Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso osa tuloistasi menee vuokraan?

Vierailija
03.01.2023 |

Joitain suosituksia näkee, että maksimi pitäisi olla 25% nettotuloista. Olen muuttamassa opiskelija-asunnosta pois, halpa kaksio ja nyt en oikein tiedä, että millaiseen muuttaisin ja paljonko käyttäisin siihen rahaa. Asuntoa en nyt halua ostaa vielä.

Mietin,että jaksaisinko oikeasti elää pienessä yksiökopperossa,jossa saa kuunnella jääkaapin hurinoita sängystä vai koitanko etsiä kaksiota vaikka se ehkä menisi sitten syrjemmälle.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Se koti on vain paikka, jossa säilyttää välttämättömät tavarat ja nukkua. Turha siihen on sitoa pääomaa.

Kuutisen vuotta sitten luovuin ihmisasunnoista. Onhan tässä omat haittansa ja kulunsa muttei varsinaisia asumiskuluja.

Vierailija
22/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hölmö asuu vuokralla? Siinähän valuu rahat jonkun toisen kouraan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee noin kolmasosa. En ole vielä ns. asettunut aloilleni, joten vuokra-asuminen sopii minulle. Kaksiossa asun yksin.

Vierailija
24/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatulon netosta menee vuokraan 45%. Kaikki tuet mukaan laskettuna nettotuloista menee 30% vuokraan.

Olen useamman lapsen yh, joten ihan pieneen luukkuun ei sovita. Mutta ei tämä kivaakaan ole.

Vierailija
25/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke 1970€ netto

Yhtiövastike 500

Vierailija
26/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100% sähkölaskuun

Vierailija
27/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet. Ja lainaa emme ota, kaksi 50v. Ehdittäisiin ehkä just maksaa takaisin pankille ennenkuin kuoli korjaa.

Vierailija
28/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset