Tunnetteko yhtään kynttilänvihaajaa?
Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. Ihmettelen heitä kovasti, sillä itse rakastan kynttilöitä ja ne tekevät talvi-illoista ihania.
Onko teidän lähipiirissä tällaisia ihmisiä, jotka vievät tyyliin haudoillekin ledikynttilät?
Kommentit (413)
en pidä kynttilöistä ja olen 36v, en pelkää niitä en vain pidä niistä. haudoille kyllä vien ihan aidot kynttilät ledien sijaan.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Olen 40 v enkä tykkää polttaa kynttilöitä. Monta tulipaloa nähnyt ja palovammapotilaita hoitanut. Myös hengityselimille kynttilänsavu on huono.
En hermotu kynttilöistä kylässä tai muualla, mutta kotonani en halua niitä polttaa.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Minä olen kynttilänvihaaja. En tykkää ajatuksesta että ne myrkyttävät huoneilmaa pienhiukkasilla. Tuoksukynttilät ovat kaikista pahimpia ja myrkyllisimpiä, enkä ole koskaan vielä haistanut hyväntuoksuista tuoksukynttilää (ja olen jopa vieraillut kynttilätehtaalla (!) Ranskassa). Myös paloturvallisuuden kannalta on parempi käyttää ledikynttilöitä jos jotain kerran on oltava. Yleensä tunnelmavalot riittävät hyvin.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Kynttilät ovat ihania, mutta niitä tosiaan pitää valvoa. Ei mennä itse toiseen huoneeseen eikä laiteta lähelle syttyviä materiaaleja. Kissatalouksissa ei missään nimessä kynttilöitä kannata pitää ellei kissat ole kokonaan eri huoneessa.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Kynttilöitä on vaikea vihata kun polttaa niitä itse aina jokaisena juhlana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kynttilöiden rakastaja täällä! Etsin jotain hyviä tuoksukynttilöitä pimeneviin iltoihin, ei mielellääm mitään liian pisteleviä tuoksuja vaan ihanan pehmeän harmonisia. Vinkkejä?
Parhaimmat tuoksut löytyy mun mielestä löytyy netin valikoimista. Tää on mun ehdoton lemppari: https://tinyurl.com/t8hhn34m tosta oon tykänny kovasti ja se on kiva, kun se on luonnonvalkoinen niin sopii moneen eri sisustukseen.
Me poltetaan myös tuoksukynttilöitä aina pimeneviin iltoihin, koska ne luo ihanan tunnelman :) Katsotaan samalla netflixiä ja juodaan viiniä :3
Unohdit ben&jerrys 10 euron jäätelön
Vihaan kynttilöitä. Aivan turhia tulipaloriskejä aiheuttavat.
Ihmiset on todellakin hysteerisiä. Nyt kynttilätkin on vaarallisia, ja elävä tuli pelottaa hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kynttilöitä. Aivan turhia tulipaloriskejä aiheuttavat.
Tunnetko ketään joka olisi edes polttanut sormensa kynttilässä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on todellakin hysteerisiä. Nyt kynttilätkin on vaarallisia, ja elävä tuli pelottaa hirveästi.
Äkkiä pakollinen tulityökortti kynttilöiden ostajille ja laitetaan maskit naamaan!
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kynttilöiden rakastaja täällä! Etsin jotain hyviä tuoksukynttilöitä pimeneviin iltoihin, ei mielellääm mitään liian pisteleviä tuoksuja vaan ihanan pehmeän harmonisia. Vinkkejä?
Ikeassa on hyviä tosin monet valittaa että on liian vahvoja.
Kynttilän vihaaja?
"Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. "
Miten saat tähän liitettyä vihaamisen? Itse käsitän vihalla jotain ihan muuta kuin hermostumisen tai pelon?