Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Minä olen nainen 35v. Arvioisin itseni 8 tai 8 ja 1/2.
Kasvoista olen söpön kaunis. Suuret silmät, pitkät (omat) ripset ja vaaleat pitkät hiukset. Näin "vanhemmiten" hiukset eivät ole enää yhtä paksut kuin nuorempana. Olen pienikokoinen ja painoinen. Kroppa ei ole täydellinen, mutta yritän pitää itseni urheilullisena ja timminä.
Koulutus korkeakoulu, mutta huono palkka.
Luonteelta olen kiltti ja kunnollinen. Haluaisin olla rohkeampi ja omia puolia pitävä. Auttaisi varmaan urallakin...
Vierailija kirjoitti:
En minä ole ikinä nuorenakaan hylännyt miestä ulkonäön takia. Kyllä ne syyt ovat olleet seuraavat, jos ei ole kelvannut:
1. Alkoholi. Ei tarvitse kuin sen ensimmäisen kerran, kun vetäisee tukevan humalan ja kiinnostus lakkaa
2. Mykkyys. Ei osaa keskustella mitään. On vaan hiljaa tai vastaa yhdellä sanalla.
3. Mielenterveys. Kun huomaa, että ongelmia on tai jos itse kertoi niistä.
4. Itsensä kehuminen ylenpalttisesti.
Hyvä lista. Minulla on vielä yksi, nimittäin moukkamaiset käytöstavat, siis seurassa kiroilu, syljeskely, piereskely ja vastaavat. Yksi korkeakoulutettu ja olevinaan omasta mielestään hyvinkin menestyvä 25 v. mies istui aikoinaan kahvilla minun luona ja piereskeli. Ei kuulu sivistykseen sellaiset käytöstavat, vaikka ei oltu julkisella paikalla.
Noista muista listan asioista olen ihan samaa mieltä. Minullakin on kokemus, kun henkilö oli kirjoitellut pitkiä viestejä ja niiden perusteella ajattelin, että tuon kanssa varmaankin on luontevaa. Kun ekan kerran soiteltiin, hän puhui tyyliin joo tai ei. Sanoin, että taidat olla aika hiljainen ja hän suuttui siitä. Myöhemmin olen ajatellut, olisiko häntä jännittänyt tai jotain, mutta sen voisi kertoa, jos tulee paniikki tai jännittää puhua, niin toinen ymmärtää paremmin.
1. Korkeastikoulutettu
2. Komea
3. Kuntoilen
4. Harrastuksia löytyy
5. Kavereita on
6. Hyvät suhteet perheenjäsenien kanssa
7. Ai niin noin 5000€/kk
En tiedä muiden mielipiteitä minusta, mutta omasta mielestäni olen 10/10. Ainoa ongelma on, että mua vähän ahdistaa, jonka takia olen usein väsynyt nykyään.
Olen nätti ja hyväkroppainen, olen liikunnallinen ja mulla on terveelliset elämäntavat, luonteeltani olen mukava ja helppo, parisuhteessa huomioiva, lämmin ja panostava, äitinä välittävä ja osallistuva, olen koulutettu ja sivistynyt, hyväpalkkainen, vakavarainen ja velaton, täyspäinen aikuinen nainen. En mä osaa itselleni mitään pisteitä antaa mutta todella hyvän miehen mä sain toiselle kierrokselle. Huomattavasti paremman kuin ekalle. Toivottavasti on myös vika kierros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, joka jäi lasten kanssa kotiin vanhempainvapaalle"
Lol mikä munaton luuseri haha. Sait lapsillesi betan geenit. Kaduttaako?
Jos perheessä on esim DI-mies jonka palkka vain 5k ja lääkärinainen jonka palkka 10k niin olisi ihan typerää että nainen jäisi kotiin. Varakkailla naisilla usein miehet hoitaa lapsia kotona. Ja mitään beta miestä nää ei huoli.
Nimenomaanhan ne tarvii beta vässykän niitä lapsia kaitsemaan. Nainen on se jolla on munat tuommosissa suhteissa.
Se "alfa" oli se, joka sun äitisi siitti ja sitten jätti yksin sua kasvattamaan.
Lopputulos näkyy näissä sun kommenteissa.
Eli voisi kysyä: kuka edes haluaisi alfan?
Oon 0/10 tai 1/10, pyöreä,meikkaamaton rumilus edes luonne ei ole kaunis,olen matalasti kouluttautunut seinäruusu. Eli täyttä pskaa olen.
Koulutus 8/10. Muuten 10/10, mutta ala pienipalkkainen.
Työ 1/10 koska työtön nyt.
Varakkuus 2-3/10. Edellä mainituista syistä. Jotain on kyllä säästössä.
Ulkonäkö naamasta 6/10, ehkä. Muuten söpö, mutta pieni leuka ja korkeahko otsa.
Ulkonäkö muutoin 8/10. Ei ylipainoa, hyvännäköinen vyötärö ja kivankokoiset rinnat.
Luonne 9/10. Olen iloinen, positiivinen ja ymmärtäväinen. En ole vaikea, miinuksena laiskuus ja jonkinasteinen epäsosiaalisuus, joka ei kuitenkaan välttämättä näy päälle.
Isona miinuksena fyysiset sairaudet, elämä voi olla kumppanillekin välillä ikävää. Keskiarvo muuten varmaan siellä 7/10 paikkeilla.
Luokkayhteiskunta. Sota. Onko noista jompikumpi kielletty sana, kokeilen.
Jälleen poistui kiinnostava ketju eri yhteiskuntaluokkien maskuliinisuuksien eroista, joka oli aivan kesken. Eikä siihenkään saanut kirjoittaa aivan asiallista viestiä sensuurin takia.
Ei täällä kyllä ole mitään järkeä käydä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole ikinä nuorenakaan hylännyt miestä ulkonäön takia. Kyllä ne syyt ovat olleet seuraavat, jos ei ole kelvannut:
1. Alkoholi. Ei tarvitse kuin sen ensimmäisen kerran, kun vetäisee tukevan humalan ja kiinnostus lakkaa
2. Mykkyys. Ei osaa keskustella mitään. On vaan hiljaa tai vastaa yhdellä sanalla.
3. Mielenterveys. Kun huomaa, että ongelmia on tai jos itse kertoi niistä.
4. Itsensä kehuminen ylenpalttisesti.
Tässäpä tuli hyvin tiivistettynä 1-2/10 naisen kumppanivaihtoehdot.
t. Tasotieteilijä
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Yh:na oleminen laskee tasostasi 40%. Kuinka pitkä olet? Oletko hyvä sängyssä? Kuinka paljon velkaa? Millaisessa asunnossa asut, ja mikä auto? Kuinka suosittu olet somessa? Onko akateeminen koulutus? Ikä? Jokainen ikävuosi miehelläkin laskee tasoa kolmenkympin jälkeen. Ei nosta.
Tuohon 1% vaaditaan PALJON.
Vierailija kirjoitti:
1. Korkeastikoulutettu
2. Komea
3. Kuntoilen
4. Harrastuksia löytyy
5. Kavereita on
7. Ai niin noin 5000€/kk
En tiedä muiden mielipiteitä minusta, mutta omasta mielestäni olen 10/10. Ainoa ongelma on, että mua vähän ahdistaa, jonka takia olen usein väsynyt nykyään.
Tässä on kova taso. Onnea!
Olen 40-vuotias nainen, ja työkyvyttömyyseläkkeellä. Olen kolmonen.
Huikeat pisteet tulee siitä, että olen erittäin fiksu, melko huumorintajuinen, hyvinkin musikaalinen, jokseenkin tyylitietoinen ja edelleen ihan nätti.
Pisteitä en tietenkään kerää iästä, painosta tai statuksesta. Mutta onneksi en ole etsimässä puolisoa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
1. Korkeastikoulutettu
2. Komea
3. Kuntoilen
4. Harrastuksia löytyy
5. Kavereita on
7. Ai niin noin 5000€/kk
Mikä minua kiinnostaisi, niin arvot. Mikä sinulle on tärkeää? Miten käytät vapaa-aikasi? Mitä ajattelet köyhyydestä ja huono-osaisuudesta? Monet valitsevat parin yhteisen arvomaailman perusteella, minä myös.
Olen jäävi arvioimaan oman tasoni, kyllä se on vastakkaisen sukupuolen tehtävä. Lisäksi antaa perspektiiviä ja lisää nöyryyttä, kun saa elää +20 vuotisessa avioliitossa. Karisee turhat omakehut ja oman hännän nostamiset.
M40+
ihan tavallinen kiva friidu oon
Aikuiset ihmiset kuvaamassa ulkonäköään ja luonnettaan sivutollulla. Koska haluamme olla hyväksyttyjä. Tasoteoria on saanut ihmiset varpaillaan ja egon kolahtamaan: no, minulla on korkeakoulututkinto, isot hauikset ja perintömökki meren rannalla. Minulla on tohtorintutkinto ja hoikka vartalo. Minulla taas pitkät sääret ja kulttuuriharrastus.
Tasoteoria toimisi pelimaailmassa, alakoulun matematiikan kirjassa tai roolipelissä. Mutta täällä oikeassa elämässä me emme elä objektiivisessa maailmassa. Meillä kaikilla on subjektiivinen kokemus itsestämme, toisistamme ja koko maailmasta.
Minusta on surullista, että tasoteoriajankkaus lisää entisestään paineita ihmisille. Moni alkaa tekemään sellaisia valintoja, jotka eivät ole itselle oikeita, vaan pyrkivät korottamaan tasoaan, vaikka eivät sillä mitään voi todellisuudessa saavuttaa.
Opettele tuntemaan itsesi. Elä arvojesi ja tavoitteidesi mukaan päivä ja hetki kerrallaan. Kunnioita myös muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa. Hymyile, kun hymyilyttää. Itke, kun itkettää. Saat kaiken minkä tarvitset.
Ja ei, kukaan meistä ei ole 0/10, eikä 1/10, eikä 2/10, eikä 3/10, eikä 4/10, eikä 5/10, eikä 6/10, eikä 7/10, eikä 8/10, eikä edes 9/10. Me kaikki, jokainen, olemme arvokkaita juuri sellaisina kuin olemme; 10/10. Ei yhtään vähempää.
Olkaa ihmiset kiitollisia elämästänne ja tehkää parhaanne elämässänne. <3
Nainen voi olla pelkästään 10 ja mies voi olla korkeintaan 7 kun naiset ovat niin paljon parempia kuin kaikki miehet yhteensä
Asteikolla 1-10 olen enää 4,5.