Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
mitä tässä siis nyt on ideana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.
Mun lemppari myös. Tuolla saa tuloksia heti ja iho pehmenee sekä kosteutus uppoaa loistavasti. Vielä kaiken lisäksi luomua niin ei tarvitse allergioita pelätä.
Ei allergiaa, koska luomua? Oletko vähän yksinkertainen?
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Mitä ihmeen häiriköinti-viestejä täällä on nyt useassa ketjussa?!
Kuivaan talvi-ihoon avuksi:
-ilmankostutin (tai kostea pyyhe vesipatterille)
-riittävä veden juonti, hyvien öljyjen saanti sisäisesti
-ihon puhdistus kosteuttavilla tuotteilla (esim. vartalolle LV biohajoava suihkusaippua, kasvoille Erisan hoitava puhdistusgeeli)
-ihon kosteutus/"rasvaaminen" (esim. Aisti kosteusemulsio hajusteeton kasvoille, myös silmänympäryksille, ja vartalolle. Locobase repair voide erittäin kuiville alueille lisäksi.)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen häiriköinti-viestejä täällä on nyt useassa ketjussa?!
Y-lauta vuotaa tai jotain. Luulevat olevansa nokkelia juttuineen :)
Tarvii sisäisesti ruuan mukana pehmytrasvaa. Turha rasvailla vain ulkopinta?
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä