Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieheni tykätä ulkonäöstäni, vaikka

Vierailija
03.01.2023 |

ei sitä koskaan sano? 2 vuotta olemme olleet yhdessä. Kerran kehaisi, kun olin pynttäytynyt juhlia varten. Olen kyllä mielestäni ihan nätti ja muut kehuvat. Ja itse kehun mieheni ulkonäköä vähintään joka kuukausi.
Mutta elän jatkuvassa epävarmuudessa, että onko minun ulkonäössäni mitään, mistä hän pitäisi. Vieläpä kun minä pokasin aikoinaan hänet eikä toisinpäin.

Kehukaa siis puolisoitanne! Ihan vaikka jotain pientä piirrettä. "Sulla on ihana hymy." "Tykkään sun hiuksista." Ihan mitä vaan!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehukaa siis puolisoitanne! Ihan vaikka jotain pientä piirrettä. "Sulla on ihana hymy." "Tykkään sun hiuksista." Ihan mitä vaan!

Lapsiko olet?

Siis miksi tälläinen kommentti? "Lapsiko olet?"

Tottakai rakasta ihmistä kehutaan ja sanotaan kauniita asioita. Olisi ihan kamalaa olla suhteessa, jossa ei kivoja asioita toisesta sanota. Kyllä minä jos en nyt päivittäin niin viikoittain kehun jotain juttua miehessä ja hän myös. Vaikka sille asialle ei mitään voisi kuten hymy tai nauru. Mies tykkää siitä kun saa minut nauramaan ja hän tekee sitä ihan tarkoituksella, että pelleilee. Minä tykkään siitä kun mies alkaa aina vähän kiemurtelemaan kun kehun hänen vähän harmaantuneita hiuksia ja sitä kuinka mielettömän komealta hän milloinkin näyttää. Myös hänen luonnettaan on mukava kehua, koska hän on kiva.

Ohis, mutta eleet ja teot puhuvat enemmän kuin sanat. Mutta jatka huomion haluamistasi, jos se on sinun juttusi. Kaikki eivät tarvitse mitään voiteluita ja nuolemisia, vaan pystyvät olemaan oma mukava itsensä muutenkin.

Vierailija
22/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaahan tuo vähän epätavalliselta. Yleensä miehet ovat kovia kehumaan ulkonäköä, mutta persoonallisuudesta eivät osaa veistellä kohteliaisuuksia. Oma mieheni ei sano kovin usein rakastavansa minua, mutta ulkonäköä kehuu vähän liikaakin. Kai se on sitten hänen miehinen tapansa osoittaa kiintymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkään ulkonäköön perustuva itsetunto ei kanna kovin pitkälle.

Muissa asioissa kyllä olen "vahva" ja pärjännyt hyvin elämässä. Jostain syystä ulkonäkö nyt vaan on ollut yksittäinen iso asia myös. Kyllähän sitä nyt kaipaisi kuulla jotain kivaa siitäkin. En mä halua olla puolison silmissä rumilus. Mutta nyt mietin, että jos olenkin...

Ap.

Kasva aikuiseksi.

Kyllähän jokainen haluaa välillä kuulla rakkaaltaan, että näyttää ihanalta, söpöltä, seksikkäältä tms. Ei tartte koko ajan ylistää, mutta kuuluu kyllä intiimiin suhteeseen, että joskus kehutaan myös ulkonäköä.

Olen ollut suhteessa, jossa mies ei koskaan kehunut. Olen ollut myös suhteessa, jossa mies välillä kehui. Itsetuntoni on hyvä, mutta kyllä oman rakkaan kehut ihanalta tuntui ja kun niitä ei koskaan tullut, niin hieman valju olo oli. Omaan käytökseeni kuuluu välillä sanoa ulkonäkökohteliaisuuksia.

Eli kehut tuntuvat hyvältä riippumatta itsetunnosta.

No ei todellakaan jokainen halua kuulla rakkaaltaan näyttävänsä joltakin söpöltä, seksikkäältä tai ihanalta! :D Tuo on ihan lapsekas ajatus, jonka voi ajatella vain jonkun pöljän sanomaksi.

Ei meidän parisuhde ainakaan perustuu millekään söpöydelle ja sen sanomiselle. Me molemmat olemme ihan tavallisia ihmisiä ja olemme pärjänneet todella hyvin ilman turhia kehujakin. Yhteistä eloa on takana yli 20 vuotta ja kummallakaan ei ole mitään itsetunto-ongelmia, vaan olemme aikuisia ihmisiä. :)

Kai sitä pärjää ilman vaikka mitä. Mutta mitä tapahtuu, jos joku sanoo sulle vaikkapa "sulla on kyllä kauniit silmät"? Hymyilet ja kiität varmaan? Miksi hymyilit? Tuntuiko edes vähän kivalta? Ja jos tuntui, niin miksi ei voisi niin pienellä asialla piristää jonkun päivää? Ei se pakollista ole, mutta harvapa sitä pahakseen pistää.

Vierailija
24/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pimppisi ja tisusi hänestä kiinnostavat, ehkä ei ole kiinnostunut naamasta.

Sisäinen kauneus. Molempien osapuolien. Se on se juttu, joka pitää pariskunnat yhdessä onnellisina pitkään.

Vierailija
25/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muissa asioissa kyllä olen "vahva" ja pärjännyt hyvin elämässä. Jostain syystä ulkonäkö nyt vaan on ollut yksittäinen iso asia myös. Kyllähän sitä nyt kaipaisi kuulla jotain kivaa siitäkin. En mä halua olla puolison silmissä rumilus. Mutta nyt mietin, että jos olenkin...

Ap.

Kasva aikuiseksi.

Kyllähän jokainen haluaa välillä kuulla rakkaaltaan, että näyttää ihanalta, söpöltä, seksikkäältä tms. Ei tartte koko ajan ylistää, mutta kuuluu kyllä intiimiin suhteeseen, että joskus kehutaan myös ulkonäköä.

Olen ollut suhteessa, jossa mies ei koskaan kehunut. Olen ollut myös suhteessa, jossa mies välillä kehui. Itsetuntoni on hyvä, mutta kyllä oman rakkaan kehut ihanalta tuntui ja kun niitä ei koskaan tullut, niin hieman valju olo oli. Omaan käytökseeni kuuluu välillä sanoa ulkonäkökohteliaisuuksia.

No ei todellakaan jokainen halua kuulla rakkaaltaan näyttävänsä joltakin söpöltä, seksikkäältä tai ihanalta! :D Tuo on ihan lapsekas ajatus, jonka voi ajatella vain jonkun pöljän sanomaksi.

Ei meidän parisuhde ainakaan perustuu millekään söpöydelle ja sen sanomiselle. Me molemmat olemme ihan tavallisia ihmisiä ja olemme pärjänneet todella hyvin ilman turhia kehujakin. Yhteistä eloa on takana yli 20 vuotta ja kummallakaan ei ole mitään itsetunto-ongelmia, vaan olemme aikuisia ihmisiä. :)

Kai sitä pärjää ilman vaikka mitä. Mutta mitä tapahtuu, jos joku sanoo sulle vaikkapa "sulla on kyllä kauniit silmät"? Hymyilet ja kiität varmaan? Miksi hymyilit? Tuntuiko edes vähän kivalta? Ja jos tuntui, niin miksi ei voisi niin pienellä asialla piristää jonkun päivää? Ei se pakollista ole, mutta harvapa sitä pahakseen pistää.

Ymmärrän sun harmituksen ap, mutta aivan varmasti olet nätti, kun mies haluaa olla kanssasi. Itsevarmuus kohentaa ulkonäköä entisestään. :)

Vierailija
26/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos englanti taittuu, niin kannattaa kysellä tällaisia mieluummin Quorassa, kuin vauva.fi:ssä.

Täällä sulle vastataan vain vittuilemalla, kun pointtisi menee mammoilta yli hilseen

Vierailija
27/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kasva aikuiseksi.

Ei kissakaan kiitoksella elä. Muut asiat ovat aina tärkeämpiä kuin jonkun ulkoisen asian kehuminen. Ehkä kehu voi piristää, mutta se voi kaatua myös itseään vastaan.

Yksi poikaystäväni aikoinaan kehui minua koko ajan, siis ihan aina. Se oli todella ärsyttävää ja ei millään tavalla piristänyt.

Otan mielummin vastaan kehut hyvästä ruuasta kuin jostain kauniista silmistä. Silmäni ovat mitä ovat, ei niistä tarvitse sen enempää jutella. Hauska ajatuskin, että alkaisin juttelemaan mieheni kanssa jostain silmieni kauneudesta...

Vierailija
28/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni ei ole oikeastaan ikinä kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Mielelläni kyllä kuulisin ihan sanallisia kehuja silloin tällöin, mutta minulle kuitenkin riittää sekin, että mies käytöksellään selkeästi näyttää pitävänsä minua fyysisesti viehättävänä. 

Itse kehun mieheni ulkonäköä melko usein, mistä hän tosin tuntuu vähän vaivaantuvan :D Hänet, kuten varmaan aika moni muukin meistä suomalaisista, on todennäköisesti kasvatettu niin ettei hän ole tottunut saamaan kehuja eikä niin ollen oikein osaa niitä antaa tai vastaanottaa.

Vierailija
29/29 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää pakottaa kaikki pinnallisuuden sanelemiin käytöskaavoihin ja mielellään saisi olla myös mahdollisimman teennäistä kaikki. m56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi