Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pakkaat lentokoneeseen hiusten pesuaineet ym 100ml maximituotteet?

Vierailija
03.01.2023 |

Ostatko valmiiksi matkakokoisia tuotteita vai puserratko tyhjiin 100ml purkkeihin ne omista isoista pulloista kotona?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan paikan päällä, jos tarvitsee. Usein hotelleissakin on shampoota ja hoitoainetta.

Lentelen paljon viikonloppumatkoja ja muita lyhytkestoisia reissuja niin kyllä siinä säästää paljon rahaa kun tuo omat tökötit kotoa.

Minusta on halvempaa kyllä käyttää hotellin aineita, kuuluvat muutes huoneen hintaan ;) Kotimaassa maksamani aineet voin käyttää siellä sitten 

Vierailija
22/24 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paikan päältä sampoon, hoitsikan, suihkugeelin, hammastahna, kynsilakanpoistoaineen ja usein myös kosteusvoiteen. Minigripissä kulkevat silmänympärysvoide, meikkivoide, Hydrocortison ja Basibact, käsidesi, ripsiväri, kynsilakka ja huulikiilto. Kasvojen puhdistukseen mulla on matkoilla kasvosaippua ja deodoranttina kuiva stick, joita ei siis tarvitse tunkea minigrippiin. Seerumit ja kasvovedet jäävät kotiin, enkä rupea niitä ostamaankaan.

Matkustan noin 6 kertaa vuodessa ja ostan paikan päältä siis ihan joka paikassa myytäviä perus-tuotteita tyyliin Panthene ja Nivea, vaikka kotona mulla on omat tietyt merkit. Jätän nämä tuotteet hotellihuoneeseen ja siivooja luultavimmin ne sitten ottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilailen itse netistä pieniä purkkeja esim: https://tinyurl.com/4t4mc2k8 Tuolta löytyy monia pikkupurkkeja, joita saa kätevästi mukaan matkoille. Otan aina pikkupurkin vaikka liikkuisin junalla, koska en jaksa kantaa isoa purkkia ja mitä, jos se vahingossa aukeaa.

Ai nyt tinyurl-hullu myös "matkustelee".

Vierailija
24/24 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä matkustan aina ruumalaukun kanssa niin ei tarvitse koneessa kikkailla laukun kanssa eikä pakatessa ole ongelmia.

Ja se ruumaan menevä ei ole mikään jättilaukku.

Tämä ei työmatkalaiselle ole useinkaan vaihtoehto. Monesti aikataulut on niin tiukkoja, ettei laukkua ehdi odotella saapuessa eikä laittaa ruumaan palatessa. Lisäksi kotikentällä ei halua odotella yhtään ylimääräistä, vaan pian kotiin. Lisäksi olen ihan lomareissuillakin odotellut laukkua ruumasta helsinki-vantaalla yli tunnin, onneksi ei ollut junayhteys lähdössä ihan pian. Kollega oli kerran eräässä Euroopan kaupungissa koko reissun ilman matkatavaroita, kun lentoyhtiö hukkasi laukun. Tällöin päätin että ei ikinä laukkua ruumaan työmatkoilla. Lomareissut eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän