Tunnetteko yhtään kynttilänvihaajaa?
Pari tuttua ja muutama sukulainen pelkäävät kuin kuollaakseen kynttilöitä. He hermostuvat heti kun näkevät, että jossain palaa kynttilä. Ihmettelen heitä kovasti, sillä itse rakastan kynttilöitä ja ne tekevät talvi-illoista ihania.
Onko teidän lähipiirissä tällaisia ihmisiä, jotka vievät tyyliin haudoillekin ledikynttilät?
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vielä alta 40 v, mutta en ole ikinä tykännyt kynttilöistä,
En polta niitä koskaa kotona. En ymmärrä, miksi ihmiset niitä polttavat.
En ymmärrä, miksi joku ei polta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mummo ei polttanut kynttilöitä, koska kuulemma siitä tuli seiniin mustaa savua :D
No jos tosi usein polttaa pienessä tilassa niin sitten ehkä, mutta ei se näy muuten kuin jos ottaa märällä rätillä.
Vierailija kirjoitti:
Ite polttelen joka päivä kynttilöitä ja siks monet kutsuukin mua hulluksi kynttiläfanaatikoksi :D
Polta myös itse. En ymmärrä pienhiukkaspelkääjiä.
Vierailija kirjoitti:
No meille tuli jouluvieraita jotka kielsi kynttilöiden polttamisen ruokapöydässä koska heillä on lapsia.
Olipa outoja.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Meillä ei koskaan poltella oikeita kynttilöitä. Joulun aikana käytössä erilaisia sähköllä tai pattereilla toimivia jouluvaloja. En minä saa mitään erityistä tunnetta tai hyvää mieltä irti kynttilöiden polttamisesta kotona. Valo on kuitenkin erittäin tärkeä asia, ja siksipä polttelen sähkövaloja eri puolella kotia, sillä pimeässä en tykkää olla. Tärkein valo on kuitenkin auringon tuottama valo ja lämpö, eikä sitä korvaa mikään.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
No mikä tässä sitten on ongelma.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kynttilöiden rakastaja täällä! Etsin jotain hyviä tuoksukynttilöitä pimeneviin iltoihin, ei mielellääm mitään liian pisteleviä tuoksuja vaan ihanan pehmeän harmonisia. Vinkkejä?
Parhaimmat tuoksut löytyy mun mielestä löytyy netin valikoimista. Tää on mun ehdoton lemppari: https://tinyurl.com/t8hhn34m tosta oon tykänny kovasti ja se on kiva, kun se on luonnonvalkoinen niin sopii moneen eri sisustukseen.
Me poltetaan myös tuoksukynttilöitä aina pimeneviin iltoihin, koska ne luo ihanan tunnelman :) Katsotaan samalla netflixiä ja juodaan viiniä :3
Unohdit ben&jerrys 10 euron jäätelön
Ben and Jerry's on Suomessa ihan järkyn kallista. Asun Englannissa ja täällä maksaa noin puolet tuosta mitä Suomessa ja usein saa tarjouksestakin vielä puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kynttilän vihaajat jotka itse tunnen ovat selvästi sitä vanhempaa sukupolvea. En tiedä sitten onko heillä joku fobia siitä, että kun kynttilän laittaa palaamaan niin kohta koko talo on palanut poroksi maan tasalle...
Tuohan on ikäsyrjintää. Tosi törkeetä...
No ei todellakaan :D Ei kai kukaan tosissaan pelkää kynttilöitä? Mitä hittoa :D
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Mä olen vielä alta 40 v, mutta en ole ikinä tykännyt kynttilöistä,
En polta niitä koskaa kotona. En ymmärrä, miksi ihmiset niitä polttavat.