Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Hydran apteekista.
Oikeasti talvikuivaan ihoon ei auta se kosteuta-kosteuta -mantra, mikä on niin muotia.
Rasvaisempi Hydran auttaa.
Ja halpakin vielä.
Tuo Veera käkättää tosi paljon!
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Ja vikaa luetun ymmärtämisessä
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Saako silmien ympärille laittaa perusvoidetta? Ei varmaankaan.
Kyllä saa. Esim. Aqualan L on sopivan kevyt myös silmänympärysiholle. Mulla on kasvojen hilseilyyn auttanut Nivean Q10-öljy, jota laitan perusvoiteet alle. Päivävoiteena on tällä hetkellä saman sarjan voide ja yöksi laitan Apobasea, jossa on 60% rasvaa. Nyt ihoni voi todella hyvin ja näyttää kuulaalta. Alkutalvesta tilanne oli lähes sama kuin aloittajalla.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako silmien ympärille laittaa perusvoidetta? Ei varmaankaan.
Kyllä saa. Esim. Aqualan L on sopivan kevyt myös silmänympärysiholle. Mulla on kasvojen hilseilyyn auttanut Nivean Q10-öljy, jota laitan perusvoiteet alle. Päivävoiteena on tällä hetkellä saman sarjan voide ja yöksi laitan Apobasea, jossa on 60% rasvaa. Nyt ihoni voi todella hyvin ja näyttää kuulaalta. Alkutalvesta tilanne oli lähes sama kuin aloittajalla.
Minä en käytä samoja tuotemerkkejä, mutta samankaltaisia, joten tässä on minusta erittäin hyvää ohjetta. Itse laitan tällä hetkellä Canodermia silmänympäryksiin, koska muuten ne kuivuvat normaali silmänympärysvoiteilla (vaikka ostan niitäkin tosi hoitavia, eivät vaan riitä nyt). Ja ihoöljyt ovat tosi hyviä kasvoille, minulla myös talvella niin kuiva iho, että ei pelkkä kasvorasva riitä (käytän niissäkin vai extra kuivan ihon yövoiteita), mutta kun lisää vielä ensin öljyn pohjalle. Työkaveri kysyi minulta kerran, että mitä tuotteita oikein käytät, kun sinulla on niin hyvä iho, oli kyllä melko hämmentynyt kun kerroin mitä teen.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.