Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida tasoani, sanokaa te se kuvaukseni perusteella. Olen huolittelematon, ylipainoinen ja pitkä. Olen poikkeuksellisen älykäs ja viihdyn parhaiten yksin. Olen keski-ikäinen enkä halua parisuhdetta enkä läheistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa. Aina silloin tällöin joku vonkaa seksiä, en suostu. Eli sijoittuisinko tasoteorian alaportaille? 1-3?
Ei sinulla ole numeroa, koska et ole markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku kolme-neljä miesten mielestä. Koska ylipaino on miehille se suurin paha ja sitä minulla riittää. Muutoin olen hauska, rento ja mm. seksiä rakastava nainen. Lisäksi olen hyvä kokki, luotettava ystävä, huolehtiva tytär. Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa. Olen myös erittäin itsenäinen ihan olosuhteiden pakosta, koska itse on joutunut aina kaikki asiat hoitamaan. Minulla on kauniit hiukset ja isot tissit ja olen aina huoliteltu ja tyylikkäästi pukeutunut. Huumorintajuni on karmea, sitä ei "heikoimmat" ukot ymmärrä. Mutta ikisinkkuna mennään, koska ylipaino.
Miehiä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat: "Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa
Höpö höpö. Olet itse amis? Akateemisen miehen taso on korkealla, ja he arvostavat naisella korkeaa koulutusta.
Olen alusta asti ottanut tasoteorian semivakavasti eli puoliksi viihteenä, mutta surettaa kovasti nämä naiset, jotka arvioivat itsensä niin hirveän alas.
Miksi se onkin niin, että miehillä kyllä riittää pokkaa sanoa, että hän on seiska ja saa vain nelostason naisia (ensinnäkään se ei ole tasoteorian mukainen lausunto), mutta sellaisia naisia ei ole yhtään ainoaa.
Itseluottamus vaikuttaa tasoon kyllä. Jos itseään pitää rumana surkimuksena, niin huonosti käy pariutumismarkkinoilla. Tasossahan ei ole kyse siitä, että olisi huono tai ruma, vaan kysynnän määrästä. Siitä omasta kysynnästä olisi saatava paras mahdollinen aines irti, jotta pariutuu hyvin ja onnellisesti. Ja se onnistuu arvostamalla itseään ja pitämällä huolta itsekunnioituksesta.
Ja sama pätee ihan jokaisen tason kysynnän ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Tuollaisia tasoja miettivät vain itsesäälissä rypevät sinkut jotka syyttävät koko universumia sinkkuudestaan. Keksityt tasot ovat vain yksi asia lisää selitellä sinkkuuttaan. Voi sitten mitäpä muuta kuin syyttää vaikka muita.
Keskustelin yhden ihmisen kanssa parisuhdekuulumisia ja hän sanoi, että ei ole ollut nyt tyrkyllä kuin jotain tasoa 4-5 ja kun hän itse on vähintään seiska, niin ei tule kauppoja. Arvatkaa vaan, olinko pöyristynyt. Joku oikeasti tasottelee ihmisiä jonkin lyhyen tutustumisen perusteella ja arvottaa itsensä johonkin numeroon ja vertailee, millaisia on tarjolla. Ihan sairasta touhua. Luulen, että jos hän on ikisinkku, se on varmasti seiskan tai siitä ylöspäin olevien syy.
Niin no, kyllä se itseäni ainakin kypsyttää kun jatkuvasti treffaillessa huomaa, että treffikumppani ei näytäkään oikeasti siltä miltä kuvissa, ei ole viitsinyt millään tavalla panostaa ulkonäköönsä tai hajusta päätellen edes vaihtanut vaatteita viikkoon. Ihan perus käytöstavoissa saattaa olla puutteita, jotka tuskin johtuvat jännittämisestä jne. Kyllä silloin ymmärrän hyvin sen että se 7 itsensä määritellyt kaverisi huomaa heti, että treffikumppani ei nyt vaan ole "samalla tasolla".
No, mä olen parisuhteessa niin hyvän miehen kanssa että en kai mä kovin huono voi olla itsekään. Jäävi mä kuitenkin olen itse sitä arvioimaan.
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen parisuhteessa niin hyvän miehen kanssa että en kai mä kovin huono voi olla itsekään. Jäävi mä kuitenkin olen itse sitä arvioimaan.
Tasoihmiset nimenomaan määrittelevät itse oman tasonsa, hyvinkin tarkasti, muttei kovin objektiivisesti. Sitten he määrittävät myös mahdollisten puolisoehdokkaiden tasot, hyvinkin kriittisesti. He eivät koskaan ole jäävejä määrittelemään muita tai itseään ja uskovat itse höpinöihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida tasoani, sanokaa te se kuvaukseni perusteella. Olen huolittelematon, ylipainoinen ja pitkä. Olen poikkeuksellisen älykäs ja viihdyn parhaiten yksin. Olen keski-ikäinen enkä halua parisuhdetta enkä läheistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa. Aina silloin tällöin joku vonkaa seksiä, en suostu. Eli sijoittuisinko tasoteorian alaportaille? 1-3?
Ei sinulla ole numeroa, koska et ole markkinoilla.
Numero on niillä korkeampi, joita ei voi saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Tuollaisia tasoja miettivät vain itsesäälissä rypevät sinkut jotka syyttävät koko universumia sinkkuudestaan. Keksityt tasot ovat vain yksi asia lisää selitellä sinkkuuttaan. Voi sitten mitäpä muuta kuin syyttää vaikka muita.
Keskustelin yhden ihmisen kanssa parisuhdekuulumisia ja hän sanoi, että ei ole ollut nyt tyrkyllä kuin jotain tasoa 4-5 ja kun hän itse on vähintään seiska, niin ei tule kauppoja. Arvatkaa vaan, olinko pöyristynyt. Joku oikeasti tasottelee ihmisiä jonkin lyhyen tutustumisen perusteella ja arvottaa itsensä johonkin numeroon ja vertailee, millaisia on tarjolla. Ihan sairasta touhua. Luulen, että jos hän on ikisinkku, se on varmasti seiskan tai siitä ylöspäin olevien syy.
Tietysti se on aina toisten syy, ei oma. Mulla oli työkaveri aiemmin, joka antoi numeroita jopa ohi käveleville ihmisille. En ole yhtä kummallista käytöstä nähnyt. Ja oli vieläpä nainen, eikä mies.
Kerran oltiin kahvilassa, josta näkyi pöydästä ulos. Siinä seisoskeli kaksi miestä. Hän silmää räpäyttämättä sanoi, että tuossa on vähintään numero kasi. En ottanut mitään kantaa ja hetken päästä hän kommentoi toista miestä, että ysi, tuo kuntoilee ihan varmasti, kato nyt miten tiukka takapuoli, vaikkei hauikset näy. Jotenkin tähän tyyliin. Luulin vitsailuksi, mutta tuskin se oli edes sitä.
Hän oli myös aiemmin jättänyt oman miehensä, kun mies ei halunnut lapsia. Sanoin, etten tiennyt heillä olleen yritys päällä, ja työkaveri sanoi siihen, että ei voi olla mitään yritystä, jos toinen ilmoittaa, että tuskinpa haluaa lapsia. Kun kysyn, onko vauvakuume, työkaveri vastasi mielestäni ärtyneen kuuloisena, että ei ole vielä, mutta varmuuden vuoksi pitäähän se tietåå, haluaako toinen myöhemmin lapsia vai ei. Eli kukaan ei saa vaihtaa mieltään asiasta, jos suhde syvenee.
Mikä vika tuollaisessa ajattelussa on, niin toinen on käyttötavaraa. Siksi nuo toisten arvioijat ovat itse ainakin muutaman tason alempana kuin kuvittelevat olevansa, koska ei ole ymmärrystä ihmiselle, tuskin mitään aitoa rakkautta kykenevät tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoihmiset nimenomaan määrittelevät itse oman tasonsa, hyvinkin tarkasti, muttei kovin objektiivisesti. Sitten he määrittävät myös mahdollisten puolisoehdokkaiden tasot, hyvinkin kriittisesti. He eivät koskaan ole jäävejä määrittelemään muita tai itseään ja uskovat itse höpinöihinsä.
Tasoteorian mukaan kukaan ei määritä itse tasoaan. Siksi nuo tuollaiset eivät mitään tasoteoriaan uskovia edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoisesti sen tasoinen, että mieluummin olen sinkku kuin alan parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa joka tällä ulkomuodolla on mahdollista saada. Naisen sisimmällä/luonteella kun ei tunnu olevan merkitystä ja/tai se ainakaan ei korvaa sitä mikä ulkoisesti on pielessä.
Olen kokeillut kyllä nuorempana tuollaista "tyytyjä"-miestä pariin eri otteeseen ja ei kiitos enää ikinä.
Täh? Vituttaa kun naisen sisämmällä/luonteella ei ole merkitystä ja samalla ilmoitat ettei miehet mitä saat ole tarpeeksi tasokkaita eipä taida miehenkään sisimmällä/luonteella olla kauheesti merkitystä :D
Niin matalatasoinen että en ymmärrä kysymystä
Akateemiselle miehelle matalammin koulutettu nainen on hyvä yhtälö, koska miehet eivät niinkään tahdo keskustelumppania naisesta, vaan empaattisen kuuntelijan. Naisille taas usein tärkeämpää vastavuoroisuus keskusteluissa. Lisäksi tuo taloudellinen tilanne vaikuttaa siltä osin, että mies ei tahdo alkaa kustantamaan naisen elämää, mutta muilta osin varallisuudella ei ole suurempaa merkitystä. Täällä monet naiset ovat luetelleet luonteenpiirteitä ja niillä ei tosiaan ole merkitystätason kannalta, riittää että on sellainen perusmukava ja kuuntelee ja tukee miestä. Tietenkin jos nainen sattuu olemaan ulkoisesti täysi kymppi tai vahva 9/10, monesta asiasta mies voi joustaa.
T. Tasotieteilijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku kolme-neljä miesten mielestä. Koska ylipaino on miehille se suurin paha ja sitä minulla riittää. Muutoin olen hauska, rento ja mm. seksiä rakastava nainen. Lisäksi olen hyvä kokki, luotettava ystävä, huolehtiva tytär. Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa. Olen myös erittäin itsenäinen ihan olosuhteiden pakosta, koska itse on joutunut aina kaikki asiat hoitamaan. Minulla on kauniit hiukset ja isot tissit ja olen aina huoliteltu ja tyylikkäästi pukeutunut. Huumorintajuni on karmea, sitä ei "heikoimmat" ukot ymmärrä. Mutta ikisinkkuna mennään, koska ylipaino.
Miehiä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat: "Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivas
En ole ikinä seurustellut miehen kanssa, jota ei kiinnostaisi naisen koulutustausta ja/tai tulotaso. En ole paljon todellisista tuloistani puhunut seurustelun alkuvaiheessa, mutta totuuden paljastuttua miehet ovat selvästi iloisia ja tyytyväisiä uutiseen.
Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, joka jäi lasten kanssa kotiin vanhempainvapaalle, koska hän haluaa että saan jatkaa työelämässä ilman pitkää taukoa. Vain surkeat miehet tyytyvät naiseen, joka on vain nätti ja hyväkroppainen. Tyypillistä toimintaa alimmalle sosiaaliluokalle, johon minä tai kukaan seurustelukumppanini tai ystäväni ei kuulu.
Nyrkkisääntönä voisi naisen kohdalla pitää sitä, kuinka paljon häntä lähestytään miesten taholta muuallakin kun päihtyneenä baarissa. Mitä enemmän lähestytään, sitä korkeampi taso on. Nämä "olen 8/10 älykäs, huumorintajuinen" ei merkitse mitään, jos tällaista näyttöä miesten lähestymisestä ei ole. Nainen joka oikeasti on asteikon yläpäässä, tietää sen kyllä ilman sen kummempaa miettimistä.
Miesten tasoa on vaikeampi määritellä koska se koostuu useammasta asiasta ja laajemmasta määrästä piirteitä jotka pitää ottaa huomioon. Naisten kohdalla asia on yksinkertaisempi ja korreloi lähes täysin kehon painon ja kasvojen kauneuden (klassinen) kanssa.
T. Tasotieteilijä
"Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, joka jäi lasten kanssa kotiin vanhempainvapaalle"
Lol mikä munaton luuseri haha. Sait lapsillesi betan geenit. Kaduttaako?
Täysi kymppi.
Kaunis, fiksu, kiva ja kaikinpuolin elämässä menestynyt.
N52
10/10 Komea elämäntapatyötön mies 29v. Tuheroo tulee ovista ja ikkunoista.
Aika sama setti. Olen liian hiljainen ja tarkkaileva luonne jotta herättäisin _ainakaan positiivista_ huomiota miehissä. Siihen kun vielä yhdistää melko sarkastisen ja iän myötä vain tummuvan huumorintajun niin eipä tarvitse pahemmin miehiä ympäriltään olla hätistelemässä.