Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Unohtakaa kalliit kemikaalipurkit. Luomu-kaakaovoilla voi rasvata koko kehon, sitä saa parilla eurolla puolen kilon jöötin, siitä pieni nokare lämmitetään käsien välissä hieromalla ja iho kiittää sekä tuoksuu luonnollisen hyvältä.
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Mä olen käyttänyt ties kuinka paljon rahaa isojen tunnettujen merkkien naamarasvoihin, mutta olen joutunut toteamaan, että oikeasti hyvä ja kokeilemistani paras tuote todella kuivaan ja kiristävään talvinaamaani on se Nivean perusrasva, jota myydään 9 euron isohkossa purnukassa. Care Nourishing taisi olla nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankostutin
Jos tilan puolesta mahdollista, vettä laakeaan astiaan. Vesi haihtuu nopeasti.
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankostutin
Ei. Ilmankostutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankostutin
Ei. Ilmankostutin.
Nönnönnöö. Joko tai.
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Onko täällä jo mainittu että öljyä pitää myös syödä. Helokkiöljyä, kalaöljyä tai ihan ruokaöljyä teelusikallinen päivässä. Varsinkin jos elätte vaihdevuosi-ikään, syöty öljy vaikuttaa siihenkin ettei römpsä kuivu.
Esim oliiviöljyä voi laittaa ruokaan.