Vaimo ilmoitti tylysti ettei halua enää asua yhdessä
Sokissa olen. Eilen illalla nukkumaan mennessä ilmoitti tylysti, että haluaa asua kahden asunnon väliä ja syynä se, että ahdistuu liiasta yhdessäolosta. Pelkästään tuo tuntuu erolta, vaikka vaimo sanoi ettei halua erota mutta haluaa asua omassa asunnossa. En haluaisi alkaa ravaamaan kahden kodin väliä, koska olen ostanut meille velattoman talon ja kaikki kivat mukavuuden siihen päälle, mitään en tiennyt vaimon ahdistuksesta. En halua nukkua öitäni yksin vaan vaimon kanssa.
Kommentit (84)
Niin, sinulla on asiat kivasti. Jäi siinä tuoksinassa huomaamatta, että vaimolla ei olekaan.
Totta kai hän haluaa erota. Olen itsekin ollut tuo nainen, ja oma asunto oli vain ensiaskel siihen, että huomasin elämän olevan paljon parempaa ilman miestä.
minä taas olen ajatellut muuttaa omaan lukaaliin ja irroittautua tuosta kusirännistä ja ajan kanssa stekata vähän nuorempaa
Minä olen naimisissa ja asun omassa kerrostalokodissani kaupungissa. Mieheni asuu maalla omakotitalossa lastensa kanssa. Olemme onnellisia näin.
Nyt on tilanne jo niin pitkällä, että sulla on kiire ottaa selvää, miten vaimo kokee yhteisen elämänne ja parisuhteenne ja yhteisasumisen. Kysy ja kuuntele. Veikkaan, että hän kokee mm tekevänsä kotitöitä sunkin puolesta ja että olet vapaamatkustaja ja hän haluaa muuttaa erilleen, niin tarvitsee huolehtia vaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa ja asun omassa kerrostalokodissani kaupungissa. Mieheni asuu maalla omakotitalossa lastensa kanssa. Olemme onnellisia näin.
Hyvä niille lapsille. Ovat hekin onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai hän haluaa erota. Olen itsekin ollut tuo nainen, ja oma asunto oli vain ensiaskel siihen, että huomasin elämän olevan paljon parempaa ilman miestä.
Älä puhu toisen puolesta. Voi olla että vaimo haluaa vaan enemmän yksinoloa. Osa tarvitsee sitä, minä niin paljon etten yhteen muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän juuri kerroin: me kaikki olemme onnellisia näin, minä, mieheni ja hänen lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kirjoittaja sitä mieltä etteivät olisi?
Tostahan voi seurata hyvää teidän suhteelle. Minä kyllä sinuna lähtisin kokeilemaan. Vois taas muistua vaikka alkuajat mieleen. Rouva hehkeänä ja innokkaana odottaa sinua viikonloppuna kyläilemään. Ajatteleppa sitä.
Pelkäätkö, että vaimosi ei jaksa siivota kahta asuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sisäsiisti?
Mikä kysymys tuo on? Kodissamme on siistiä ja vaimon kanssa olemme samaa mieltä siisteydestä ja kotitöistä. Olen siisti mies.
Vierailija kirjoitti:
Tostahan voi seurata hyvää teidän suhteelle. Minä kyllä sinuna lähtisin kokeilemaan. Vois taas muistua vaikka alkuajat mieleen. Rouva hehkeänä ja innokkaana odottaa sinua viikonloppuna kyläilemään. Ajatteleppa sitä.
Vaimo sanoi että haluaa etsiä asunnon läheltä ja saan tulla sinne milloin vain, mutta en vaan ilahdu yksinäisistä öistä.
Vierailija kirjoitti:
Ole mies ja jätä se sikailu!
Mikä sikailu? En ole sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kirjoittaja sitä mieltä etteivät olisi?
Ei meillä ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö, että vaimosi ei jaksa siivota kahta asuntoa?
En, koska yhdessä olemme siivonneet yhteisen kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän juuri kerroin: me kaikki olemme onnellisia näin, minä, mieheni ja hänen lapsensa.
Totta. Jokainen parhaassa seurassa.
Oletko sisäsiisti?