Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
21/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni vitosen- kutosen miehenä.

Ok näköinen, ei ylipainoa, korkeakoulutus ja hyvätuloinen johtotason työ, on autoa ja omakotitaloa ja liikuntaharrastuksia. Pituuskasvu kuitenkin jäänyt vajaaksi, tinderiin ei asiaa kun yhtä senttiä vajaa 180cm taulussa.

Seurustellut olen elämässäni vain kaksi kertaa, toinen suhde kesti 2v, toisen kesto toistaiseksi 21v. Olettaisin että kanssani on helppo elää.

Tasoani laskee, etten ole missään instoissa tai facessa, en räpsi jatkuvasti valokuvia itsestäni enkä kerro somessa jengille mitä olen tänään syönyt ja missä käynyt, en omista yhden ainutta pelikonsolia enkä pidä esportsia oikeana urheiluna.

Nykynainen on sen verran tiedostava ettei arvosta miestä joka osaa päivätyön ohessa rakentaa talon, hoitaa lapset ja leipoa pullaa.

Miehen tulisi olla tiedostava, poliittisesti aktiivinen, tietää mitä tarkoittaa woke, cis, girliegurl ja mansplaining Karen boomerit. Minä en tiedä, eikä kiinnosta, sori siitä.

Siksi siis vitosen, kutosen mies.

Vierailija
22/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen määrittelevät muut ihmiset, en siis osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna arvosanaa itselleni enkä muillekkaan . En kuitenkaan halua arvottaa ketään, en myöskään itseäni. Olen oma persoonani.

Vierailija
24/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu katsojasta.

Toisille ulkonäköni on täysi kymppi, toisille kutonen.

Sosiaalisuuteni on useimmille kolmonen, jollekin kymppi.

Varallisuuteni on useimmille kutonen, jollekin kasi.

Älyni on useimmille lähellä kymppiä, pelkääjille nolla.

Kunnianhimoni useimmille kakkonen, joku silti arvostaa minunlaistani korkealle.

Vierailija
25/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen määrittelevät muut ihmiset, en siis osaa sanoa.

Äla anna muille valtaa arvottaa itseäsi.

Vierailija
26/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on nolla. Minulla ei ole ollut yhtään oikeaa parisuhdetta. Olen ruma, köyhä, sosiaalisissa tilanteissa nuiva ja kuiva. Olen kyllä älykäs mutta kukaan ei usko sitä.

Humalassa olen parempi mutta se hyvä humala menee aina yli ja muutun housuun paskovaksi juopoksi ennen puolta yötä. Töissä olen ollut välillä mutta eihän amiksen käynyt tessin tuntipalkalla tienaa kuin känsiä käsiin. M37

Hyvin osasit tasosi arvioida.

Vierailija
27/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitää arvioida itseäni niin olen nolla. En minä kanssani parisuhteeseen alkaisi koska olen hetero.

Vierailija
28/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteytys on vastenmielistä. Tasotus on hoh hoijaa. 

Kiinnostus sammuu nollaan, jos huomaan että mies on pisteyttäjä ja tasottaja. Sellaisen miehen kanssa treffaillessa ei rentoa fiilistä ja hyvää oloa tule. Olet miehelle vain numero ja vertailukohde, statistiikkaa. 

Ei.

Vierailija
29/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on nolla. Minulla ei ole ollut yhtään oikeaa parisuhdetta. Olen ruma, köyhä, sosiaalisissa tilanteissa nuiva ja kuiva. Olen kyllä älykäs mutta kukaan ei usko sitä.

Humalassa olen parempi mutta se hyvä humala menee aina yli ja muutun housuun paskovaksi juopoksi ennen puolta yötä. Töissä olen ollut välillä mutta eihän amiksen käynyt tessin tuntipalkalla tienaa kuin känsiä käsiin. M37

"olen kyllä älykäs" ja "hyvä humala menee aina yli" samassa tekstissä 

Eivät sulje toisiaan pois.

-eri

Vierailija
30/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa. Joku random ohikulkija voisi sanoa iän perusteella vaikka viitosen, itse ajattelen, että koska minulla on kympin mies, eli komea, älykäs, mukava, hyvä isä, ja erittäin menestynyt työelämässä, minunkin täytyy olla ihan kovatasoinen nainen, kun sellainen on minuun sitoutunut.

Vierailija
31/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.

Unohdin mainita, että harrastuksena teen myyntikelpoista kuvataidetta. Tavoitteeni ovat korkeammalla kuin pelkästään saada leipää pöytään. Jota toki saan yritykseni kautta. Henkiset arvot, ja ehkä jollakin tavoin tehdä jotain, joka jää taidehistoriaan. Jättää jälkeeni henkistä pääomaa.

Elämä on pitkä, tässä ehtii vaikka mitä.

Vierailija
32/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/10

Minulla ei ole

-kroonisia fyysisiäsairauksia, jotka vaikuttaisivat arkielämään

-rikosrekisteriä

-velkoja tai luottohäiriömerkintöjä

-lapsia edellisistä liitoista

-mielenterveyshäiriöit

-päihdeaddiktioita

Tässä iässä (35) jo näillä pääsee pisteille. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän on reppua kannettavana.

Vierailija
33/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tasokas kieltämättä olen, ettei tarvitse osallistua näihin luusereiden jordanpeterson -identiteettileikkeihin. :D (Ja tiedän tutustumatta, että näitä harjoittavat ovat keskimäärin väkeä johon ei kannata tuhlata aikaansa. :D )

Vierailija
34/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/10

Olen työtön amis ja se ei kelpaa naisille.

Vierailija
35/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.

Unohdin mainita, että harrastuksena teen myyntikelpoista kuvataidetta. Tavoitteeni ovat korkeammalla kuin pelkästään saada leipää pöytään. Jota toki saan yritykseni kautta. Henkiset arvot, ja ehkä jollakin tavoin tehdä jotain, joka jää taidehistoriaan. Jättää jälkeeni henkistä pääomaa.

Tästä henkisen pääoman tavoittelusta laitan itseni kuitenkin 0,3 % joukkoon. Minulle ei riitä pelkkä taloudellinen hyvä, haluan jotain enemmän. Jättää henkisen jäljen.

Vierailija
36/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täyden kympin äijä, möhömahanen,keski-ikänen, kroonisesti persaukinen, en ole koulutettu, en omista mitään, en tule ikinä periin mitään, kavereita on just ja just yks, pilveäkin tykkään pössytellä, joskus jopa ihan aamusta.

Mut mä oon kans luotettava, ahkera, maailman luokan taitava omassa lajissani ja ihan kiva näkönenkin, en pitkä mut en lyhyt 175 senttiä ja mullon rautanen itsetunto ja osaan puhua kenelle tahansa normaalisti ilman että mä ryyppään, mitä en tykkää muutenkaan tehdä.

Vierailija
37/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mitä sanot, mutta kohta "Olen yksinhuoltaja." pudottaa kyllä tasoa aika tavalla.

Vierailija
38/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanin silmissä oikeinkin täykky, löytää minusta aina vain lisää tykättävää. Muista ihmisistä ei ole hitonkaan väliä. Ja koen, että tämä on ainoa oikea vastaus.

Vierailija
39/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä henkisen pääoman tavoittelusta laitan itseni kuitenkin 0,3 % joukkoon. Minulle ei riitä pelkkä taloudellinen hyvä, haluan jotain enemmän. Jättää henkisen jäljen.

Niin monet tyytyvät pelkän rahan tuomaan hyvään. Se on lopulta aika yksinkertaista. Ihmisyys muodostuu paljolti muista asioista.

Vierailija
40/564 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Itse pidän itseäni vitosen- kutosen miehenä.

Ok näköinen, ei ylipainoa, korkeakoulutus ja hyvätuloinen johtotason työ, on autoa ja omakotitaloa ja liikuntaharrastuksia. Pituuskasvu kuitenkin jäänyt vajaaksi, tinderiin ei asiaa kun yhtä senttiä vajaa 180cm taulussa.

Seurustellut olen elämässäni vain kaksi kertaa, toinen suhde kesti 2v, toisen kesto toistaiseksi 21v. Olettaisin että kanssani on helppo elää.

Tasoani laskee, etten ole missään instoissa tai facessa, en räpsi jatkuvasti valokuvia itsestäni enkä kerro somessa jengille mitä olen tänään syönyt ja missä käynyt, en omista yhden ainutta pelikonsolia enkä pidä esportsia oikeana urheiluna.

Nykynainen on sen verran tiedostava ettei arvosta miestä joka osaa päivätyön ohessa rakentaa talon, hoitaa lapset ja leipoa pullaa.

Miehen tulisi olla tiedostava, poliittisesti aktiivinen, tietää mitä tarkoittaa woke, cis, girliegurl ja mansplaining Karen boomerit. Minä en tiedä, eikä kiinnosta, sori siitä.

Siksi siis vitosen, kutosen mies.

Pikemminkin olet paljon korkeamman tasoinen mies.

Älä hankkiudu kaikkiin kummallisiin porukoihin joita tuossa kuvailit. Ne ovat lähinnä jotain marginaaliryhmittymiä.