Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, joka jäi lasten kanssa kotiin vanhempainvapaalle"
Lol mikä munaton luuseri haha. Sait lapsillesi betan geenit. Kaduttaako?
Ei kaduta. Hänen älykkyysosamääränsä on poikkeuksellisen korkea, ja se näkyy myös lapsissa. En ikinä lisääntyisi miehen kanssa joka on niin surkea että kokee koti-isyyden uhkana hauraalle miehisyydelle. Mieheni todennäköisesti myös nostaa huomattavasti enemmän penkistä kuin sinä. Eikös sellaisten asioiden päälle ymmärretä paremmin siellä vähä-älyisten kerhossa?
Sinua varmaan harmittaa olla incel joka voi hyvällä tuurilla tyytyä vähä-älyiseen bimboon. Tulee varmasti todella laadukasta jälkikasvua sellaisesta :)
Miehesi on munaton luuseri joka vaihtaa vauvojen paskavaippoja hähähääää. Minä nussin miehekkäästi vaimoani ja hänen paikkansa on kotona. Teidän perheessä sinä taidat nussia miehekkäästi miestäsi strap-onilla hähähääää.
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, joka jäi lasten kanssa kotiin vanhempainvapaalle"
Jos perheessä on esim DI-mies jonka palkka vain 5k ja lääkärinainen jonka palkka 10k niin olisi ihan typerää että nainen jäisi kotiin. Varakkailla naisilla usein miehet hoitaa lapsia kotona. Ja mitään beta miestä nää ei huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos perheessä on esim DI-mies jonka palkka vain 5k ja lääkärinainen jonka palkka 10k niin olisi ihan typerää että nainen jäisi kotiin. Varakkailla naisilla usein miehet hoitaa lapsia kotona. Ja mitään beta miestä nää ei huoli.
Nimenomaanhan ne tarvii beta vässykän niitä lapsia kaitsemaan. Nainen on se jolla on munat tuommosissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaanhan ne tarvii beta vässykän niitä lapsia kaitsemaan. Nainen on se jolla on munat tuommosissa suhteissa.
Eli sun mielestä kaikki alle 10k tienaavat miehet vässyköitä? Tai sitten miehen pitäisi mennä töihin todistelemaan miehekkyyttään naisen hoitaessa lapsia kotona, ja perhe menettää tuloja tuhansia tän takia? Paljonkohan mahdat itse tienata? Tosimiehellä on pokkaa heittäytyä naisen rahoilla elätettäväksi kun oma miehisyys ei kärsi edes siitä;)
Vierailija kirjoitti:
Akateemiselle miehelle matalammin koulutettu nainen on hyvä yhtälö, koska miehet eivät niinkään tahdo keskustelumppania naisesta, vaan empaattisen kuuntelijan. Naisille taas usein tärkeämpää vastavuoroisuus keskusteluissa. Lisäksi tuo taloudellinen tilanne vaikuttaa siltä osin, että mies ei tahdo alkaa kustantamaan naisen elämää, mutta muilta osin varallisuudella ei ole suurempaa merkitystä. Täällä monet naiset ovat luetelleet luonteenpiirteitä ja niillä ei tosiaan ole merkitystätason kannalta, riittää että on sellainen perusmukava ja kuuntelee ja tukee miestä. Tietenkin jos nainen sattuu olemaan ulkoisesti täysi kymppi tai vahva 9/10, monesta asiasta mies voi joustaa.
T. Tasotieteilijä
Nämä ovat vain sinun omia mielipiteitäsi, eivät tasoteoriaa eivätkä mitään muutakaan kuin sitä maailmaa, jota itse tunnet, omia mielipiteitäsi ja kaveriesi mielipiteitä, eikä teistä kukaan ole varakas, koulutettu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä kaikki alle 10k tienaavat miehet vässyköitä? Tai sitten miehen pitäisi mennä töihin todistelemaan miehekkyyttään naisen hoitaessa lapsia kotona, ja perhe menettää tuloja tuhansia tän takia? Paljonk
Tää!
Jotkut miehet eivät vain hahmota, miten säälittäviä he ovat jos heidän miehisyys menee rikki pienen lapsen hoitamisesta. Kiintymyssuhdetta on aika vaikea muodostaa, ellei lapsen elämässä ole mukana tiiviisti alusta asti. Beetat puuhatkoon postimyyntivaimon kanssa jossain ongelmalähiössä aivan vapaasti.
Onpa käsittämättömän lapsellista hähättelyä.
Aika moni meidän ystäväpariskunnistamme (ikäluokka 50+) on tehnyt niin, että isät myös ovat olleet jossain vaiheessa koti-isinä jonkin aikaa, ettei naisen urassa tule liian suurta taukoa. Yksi oli kokonaisen vuoden, toiset vähemmän. Aivan normaalia, kun puhutaan koulutetuista ihmisistä, joilla mahdollisesti on omaa yritystoimintaa, mistä ei kovin herkästi voi pitää taukoa. Muutamilla perheillä oli lastenhoitajat eikä kumpikaan pitänyt äitiyslomaa, koska asuivat ja olivat töissä ulkomailla. Nuoremmilla sukupolvilla koti-isyys on varmasti vielä tavallisempaa koulutetuissa ihmisissä.
Kulttuurierot ovat tosi suuret Suomenkin sisällä, kun tällaiset ihan normaalit asiat tuntuvat täällä olevan ihan uusia miehille. Jopa isäni (yli 80v.) on hoitanut minua pienenä enemmän kuin äiti eli tämä ei ole edes mikään uusi asia, tosin silloin kun olin pieni ei ollut mitään vanhempainvapaita, äitiysloma oli 3 kk ja olen muutenkin pääasiassa lastenhoitajien ja isoäidin hoitama, koska molemmat vanhempani tekivät todella paljon töitä, ns. uraihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä kaikki alle 10k tienaavat miehet vässyköitä? Tai sitten miehen pitäisi mennä töihin todistelemaan miehekkyyttään naisen hoitaessa lapsia kotona, ja perhe menettää tuloja tuhansia tän takia? Paljonk
Tässä on kyse massiivisesta kulttuurierosta, siksihän tämä palsta on niin kiinnostava. Erittäin eksoottista indeed.
Vierailija kirjoitti:
Onpa käsittämättömän lapsellista hähättelyä.
Aika moni meidän ystäväpariskunnistamme (ikäluokka 50+) on tehnyt niin, että isät myös ovat olleet jossain vaiheessa koti-isinä jonkin aikaa, ettei naisen urassa tule liian suurta taukoa. Yksi oli kokonaisen vuoden, toiset vähemmän. Aivan normaalia, kun puhutaan koulutetuista ihmisistä, joilla mahdollisesti on omaa yritystoimintaa, mistä ei kovin herkästi voi pitää taukoa. Muutamilla perheillä oli lastenhoitajat eikä kumpikaan pitänyt äitiyslomaa, koska asuivat ja olivat töissä ulkomailla. Nuoremmilla sukupolvilla koti-isyys on varmasti vielä tavallisempaa koulutetuissa ihmisissä.
Kulttuurierot ovat tosi suuret Suomenkin sisällä, kun tällaiset ihan normaalit asiat tuntuvat täällä olevan ihan uusia miehille. Jopa isäni (yli 80v.) on hoitanut minua pienenä enemmän kuin äiti eli tämä ei ole edes mikään uusi asia, tosin silloin kun olin pieni ei ollut mitään vanhempainva
Koulutetut miehet osallistuvatkin lastensa elämään paremmin, kuin nämä kouluttamattomat hähättelijät, jotka jättävät kaiken naisen harteille, eikä omat lapset kiinnosta. Alfa on se joka huolehtii perheestä.
Vierailija kirjoitti:
"Tunnen nuoresta asti yhden tällaisen geenikaunottaren ja hän ei ole koskaan kelpuuttanut muita kuin älykkäitä miehiä. Taviksen näköisiä ovat olleet ja tulotkin joillain jopa pienet, mutta järjestäen kaikki ovat vaikuttaneet keskivertoa älykkäämmiltä. Päätyi sitten naimisiin tutkijan kanssa joka on ihan kivannäköinen, ei komea, olivat aika pienituloisia tuolloin. Nyt ovat olleet pitkään naimisissa ja elävät ns. normielämää. "
Aiemmassa vaiheessa kirjoitin älykkyydestä eli korkea äo nostaa miehen tasoa huimasti. Se korreloi myös hyvien sosiaalisten taitojen kanssa. Tulotaso miehessä riippuu naisen yhteiskunnallisesta taustasta. Esimerkiksi ns. kulttuurisuvusta tuleva nainen voi arvostaa miehessä enemmän saavutuksia tutkijana tai taiteellista uraa kuin korkeita tuloja. Olennaista on molempien taustat eli duunaripiireissä ja alemmassa keskiluokassa arvostetaan materiaa, ylemmässä keskiluokassa enemmän älyllisiä saavutuksia ja siihen liit
Tämä muuten osui, naisen vanhemmista ainakin toinen on kulttuurialan tekijä.
En osaa sijoittaa häntä mihinkään yhteiskuntaluokkaan. Ei vaikuta olevan varakkaasta perheestä, mutta nuoresta asti ollut vanhempiensa mukana kaikenlaisissa kulttuuririennoissa.
Joo ohi aiheen menee. Hyvä tyyppi ko. nainen ja ovat mukava pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida tasoani, sanokaa te se kuvaukseni perusteella. Olen huolittelematon, ylipainoinen ja pitkä. Olen poikkeuksellisen älykäs ja viihdyn parhaiten yksin. Olen keski-ikäinen enkä halua parisuhdetta enkä läheistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa. Aina silloin tällöin joku vonkaa seksiä, en suostu. Eli sijoittuisinko tasoteorian alaportaille? 1-3?
Ei sinulla ole numeroa, koska et ole markkinoilla.
Tietysti heillä on korkea numero, jotka on kelvanneet ja varsinkin jos ovat onnistuneet vuosikausia sen parisuhteen säilyttämään. He tietävät, miten se onnistuu.
No se riippuu että kenelle, mutta noin yleisesti sanoisin 7. Ulkonäkö laskee pisteitä, koska ylipainoa on yli 20kg, mutta tissit on isot ja naamakin jopa ok. Selkeästi mun luonne ja persoona vetoaa ihmisiin, etenkin miehiin, joten siksi numero 7. En oikeasti pöllömpi. Jos olisin sinkku, olen varma että kysyntää olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida tasoani, sanokaa te se kuvaukseni perusteella. Olen huolittelematon, ylipainoinen ja pitkä. Olen poikkeuksellisen älykäs ja viihdyn parhaiten yksin. Olen keski-ikäinen enkä halua parisuhdetta enkä läheistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa. Aina silloin tällöin joku vonkaa seksiä, en suostu. Eli sijoittuisinko tasoteorian alaportaille? 1-3?
Ei sinulla ole numeroa, koska et ole markkinoilla.
Tietysti heillä on korkea numero, jotka on kelvanneet ja varsinkin jos ovat onnistuneet vuosikausia sen parisuhteen säilyttämään. He tietävät, miten se onnistuu.
Tuo henkilöhän kertoi ettei halua parisuhdetta eikä läheistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa eli on ikisinkku. Kysyntä selviää markkinoilla eikä niiden ulkopuolella, kuvaukset omasta luonteesta ja ulkonäöstä ovat aina subjektiivisia.
Perhettä haluavalle naiselle olen 0/10, muille Max 2/10
Syyt:
+ Korkeastikoulutettu ja esim. lukion keskiarvo yli 9.5
+ Hyvin erottuvat lihakset, syön terveellisesti ja urheilen paljon
Mutta:
- työkyvytön pitkäaikaisesti, ehkä ikuisesti, kroonisen kivun takia
Vierailija kirjoitti:
Syyt:
Mutta:
Harmi että työttömyys on aikamoinen kuolemantuomio miehelle deittimarkkinoilla. Oispha elämä helppoa kun ois nainen. Riittää että pärstässä joku tolkku ja ei aivan saaralloisen lihava niin vientiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Syyt:
Mutta:
Harmi että työttömyys on aikamoinen kuolemantuomio miehelle deittimarkkinoilla. Oispha elämä helppoa kun ois nainen. Riittää että pärstässä joku tolkku ja ei aivan saaralloisen lihava niin vientiä riittää.
En minä ole ikinä nuorenakaan hylännyt miestä ulkonäön takia. Kyllä ne syyt ovat olleet seuraavat, jos ei ole kelvannut:
1. Alkoholi. Ei tarvitse kuin sen ensimmäisen kerran, kun vetäisee tukevan humalan ja kiinnostus lakkaa
2. Mykkyys. Ei osaa keskustella mitään. On vaan hiljaa tai vastaa yhdellä sanalla.
3. Mielenterveys. Kun huomaa, että ongelmia on tai jos itse kertoi niistä.
4. Itsensä kehuminen ylenpalttisesti.
Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi jenkit/brititkin sanovat jatkuvaan he/she is/was out of your league?
Ei kaduta. Hänen älykkyysosamääränsä on poikkeuksellisen korkea, ja se näkyy myös lapsissa. En ikinä lisääntyisi miehen kanssa joka on niin surkea että kokee koti-isyyden uhkana hauraalle miehisyydelle. Mieheni todennäköisesti myös nostaa huomattavasti enemmän penkistä kuin sinä. Eikös sellaisten asioiden päälle ymmärretä paremmin siellä vähä-älyisten kerhossa?
Sinua varmaan harmittaa olla incel joka voi hyvällä tuurilla tyytyä vähä-älyiseen bimboon. Tulee varmasti todella laadukasta jälkikasvua sellaisesta :)