Vaimo ilmoitti tylysti ettei halua enää asua yhdessä
Sokissa olen. Eilen illalla nukkumaan mennessä ilmoitti tylysti, että haluaa asua kahden asunnon väliä ja syynä se, että ahdistuu liiasta yhdessäolosta. Pelkästään tuo tuntuu erolta, vaikka vaimo sanoi ettei halua erota mutta haluaa asua omassa asunnossa. En haluaisi alkaa ravaamaan kahden kodin väliä, koska olen ostanut meille velattoman talon ja kaikki kivat mukavuuden siihen päälle, mitään en tiennyt vaimon ahdistuksesta. En halua nukkua öitäni yksin vaan vaimon kanssa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa ja asun omassa kerrostalokodissani kaupungissa. Mieheni asuu maalla omakotitalossa lastensa kanssa. Olemme onnellisia näin.
Hyvä niille lapsille. Ovat hekin onnellisia.
Oliko kirjoittaja sitä mieltä etteivät olisi?
Erinomainen järjestely ettei vieraat ihmiset asu keinotekoisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa ja asun omassa kerrostalokodissani kaupungissa. Mieheni asuu maalla omakotitalossa lastensa kanssa. Olemme onnellisia näin.
Riippuu paikkakunnasta ja lapsista itsestään.
Toisin kuin moni luulee, maaseudulla asuminen ei ole kaikille ihmisille mitään paratiisillista ihanuutta.
Ei myöskään kaupungissa asuminen.
Kyllä sä nyt ne muutamat yksinäiset yöt kestät. Todennäköisesti yövytte aina jomman kumman luona. Ettehän te nyt voi erossa toisistanne olla, kun suhde virkistyy siinä määrin.
Mitä järkeä alkaa maksamaan kahdesta kodista?
En minäkään tykännyt, että toinen siinä nillittää ja latelee sääntöjä ja vaatimuksia. Oma tupa, oma lupa. Parisuhdekin voi paremmin.
Itse en tykkää yhdessä nukkumisesta kuin satunnaisesti. Yksin nukun hyvin ja olen pirteä seuraavana päivänä. Toisen vieressä heräilen.
Muutenkin tykkään viettää aikaa omissa oloissan. Olen introvertti ja väsyn jatkuvasta yhdessäolosta. Tulen huonolle tuulelle ja ahdistaa. Olen paljon parempaa seuraa kun minulla on omaa tilaa. Jaksan sosialisoida ja tehdä juttuja yhdessä, kunhan saan aina välissä vähän latautua.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet onnellinen näin. Tai ehkä se mieskin jos se on reitannut sut panoks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin moni luulee, maaseudulla asuminen ei ole kaikille ihmisille mitään paratiisillista ihanuutta.
Ei myöskään kaupungissa asuminen.
Ei tietenkään. Ei kukaan ole sellaista väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä alkaa maksamaan kahdesta kodista?
Semmoista järkeä siinä on, että jos asuu kahdessa asunnossa, pitää maksaa molemmista.
Oletko kovaääninen kuorsaaja hengityskatkoineen?
Vaimo tarvitsee etäisyyttä saadakseen univelat nukuttua pois.
Aah nyt arvaan. Kyse kahden naisen avioliitosta. Lespolaisuus on ihan Ok nykyaikana kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, moni nainen ei uskalla kertoa totuutta miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinulla on asiat kivasti. Jäi siinä tuoksinassa huomaamatta, että vaimolla ei olekaan.
Niin, olen jutellut vaimolle ja kysellyt päivittäin kuulumisia, mutta en lue toisen ajatuksia. En tiedä miksi ei kertonut tuntojaan minulle aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tostahan voi seurata hyvää teidän suhteelle. Minä kyllä sinuna lähtisin kokeilemaan. Vois taas muistua vaikka alkuajat mieleen. Rouva hehkeänä ja innokkaana odottaa sinua viikonloppuna kyläilemään. Ajatteleppa sitä.
Vaimo sanoi että haluaa etsiä asunnon läheltä ja saan tulla sinne milloin vain, mutta en vaan ilahdu yksinäisistä öistä.
Vaimollasi yöt ei ole yksinäisiä :D
Vierailija kirjoitti:
Aah nyt arvaan. Kyse kahden naisen avioliitosta. Lespolaisuus on ihan Ok nykyaikana kuulemma.
Olen mies joka on naimisissa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, moni nainen ei uskalla kertoa totuutta miehelleen.
En huuda enkä ole kuorsaaja.
Todennäkösesti vvvaimollasi on toinen mies,jonka luona haluaa päästä käymään kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää yhdessä nukkumisesta kuin satunnaisesti. Yksin nukun hyvin ja olen pirteä seuraavana päivänä. Toisen vieressä heräilen.
Muutenkin tykkään viettää aikaa omissa oloissan. Olen introvertti ja väsyn jatkuvasta yhdessäolosta. Tulen huonolle tuulelle ja ahdistaa. Olen paljon parempaa seuraa kun minulla on omaa tilaa. Jaksan sosialisoida ja tehdä juttuja yhdessä, kunhan saan aina välissä vähän latautua.
Niin, mekin olemme introvertteja ja koti on ollut harmooninen.