Vaimo ilmoitti tylysti ettei halua enää asua yhdessä
Sokissa olen. Eilen illalla nukkumaan mennessä ilmoitti tylysti, että haluaa asua kahden asunnon väliä ja syynä se, että ahdistuu liiasta yhdessäolosta. Pelkästään tuo tuntuu erolta, vaikka vaimo sanoi ettei halua erota mutta haluaa asua omassa asunnossa. En haluaisi alkaa ravaamaan kahden kodin väliä, koska olen ostanut meille velattoman talon ja kaikki kivat mukavuuden siihen päälle, mitään en tiennyt vaimon ahdistuksesta. En halua nukkua öitäni yksin vaan vaimon kanssa.
Kommentit (84)
Ihme sepustuksia täällä keksitään yksinkertaiseen asiaan.
Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää toisen ihmisen tarvetta omiin oloihinsa.
Teillä on selkeästi rahaa tuohon leikkiin. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykännyt, että toinen siinä nillittää ja latelee sääntöjä ja vaatimuksia. Oma tupa, oma lupa. Parisuhdekin voi paremmin.
Näin juuri. Minäkin olen lähdössä, 30-vuotisen avioliiton ja lähes yhtä pitkän ahdistuksen jälkeen. En jaksa enää sitä, että pidetään vain piikana ja huorana. Tosin meille tulee samalla varmasti avioerokin.
Normi työssäkäyvillä ei sitä yhteistä aikaa edes ole viikolla kuin noin 3-4 tuntia illalla ja kaksi päivää vkl.
Jos tuota ei jaksa olla yhdessä, niin parempi erota.
Nainen haluaa elää. Parisuhde lyhentää naisen elinikää, kun mies imee naisesta kaiken irti. Tästäkin aloituksesta huomaa, ettei nainen saa edes nukkua rauhassa.
Jos mä enää ikinä alan seurustelemaan, en halua asua yhdessä.
Ahdistaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Normi työssäkäyvillä ei sitä yhteistä aikaa edes ole viikolla kuin noin 3-4 tuntia illalla ja kaksi päivää vkl.
Jos tuota ei jaksa olla yhdessä, niin parempi erota.
Siis kaikki vapaa-aika, mikä töistä jää pitää käyttää puolison viihdyttämiseen? Mites lapset? Tai omat harrastukset ja kaverit? Saako sellaisista edes haaveilla?
Vierailija kirjoitti:
Tostahan voi seurata hyvää teidän suhteelle. Minä kyllä sinuna lähtisin kokeilemaan. Vois taas muistua vaikka alkuajat mieleen. Rouva hehkeänä ja innokkaana odottaa sinua viikonloppuna kyläilemään. Ajatteleppa sitä.
Heh. Tää oli tyhmintä skeidaa, mitä olen tänään palstalta lukenut.
Vaimo on päättänyt olla ex vaimo ihan kaikkine siihen liittyvine mahdollisuuksineen.
Tämä on kaunisteltu ero. Ei mitään muuta.
Tässä elämässä menee parhaiten, jos luotat vain itseesi. Varsinkin naisen varaan rakennettu elämä tuottaa vaikeita pettymyksiä koska naiset eivät sitoudu elämänmittaiseen parisuhteeseen. (Teko)syitä on miljoona ja niitä on miehen turha ruotia, tilastot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa elää. Parisuhde lyhentää naisen elinikää, kun mies imee naisesta kaiken irti. Tästäkin aloituksesta huomaa, ettei nainen saa edes nukkua rauhassa.
Mitä nainen sitten tunkee miehen seuraan jos ei halua elää sen kanssa? Painukoon helvettiin.
Oletko kokeillut sellaista, että tuikkaat vaimoasi kakkoseen samalla kun vetelet surisevaa dildoa römpsässä edestakaisin? Saattaisi vaimo ymmärtää yhdessäasumisen edut.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teillä on avioehto, vaimo muuttakoon minne lystää ja hankkikoon omat romunsa.
Kuulostaa nimittäin siltä, että kelpaat maksajaksi etkä mihinkään muuhun.
Ap kuulostaaa siltä, ettei ole edes huomannut vaimonsa maksaneen puolta kodista. Mitä ilmeisemmin vaimo ei ap:n rahoja muutenkaan kaipaa, kun omilleen aikoo muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja avovaimo asutaan omissa kämpissä. Molemmat ollaan koettu asumisen ilo toisen kanssa ja molemmat sitä mieltä ei enää ikinä.
Kun otin avioeron vuosia sitten ja muutin omaan asuntoon ja kun istuin omassa kodissa omalla sohvalla työpäivän jälkee eikä kukaan ole siinä vinkumassa tai muuten vaan läsnä, niin se oli hyvä fiilis. Silloin päätin etten ikinä enää muuta yhteen kenenkää kanssa.
Kun tapasin nykyisen kumppanin, niin hänellä oli täysin sama ajatus, kun tuli töistä kotiin eikä kukaan ollut kotona eikä kukaan enää tule kotiin. Sai olla yksin.
Ollaan molemmat huomattu, että se oma aika on tärkeää eikä me nähdä joka päivä. Kun saa olla sen 1-2 päivää ihan itekskseen, niin se suhde on koko aika hyvä eikä ole turhia riitoja mitkä normaalisti kasvaa kasvamistaan, jos asuu 24h samassa asunnossa. Sellanen ollaan huomattu, että jos toisella on jotain murheita, niin sitä toista ajattelee enemmän ja kuuntelee aidosti toista mikä mättää jossain asiassa. Ihsn vaikka joku työjuttu. En minä ajatellu exäni ongelmia sen kummemin. Kuuntelin, mutta se oli siinä. Kun ei sitä vaan ajattele, kun toinen on koko aika läsnä. Siinä menee kiinnostus toiseen, kun olis omiakin juttuja. Kaikki on paremmin, kun asuu erillään. Meillä aina kivaa yhydessä ja aina tuntuu frerssiltä nähdä ja olla. Ollaan sit toistemme luota yötä jne, mutta 1-2 päivää ollaa yksin. HArvoin riidellään, mutta nekin ei ole sit turhia juttuja, kuten kahvikuppi jäi olkkariin.
Ota positiivisena toi juttu. Tekee sullekin ihan hyvää.
Avovaimo? Tiedätkö mitä avoliitto tarkoittaa?
Nyt kannattaisi järkätä viikonloppu ihan vaan parisuhteelle. Keskustelkaa läpi ihan kaikki mahdolliset mieltä kalvavat asiat ja ottakaa selkoa siitä mitä elämältänne haluatte. Kuulostaa siltä, ettei vaimo kerro sinulle kaikkea ja aika usein vikaa on molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä edes hakeutua parisuhteeseen jos asenne on tuo? Jokainen voi ihan yksikseen ja rauhassa elellä, ei ole mikään pakko alkaa mihinkään suhteeseen yhtään kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä elämässä menee parhaiten, jos luotat vain itseesi. Varsinkin naisen varaan rakennettu elämä tuottaa vaikeita pettymyksiä koska naiset eivät sitoudu elämänmittaiseen parisuhteeseen. (Teko)syitä on miljoona ja niitä on miehen turha ruotia, tilastot puhuvat puolestaan.
Elämässä ei koskaan pidä rakentaa mitään kenenkään varaan. Aina pitää kannatella itse itseään, ennen kuin voi tasapainoisesta ihmissuhteesta haaveilla. Jos kaatuu toisen varaan, tulee aivan varmasti jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja avovaimo asutaan omissa kämpissä. Molemmat ollaan koettu asumisen ilo toisen kanssa ja molemmat sitä mieltä ei enää ikinä.
Kun otin avioeron vuosia sitten ja muutin omaan asuntoon ja kun istuin omassa kodissa omalla sohvalla työpäivän jälkee eikä kukaan ole siinä vinkumassa tai muuten vaan läsnä, niin se oli hyvä fiilis. Silloin päätin etten ikinä enää muuta yhteen kenenkää kanssa.
Kun tapasin nykyisen kumppanin, niin hänellä oli täysin sama ajatus, kun tuli töistä kotiin eikä kukaan ollut kotona eikä kukaan enää tule kotiin. Sai olla yksin.
Ollaan molemmat huomattu, että se oma aika on tärkeää eikä me nähdä joka päivä. Kun saa olla sen 1-2 päivää ihan itekskseen, niin se suhde on koko aika hyvä eikä ole turhia riitoja mitkä normaalisti kasvaa kasvamistaan, jos asuu 24h samassa asunnossa. Sellanen ollaan huomattu, että jos toisella on jotain murheita, niin sitä toista ajattelee enemmän ja kuuntelee aidosti toista mikä mättää jossain asiassa. Ihsn vaikka joku työjuttu. En minä ajatellu exäni ongelmia sen kummemin. Kuuntelin, mutta se oli siinä. Kun ei sitä vaan ajattele, kun toinen on koko aika läsnä. Siinä menee kiinnostus toiseen, kun olis omiakin juttuja. Kaikki on paremmin, kun asuu erillään. Meillä aina kivaa yhydessä ja aina tuntuu frerssiltä nähdä ja olla. Ollaan sit toistemme luota yötä jne, mutta 1-2 päivää ollaa yksin. HArvoin riidellään, mutta nekin ei ole sit turhia juttuja, kuten kahvikuppi jäi olkkariin.
Ota positiivisena toi juttu. Tekee sullekin ihan hyvää.
Noin se pitääkin järjestää, js tuntuu hyvältä. Mutta hän ei ole avovaimosi, jos ette asu yhdessä. Naisystävä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako ihan mun anopilta. Lopputuloksena katkera, yksinäinen hapannaama jolla jatkuvasti putki päällä.
Appi sen sijaan on ollut vuosia onnellisesti uudessa liitossa mukavan naisen kanssa ja voitte arvata että anoppia kismittää.
Siinäpä se onkin, että kun saa vihdoin maistaa yksinäisyyttä, niin tajuaa (kuten sinäkin), että elämä on paljon parempaa niin. Senhän jo selitin.