Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieheni tykätä ulkonäöstäni, vaikka

Vierailija
03.01.2023 |

ei sitä koskaan sano? 2 vuotta olemme olleet yhdessä. Kerran kehaisi, kun olin pynttäytynyt juhlia varten. Olen kyllä mielestäni ihan nätti ja muut kehuvat. Ja itse kehun mieheni ulkonäköä vähintään joka kuukausi.
Mutta elän jatkuvassa epävarmuudessa, että onko minun ulkonäössäni mitään, mistä hän pitäisi. Vieläpä kun minä pokasin aikoinaan hänet eikä toisinpäin.

Kehukaa siis puolisoitanne! Ihan vaikka jotain pientä piirrettä. "Sulla on ihana hymy." "Tykkään sun hiuksista." Ihan mitä vaan!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? Miehet, mitä ajatuksia herättää? Tuntuu että yksin nostan rakkaani itsetuntoa, minkä kykenen, mutta minulle ei tehdä samoin. Muuten on kyllä hyvin kommunikoiva mies.

Itsetuntoni on huono, eikä auta yhtään, kun mietin, olenko jokin petolinnun takaosa rakkaani mielestä.

Ap.

Vierailija
2/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anyone? Miehet, mitä ajatuksia herättää? Tuntuu että yksin nostan rakkaani itsetuntoa, minkä kykenen, mutta minulle ei tehdä samoin. Muuten on kyllä hyvin kommunikoiva mies.

Itsetuntoni on huono, eikä auta yhtään, kun mietin, olenko jokin petolinnun takaosa rakkaani mielestä.

Ap.

Varmaan joskus on kertonut joko siusanallisesti tai eleellä. Kyllä se sitten kertoo, jos tilanne muuttuu.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään ulkonäköön perustuva itsetunto ei kanna kovin pitkälle.

Vierailija
4/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Nostat rakkaasi itsetuntoa? Jos tarvitsee toista rakastamaan itsensä ehjäksi pitäisi hoitaa se oma itsetunto kuntoon ja hakeutua sitten vasta parisuhteeseen.

Vierailija
5/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehukaa siis puolisoitanne! Ihan vaikka jotain pientä piirrettä. "Sulla on ihana hymy." "Tykkään sun hiuksista." Ihan mitä vaan!

Lapsiko olet?

Vierailija
6/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa asioissa kyllä olen "vahva" ja pärjännyt hyvin elämässä. Jostain syystä ulkonäkö nyt vaan on ollut yksittäinen iso asia myös. Kyllähän sitä nyt kaipaisi kuulla jotain kivaa siitäkin. En mä halua olla puolison silmissä rumilus. Mutta nyt mietin, että jos olenkin...

Ap.

Vierailija
7/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole ajatellut miehesi kanssa tästä keskustella jos se noin paljon sinua häiritsee?

Vierailija
8/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muissa asioissa kyllä olen "vahva" ja pärjännyt hyvin elämässä. Jostain syystä ulkonäkö nyt vaan on ollut yksittäinen iso asia myös. Kyllähän sitä nyt kaipaisi kuulla jotain kivaa siitäkin. En mä halua olla puolison silmissä rumilus. Mutta nyt mietin, että jos olenkin...

Ap.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
9/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Varmaan joskus on kertonut joko siusanallisesti tai eleellä. Kyllä se sitten kertoo, jos tilanne muuttuu.

Mies

Ei ne sanat vaan ne teot.

Vierailija
10/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Nostat rakkaasi itsetuntoa? Jos tarvitsee toista rakastamaan itsensä ehjäksi pitäisi hoitaa se oma itsetunto kuntoon ja hakeutua sitten vasta parisuhteeseen.

Hän on kertonut, että hänellä on huono itsetunto (vaikka se ei näy). Sama minulla. Ei meistä kumpikaan silti rikki ole. Kukaan ulkopuolinen ei huomaisi mitään. Tavallisia iloisia ja menestyviä ihmisiä ollaan. Tiedän vain, miten ihana vaikutus voi rakkaan sanoilla olla, koska minulla oli nuorena pitkäaikainen poikaystävä, joka kehui todella usein. Haluan antaa sen tunteen omalle rakkaalleni. Ja toisaalta tarkoitan kaikkia sanojani. Tuntuu vain hassulta, että toinen on näissä asioissa hiljaa. Enkä keksi sille muuta syytä kuin sen, etten ole juurikaan ulkonäöllisesti hänen makuunsa vaikka muuten olisinkin.

Ap.

Vierailija
11/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.

Vierailija
12/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut miehesi kanssa tästä keskustella jos se noin paljon sinua häiritsee?

Niin, no. Ei kukaan varmaan suoraan myönnä, että joo, et ole ehkä mun makuun ulkoisesti niinkään. Tai sitten alkaa vain kehua sen takia, että minä haluan. Eli ei tule hänen omasta tahdosta tai sydämestä.

Ap.

Vierailija
13/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kun ihmisellä on huono itsetunto niin ei ne kehu muita. Hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset kehuu muita helpommin ja antaa positiivista palautetta. Näin se vaan on.

Vierailija
14/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Hän on kertonut, että hänellä on huono itsetunto (vaikka se ei näy). Sama minulla. Ei meistä kumpikaan silti rikki ole. Kukaan ulkopuolinen ei huomaisi mitään. Tavallisia iloisia ja menestyviä ihmisiä ollaan. Tiedän vain, miten ihana vaikutus voi rakkaan sanoilla olla, koska minulla oli nuorena pitkäaikainen poikaystävä, joka kehui todella usein. Haluan antaa sen tunteen omalle rakkaalleni. Ja toisaalta tarkoitan kaikkia sanojani. Tuntuu vain hassulta, että toinen on näissä asioissa hiljaa. Enkä keksi sille muuta syytä kuin sen, etten ole juurikaan ulkonäöllisesti hänen makuunsa vaikka muuten olisinkin.

Ap.

Kai ymmärrät että vika on sinun korvien välissä?

Vierailija
15/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?

Tuleeko sulle tosi paha olo kehuista? Ai, ei? Jos tulee vähänkin hyvä fiilis, niin miksi ei voisi kehua joskus? Koska se on lapsellista? Aika ankeaa.

Vierailija
16/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kasva aikuiseksi.

Kyllähän jokainen haluaa välillä kuulla rakkaaltaan, että näyttää ihanalta, söpöltä, seksikkäältä tms. Ei tartte koko ajan ylistää, mutta kuuluu kyllä intiimiin suhteeseen, että joskus kehutaan myös ulkonäköä.

Olen ollut suhteessa, jossa mies ei koskaan kehunut. Olen ollut myös suhteessa, jossa mies välillä kehui. Itsetuntoni on hyvä, mutta kyllä oman rakkaan kehut ihanalta tuntui ja kun niitä ei koskaan tullut, niin hieman valju olo oli. Omaan käytökseeni kuuluu välillä sanoa ulkonäkökohteliaisuuksia.

Eli kehut tuntuvat hyvältä riippumatta itsetunnosta.

Vierailija
17/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?

Siis miksi tälläinen kommentti? "Lapsiko olet?"

Tottakai rakasta ihmistä kehutaan ja sanotaan kauniita asioita. Olisi ihan kamalaa olla suhteessa, jossa ei kivoja asioita toisesta sanota. Kyllä minä jos en nyt päivittäin niin viikoittain kehun jotain juttua miehessä ja hän myös. Vaikka sille asialle ei mitään voisi kuten hymy tai nauru. Mies tykkää siitä kun saa minut nauramaan ja hän tekee sitä ihan tarkoituksella, että pelleilee. Minä tykkään siitä kun mies alkaa aina vähän kiemurtelemaan kun kehun hänen vähän harmaantuneita hiuksia ja sitä kuinka mielettömän komealta hän milloinkin näyttää. Myös hänen luonnettaan on mukava kehua, koska hän on kiva.

Vierailija
18/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap. Mitäs se Ruben aina sanoikaan...

Vierailija
19/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kasva aikuiseksi.

Kyllähän jokainen haluaa välillä kuulla rakkaaltaan, että näyttää ihanalta, söpöltä, seksikkäältä tms. Ei tartte koko ajan ylistää, mutta kuuluu kyllä intiimiin suhteeseen, että joskus kehutaan myös ulkonäköä.

Olen ollut suhteessa, jossa mies ei koskaan kehunut. Olen ollut myös suhteessa, jossa mies välillä kehui. Itsetuntoni on hyvä, mutta kyllä oman rakkaan kehut ihanalta tuntui ja kun niitä ei koskaan tullut, niin hieman valju olo oli. Omaan käytökseeni kuuluu välillä sanoa ulkonäkökohteliaisuuksia.

Eli kehut tuntuvat hyvältä riippumatta itsetunnosta.

No ei todellakaan jokainen halua kuulla rakkaaltaan näyttävänsä joltakin söpöltä, seksikkäältä tai ihanalta! :D Tuo on ihan lapsekas ajatus, jonka voi ajatella vain jonkun pöljän sanomaksi.

Ei meidän parisuhde ainakaan perustuu millekään söpöydelle ja sen sanomiselle. Me molemmat olemme ihan tavallisia ihmisiä ja olemme pärjänneet todella hyvin ilman turhia kehujakin. Yhteistä eloa on takana yli 20 vuotta ja kummallakaan ei ole mitään itsetunto-ongelmia, vaan olemme aikuisia ihmisiä. :)

Vierailija
20/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pimppisi ja tisusi hänestä kiinnostavat, ehkä ei ole kiinnostunut naamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme