Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ilmoitti tylysti ettei halua enää asua yhdessä

Vierailija
03.01.2023 |

Sokissa olen. Eilen illalla nukkumaan mennessä ilmoitti tylysti, että haluaa asua kahden asunnon väliä ja syynä se, että ahdistuu liiasta yhdessäolosta. Pelkästään tuo tuntuu erolta, vaikka vaimo sanoi ettei halua erota mutta haluaa asua omassa asunnossa. En haluaisi alkaa ravaamaan kahden kodin väliä, koska olen ostanut meille velattoman talon ja kaikki kivat mukavuuden siihen päälle, mitään en tiennyt vaimon ahdistuksesta. En halua nukkua öitäni yksin vaan vaimon kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä ketjussa? Oletteko keskustelleet?

Täällä oli mielenkiintoinen kommentti, että onko totta, että ap on yksin maksanut talon. Eikö ap vaimo ole laittanut siihen rahaa ollenkaan ja onko se 100% sinun nimissäsi? Entä onko vaimo käynyt töissä? Kuulostaa nimittäin poikkeukselliselta nykypäivänä, että mies maksaisi kaiken, yleensä vaimo maksaa ainakin puolet ja tekee kotityöt ja hoitaa lapsia vielä päälle, ja siksi alkaa miettiä eroa, kun kokee pääsevänsä yksin helpommalla.

Vierailija
82/84 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai hän haluaa erota. Olen itsekin ollut tuo nainen, ja oma asunto oli vain ensiaskel siihen, että huomasin elämän olevan paljon parempaa ilman miestä. 

Älä puhu toisen puolesta. Voi olla että vaimo haluaa vaan enemmän yksinoloa. Osa tarvitsee sitä, minä niin paljon etten yhteen muuttaisi.

Siinäpä se onkin, että kun saa vihdoin maistaa yksinäisyyttä, niin tajuaa (kuten sinäkin), että elämä on paljon parempaa niin. Senhän jo selitin.

Joo tiedetään, palstamammat ei miestä saa joka tapauksessa, joten pakko hehkuttaa kuinka ihanaa on olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, niin hakisin avioeroa. Mihin se vaimo avioliittoa tarvitsee, jos kerran haluaa olla yksin? Eronneena saa sitten olla yksin.

Nykyään tuntuu olevan paljon ihmisiä, joilla ei koskaan ole mikään hyvin. Aina ahdistaa ja on ties mitä keksimällä keksittyä ongelmaa, ei kukaan normaali jaksa noita tyyppejä.

Vierailija
84/84 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap vielä ketjussa? Oletteko keskustelleet?

Täällä oli mielenkiintoinen kommentti, että onko totta, että ap on yksin maksanut talon. Eikö ap vaimo ole laittanut siihen rahaa ollenkaan ja onko se 100% sinun nimissäsi? Entä onko vaimo käynyt töissä? Kuulostaa nimittäin poikkeukselliselta nykypäivänä, että mies maksaisi kaiken, yleensä vaimo maksaa ainakin puolet ja tekee kotityöt ja hoitaa lapsia vielä päälle, ja siksi alkaa miettiä eroa, kun kokee pääsevänsä yksin helpommalla.

Aloituksessa ihan selkeästi luki, että mies on maksanut talon. Onhan niitäkin ihmisiä, jotka asuvat kumppanin omistamassa talossa, syystä tai toisesta. Ehkä vaimo ei halua tai edes saa lainaa, mistä näistä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme