Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei voi pahoitella virhettä asiakkaalle?!!

Vierailija
14.11.2006 |

Ärsyttävää - tein reklamaation eräästä mukamas laadukkaasta lelusta, eikä ihan ilmaisesta, siitä kun irtosi eräs osa. Myyjä antoi uuden tilalle, asia siltä osin OK, mutta tulisi kyllä paljon parempi fiilis jos jollain lailla pahoittelisi asiakkaalle vaivannäköä. Ei tarvis sanoa kun että " no voi harmin paikka" tai muuta vastaavaa, mutta kun ei!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla