakko"
Mikä helvetin "pakko"
Hah hah, ei helvetti.
No, ei tule mitään maskipakkoakaan, jos kysyt Saksassa asuvalta 😁
Ei huolta. Voitte edelleen hamstrata WC paperia
Vierailija kirjoitti:
Ja muistakaa jodi myös!
Tiesittekö että 5Gtä vastustavat järkevät ihmiset sanoivat että 5G vahingoittaa silmiä, aiheuttaa flunssan kaltaisia oireita, ärtyneisyyttä ja lisää haitallisien bakteerien kasvua...
Kaikki on näköjään käynyt toteen...
En muuten käytä missään maskia, enkä välitä mistään suosituksista, aivan kuin pääministerimme. Olkaa te boomerit siellä maskejenne takana.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että 5Gtä vastustavat järkevät ihmiset sanoivat että 5G vahingoittaa silmiä, aiheuttaa flunssan kaltaisia oireita, ärtyneisyyttä ja lisää haitallisien bakteerien kasvua...
Ihan sama mitä sanovat. Tiesitkö että sellaisia ihmisiä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
En muuten käytä missään maskia, enkä välitä mistään suosituksista, aivan kuin pääministerimme. Olkaa te boomerit siellä maskejenne takana.
"Maskienne", arvon milleniaali.
Vierailija kirjoitti:
entäs sitten ne ajat, kun 5g:tä (tai mitään "g:tä") ei ollut: miksi silloinkin ihmisillä oli kuvaamasi kaltaisi oireita?
Vierailija kirjoitti:
Koronajuna meni jo
Mutta kiertää kehää kiihtyvällä vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muistakaa jodi myös!
Ulkomailla joditabletteja suositellaan myös ikääntyneille tilanteessa, jossa radioaktiivisuutta on paljon. Suomen uusissa suosituksissahan tästä ei puhuta mitään, koska Suomessa varaudutaan aina vain pieniin ja helppoihin kriiseihin.
Miksi sitä grafeenioksidia on nykyään kaikkialla?
Turkissa siitä tehdään rokotteita? Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on näköjään käynyt toteen...Ihan sama mitä sanovat. Tiesitkö että sellaisia ihmisiä ei ole?
Dr Riina Bray
Kuinka se kehojeninternet aiotaan toteuttaa?
Kaikki suomalaiset eivät ole "perusterveitä", vaikka ehkä osa heistä niin luuleekin. Monilla on piileviä sairauksia, esimerkiksi kakkostyypin diabetesta. Riskiryhmäläisiä on paljon enemmän kuin moni tietää eivätkä kaikki ole ottaneet tai saaneet tarvitsemiaan rokotteita tai tehosteannoksia. Se voi selittää osaltaan, miksi niin moni on kuollut Suomen koronan takia vuoden 2022 aikana sen jälkeen, kun rajoituksista luovuttiin.