Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
521/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on nolla. Minulla ei ole ollut yhtään oikeaa parisuhdetta. Olen ruma, köyhä, sosiaalisissa tilanteissa nuiva ja kuiva. Olen kyllä älykäs mutta kukaan ei usko sitä.

Humalassa olen parempi mutta se hyvä humala menee aina yli ja muutun housuun paskovaksi juopoksi ennen puolta yötä. Töissä olen ollut välillä mutta eihän amiksen käynyt tessin tuntipalkalla tienaa kuin känsiä käsiin. M37

"olen kyllä älykäs" ja "hyvä humala menee aina yli" samassa tekstissä 

Fiksut ihmiset ovat yleensä kiinni jossain päihteessä koska eksistentiaalinen ahdistus painaa mieltä joka päivä, kokoajan.

Vierailija
522/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään harjoittelujaksoja elämääni, joten sen miehen, joka on minulle sopiva ja oikea, on vain tultava eteeni. Takanani on pitkä eroon päättynyt suhde ja toinen puolison kuolemaan päättynyt suhde, kumpaakaan miestä en aikanaan mitenkään hakenut, vaan he vain tupsahtivat elämääni, tulivat vastaani - joten uskon, että jos vielä olisi joku uusi minulle, hän vain tulisi elämääni samalla tavalla ja se kolahtaisi heti, kuten hekin aikanaan kolahtivat.

Siihen asti on parempi kaikille, että olen vain sinkkuna. Ei kiinnosta jaella itsestäni mitään ylimääräisille. Ei edes kertoa itsestäni ja elämästäni mitään, saati sitten, että jotain muuta jakelisin. 😂

Onhan niitä minusta kiinnostuneita miehiä aina välillä eteeni tupsahtanut, mutta se kiinnostus on ollut vain yksipuolista eli vain se mies on ollut kiinnostunut minusta. Minussa ei ole lehtikään värähtänyt heidän suhteensa. Sellaiset miehet voi antaa mennä rauhassa ohi. Kyllä se sitten kolahtaa myös minuun, jos kysymyksessä olisi se minulle oikea. Näin uskon kokemusteni perusteella. Ihmettelen niitä, jotka jatkuvasti yrittävät ja deittailevat sen oikean löytämisen toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa mitään harjoittelujaksoja elämääni, joten sen miehen, joka on minulle sopiva ja oikea, on vain tultava eteeni. Takanani on pitkä eroon päättynyt suhde ja toinen puolison kuolemaan päättynyt suhde, kumpaakaan miestä en aikanaan mitenkään hakenut, vaan he vain tupsahtivat elämääni, tulivat vastaani - joten uskon, että jos vielä olisi joku uusi minulle, hän vain tulisi elämääni samalla tavalla ja se kolahtaisi heti, kuten hekin aikanaan kolahtivat.

Siihen asti on parempi kaikille, että olen vain sinkkuna. Ei kiinnosta jaella itsestäni mitään ylimääräisille. Ei edes kertoa itsestäni ja elämästäni mitään, saati sitten, että jotain muuta jakelisin. 😂

Onhan niitä minusta kiinnostuneita miehiä aina välillä eteeni tupsahtanut, mutta se kiinnostus on ollut vain yksipuolista eli vain se mies on ollut kiinnostunut minusta. Minussa ei ole lehtikään värähtänyt heidän suhteensa. Sellaiset miehet voi antaa mennä rauhass

Suurin osa ihmisistä joutuu tekemään jonkinlaisia töitä, varsinkinkin kypsemmällä iällä, löytääkseen jonkun. Ihmiset eivät vain tupsahtele eteen. Et ymmärrä deittailevia ihmisiä, koska itselläsi on niin sanotusti "pullaa suussa".

Vierailija
524/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni 9/10. Olen kaunis, hyväkäytöksinen, hyvätuloinen, koulutettu, urheilullinen ja hyvässä kunnossa, huolehdin ystävistäni ja perheestä ja minulla on huumorintajua. Omistan asuntoni ja autoni, ei ole enää velkaa. Olen hyvää seuraa ja ymmärtäväinen, minulla on monia mielenkiinnon kohteita. Tykkään myös laittaa ruokaa ja kotia, minua on kehuttu hyväksi ruoanlaittajaksi. Osaan myös olla yksin ja antaa muille omaa aikaa. Yksi miinuspiste, koska olen jo 35.

Miesten mielestä vain 4/10, koska en siedä haukkumista eikä minua voi alistaa, ei henkisesti, fyysisesti tai taloudellisesti. Tämä oli jo silloin kun olin parikymppinen.

Tuskin menen koskaan naimisiin.

Todellisuudessa et ole kaunis, eikä sinulla ole urheilullista vartaloa. Jos sinulla oikeasti olisi nuo ominaisuudet, sinulla ei olisi mitään ongelmia saada miestä. Päinvastoin, vetäisit miehiä puoleesi kuin lamppu yöperhosia. 

Olet keksinyt itsellesi tuollaisen ihmeellisen fantasia tarinan miksi et kykene saamaan niitä miehiä joita haluat. 

Vierailija
525/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10.

Totaalisen luotettava, hauska, idearikas, luonnosta pitävä, lapsi-ja eläinrakas.

Ulkonäkö ja hygienia ok, rahatilanne myös. 

Lapset jo tehty ja joten en tartte lisää.

N40.

Vierailija
526/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 10.

Totaalisen luotettava, hauska, idearikas, luonnosta pitävä, lapsi-ja eläinrakas.

N40.

Ei kuulosta ihan kympiltä.

Vierailija
527/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte itsellenne pisteitä. Vaikuttaa lapselliselta.

Vierailija
528/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan, kun itseä ei voi pisteyttää, kuin oman mielikuvituksen kautta.

Vierailija
529/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki arvioimme ja arvotamme jatkuvasti muita ihmisiä, emme välttämättä 1-10 skaalalla, mutta kuitenkin.

Tutkimuksissa on todettu että kohtelemme kauniita ihmisiä paremmin kuin rumia, usein emme edes tietoisesti tunnista tätä syrjimisen muotoa. 

Vierailija
530/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 10.

N40.

Ei kuulosta ihan kympiltä.

Ei todellakaan. 6 tai 7, ihan max.

Vierailija
531/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivinen, avoin, luotettava ja järkevä. Minulla on suuri sydän ja energinen asenne elämään. Itseironiaa on myös. Urheilen säännöllisesti ja olen hyvässä kunnossa. Minulla on kauniit kasvot, pitkillä ja paksuilla blondeilla hiuksilla.

Hyvät puolet parisuhteen kannalta: siivoan, kokkaan, huolehdin, välitän. Toki oletan näitä samoja tekoja toiseltakin aikuiselta. Tienaan omaa tiliä ja työskentelen lasten kanssa, joten kokemusta silläkin saralla, jos lapsia haluaisi tehdä. Ikää on 27-vuotta. 

Huonot puolet ovat varmaan taipumus mielyttämiseen, yliajattelu ja perfektionismi toisinaan. Nämä kyllä haittaavat enemmän itseä kuin toista :D

Eli siis tasoltani aika hyvä saalis;)

Seurustelen 24-vuotiaan miehen kanssa tai palstalla oleville varmaan vielä pojan kanssa. ;D Erosin pitkästä parisuhteesta ja on ollut hieno huomata kuinka ensimmäistä kertaa suhde on terve. Uskoisin että olen aikamoinen saalis, koska saan miehiltä paljon huomiota. Nykyisen miehen kävin iskemässä salilta, ja hän sanoi olevansa tyhmä jos ei suostuisi ulos kanssani. 

Vierailija
532/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen positiivinen, avoin, luotettava ja järkevä. Minulla on suuri sydän ja energinen asenne elämään. Itseironiaa on myös. Urheilen säännöllisesti ja olen hyvässä kunnossa. Minulla on kauniit kasvot, pitkillä ja paksuilla blondeilla hiuksilla.

Hyvät puolet parisuhteen kannalta: siivoan, kokkaan, huolehdin, välitän. Toki oletan näitä samoja tekoja toiseltakin aikuiselta. Tienaan omaa tiliä ja työskentelen lasten kanssa, joten kokemusta silläkin saralla, jos lapsia haluaisi tehdä. Ikää on 27-vuotta. 

Huonot puolet ovat varmaan taipumus mielyttämiseen, yliajattelu ja perfektionismi toisinaan. Nämä kyllä haittaavat enemmän itseä kuin toista :D

Seurustelen 24-vuotiaan miehen kanssa tai palstalla oleville varmaan vielä pojan kanssa. ;D Erosin pitkästä parisuhteesta ja on ollut hieno huomata kuinka ensimmäistä kertaa suhde on terve. Uskoisin että olen aikamoinen sa

Kuulostaa ihan perinteiselle parikymppisten suhteelle. Et ole voinut edes olla vielä missään pitkässä parisuhteessa. Ja se, että saat miehiltä huomiota, ei kerro mistään mitään. Miehet ovat valmiita naisen kanssa sänkyyn, vaikka eivät edes pitäisi naisesta. Ja usko pois, ikäisesi miehet (ja vanhemmatkin miehet) kykenevät pitkiin parisuhteisiin vain sen takia, miltä näytät.

Vierailija
533/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen 24-vuotiaan miehen kanssa tai palstalla oleville varmaan vielä pojan kanssa. ;D Erosin pitkästä parisuhteesta ja on ollut hieno huomata kuinka ensimmäistä kert

Ei ihan oikein. Jos miehet tahtoisivat naisilta vain seksiä, he lähestyisivät kaiken tasoisia naisia. 9-10/10 herättää miehissä myös rakkauden tunteita, vaikka välitön vaisto on toki seksuaalinen.

T. Tasotieteilijä

Vierailija
534/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä naista feikkaavan tasoautistin aloittama sössötys jatkuu?

Vierailija
535/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen 24-vuotiaan miehen kanssa tai palstalla oleville varmaan vielä pojan kanssa. ;D Erosin pitkästä parisuhteesta ja on ollut hieno huomata kuinka ensimmäistä kertaa suhde on terve. Uskoisin että olen aikamoinen sa

Paljon informaatiota, joka ei ole relevanttia naisen tason kannalta.

T. Tasotieteilijä

Vierailija
536/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittele ihmisiä mihinkään tasoihin. Jokainen on mitä on. Ei ihmekään että deittikulttuuri on mennyt sairaaksi kun luokitellaan toisiamme kuin lihanpalasia. 

Vierailija
537/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vielä miettimään yhteiskuntaluokkien välistä eroa maskuliinisuudessa ja feminiinisyydessä. Edelleen tuntuu, ettei täällä esillä oleva malli koske ihan kaikkia alaluokan, duunareiden tai alemman keskiluokan miehiä, vaan kyseessä täytyy olla alaryhmä miehiä, joilla on alkoholin, impulsiivisuuden ja itsekeskeisyyden kanssa ongelmia eli ovat jääneet lapsellisiksi niin kuin jotkut ihmiset jäävät. Mutta tämä voi olla isokin ryhmä, koska esimerkiksi ajan viettäminen poikaporukoissa mainittiin myös tietokirjassa, jonka aiheeseen liittyen luin. 

Isossa Hesarin jutussa missä käsiteltiin lapsettomuutta sivuttiin myös tätä aihetta. Eli alemman keskiluokan ja duunariluokan naiset eivät enää tee lapsia oman ryhmänsä miesten kanssa, koska ovat heitä koulutetumpia eivätkä enää hyväksy sitä mallia, missä mies ei kanna vastuuta perheen arjesta kuten ylemmissä yhteiskuntaluokissa. Syytä lapsettomuuden lisääntymiselle ei tarkasti tiedetä muuta kuin sillä tarkkuudella, että yleisin syy on "sopivan kumppanin puute", mutta jos mies todella on täällä kuvattu ns. "alfa", joka odottaa naiselta samaa palvelua kuin äidiltään ja kiukuttelee, kun "äiti" ei anna viikonloppuisin bilettää poikien kanssa, niin en todella ihmettelekään, ettei tuollaista miestä haluta perhettä perustamaan. Siis vaikka hän ei olisikaan mikään syrjäytynyt, kouluttamaton mies.

Mies jota täällä kuvataan alfana on minun korviini lapselliseksi jäänyt mies, joka ei koskaan halunnut kasvaa aikuiseksi tai ei ole siihen pystynyt ongelmiensa takia ja jolla lisäksi on jonkinasteinen päihdeongelma ja ongelmia impulsiivisuuden ja nautinnonhaluisuuden takia. Itse asiassa kirjoitin aivan äskettäin tänne aloituksen, jossa kyselin, tunteeko kukaan miestyyppiä "ikääntynyt baarikärpänen". Aloitus katosi alle viidessä minuutissa. Hän on aika täsmälleen mies, joka täällä on kuvattu alfana, mutta hän on juuri tuollainen teinin tasolla oleva mies, joka vielä viisikymppisenäkin kiertää samoja baareja kuin alle kolmekymppiset eli hän ei ole koskaan päässyt elämässään tuota vaihetta pitemmälle. Ainoa mikä hänet erottaa muista päihdeongelmaisista on se, että hän pörräilee pintajulkkisten seurassa ja on hyvännäköinen, jolloin hän edelleen saa nuorempia naisia seuraansa. Mutta eiväthän hekään jaksa aikamiestä, joka on teinin tasolla, kunhan itse kasvavat kyseisestä vaiheesta ohi.  

Yhteiskuntaluokat siis tunnistaa myös tällaisistä asioista. Ketä ihaillaan ja minkä vuoksi. Tosin tasoteoriassa näkyy vielä sekin, että se on sellaisten miesten kirjoittama, jotka eivät saa naisia helposti eivätkä ymmärrä kaikenlaisia naisia. Miehistä teoria kertoo realistisemmin.

Vierailija
538/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki tasojen ilmenemisestä on kuuluisat naisduot ja bändit joissa kaksi naislaulajaa. Abban Agneta, Ultra Bran Terhi, Nylon Beatin Jonna ja PMMP:n Paula jne. Nämä naiset ovat nuorien poikien ja aikamiestenkin päiväunien kohteita (Agneta nuorempana) ja kaikkia yhdistää se, että ovat vaaleaverikköjä.

Vierailija
539/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
540/564 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pohdintaa.