Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Onko sulla noin alhanen itsevarmuus ettet osaa pitää päätäs
Kasvovesi, hoitovesi, seerumi ja kasvoöljy, esim Mossan Vitamin Cocktail. Silmänympärysiholle oma voide, ei geeli.
Pesu vain iltaisin. Vältän ulkoilua kovassa pakkasessa ja juon reilusti vettä.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
D-vitamiini 100 mikrogrammaa aamulla. Talvi-ihottuma häviää kätevästi.
Ootko kokeillu sheavoita eli karitevoita sisältäviä tuotteita?
Kylmähoito eli kylmät suihkut tai avantouinti rauhoittaa yliaktiivista ihoa ja kehoa. Sitten erittäin tärkeää on oikeanlainen ravinto, eli tärkeitä rasvoja kehoon luonnollisessa muodossa: pähkinät, avokadot, oliivit. Moni muukin ravintoaine vaikuttaa oleellisesti ihon kuntoon, eli katsoisin ruokavaliota ihan kunnon syynillä esimerkiksi funktionaalisen lääketieteen edustajan kanssa. Tää ravintoaihe on ihon suhteen niin monitahoinen, etten sitä tässä jaksa tämän enempää, siitä vois kirjoittaa usemmankin kirjan. Runsaasti vettä myös.
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillu sheavoita eli karitevoita sisältäviä tuotteita?
Ei vain sisältäviä tuotteita vaan mielellään sitä itseään, pelkkää sheavoita. Ja semmoset tuotteet ylipäätään, että siinä ei ole mitään keinotekoista mukana. Ne ylimääräiset kosmetiikkatuotteisiin lisätyt aineet ovat omiaan aiheuttamaan ongelmia. Jos sheavoi on liian paksua, niin manteliöljy on todella ohutta ja juoksevaa. Sitten löytyy kaikkea siltä väliltä, kuten jojoba, kookosöljy, kaakaovoi.
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Olet ihan kuin yksi mun tuttu!
Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Ohis:
Mulla tulehtuu yläsilmäluomien taite usein. Se hautuu, kun on niin piilossa.
Lääkäri antoi monenlaista antibioottivoidetta. Ihotautiläkäri otatti näytteenkin. Tavallista ihon bakteerikantaa. Osin resistenssiä, mutta moni lääke vielä tehoaisi.
Lopulta bepanthem on ainoa, joka tehoaa ja teippaan joskus luomen yläosaa ylös, jotta tuulettuu.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)