Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Ehkä joku tasoa 1 tai 2? Kukaan ei ole kiinnostunut minusta ja miehille olen kuin ilmaa. Ihastun aina johonkin totaalisesti out of my league mieheen. Nytkin olen ihastunut eräseen mieheen joka on komea kuin filmitähti ja saisi naisia sormia napsauttamalla. Kaiken lisäksi oli tiedot myös verokoneessa eli tienaa tosi hyvin, mutta henkilökohtaisesti raha ei minua kiinnosta.
Meniskö röllipojan mielenlaadulla varustettu kaupaksi, jos olisi auervaaran supliikki, kymmenen lompakkoa täynnä massia ja haaveidensa vartalo? Nyt rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaaa tasoisensa/kaltaisensa seura vaan nainen haluaa aina että mies on vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on, mielellään sen miehen on oltava parempi tasoisempi kuin mitä nainen itse on. Naiset pariutuu siis poikkeuksetta ylös päin ja miehet on alistettuja ja ne joutuu pariutumaan poikkeuksetta alas päin.
Pitää osittain paikkansa. Harvassa ovat miehet, jotka suostuvat jäämään kotiin lapsen kanssa tai osallistumaan kotitöihin tasapuolisesti. Olisiko hieman typerää naisen jättää hyväpalkkainen työ, kun itseään vähemmän tienaava maskuliinimies ei nyt vain pysty jäämään kotiin koska se ei ole miehelle sopivaa.
Naiselta olisi todella typerää valita reilusti köyhempi tai matalatasoisempi mies. Naiselle jälkikasvun synnyttäminen on iso asia, joten geenit tulee valita tarkkaan. Mie
Johtuu siitä, että niin moni esim. asuu maalla, jossa on väkeä niin vähän, että eroja ei näe. Täällä Helsingissä yhteiskuntaluokat kyllä ihan loistavat läsnäolollaan.
Yhtä tasoton kuin tällainen aloitus.
Parisuhteeseen ehkä 7/10 Olen tusinablondi 160/55. En kuitenkaan mikään irtoripsi/kynsi/saliprinsessa. Olen ehdottoman uskollinen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Takana 2 pitkää parisuhdetta. En seurustele, koska omat standardit alkaa olla aika korkealla kumppanin löytymisen suhteen, joten mieluummin sitten sinkkuna.
Kaverina surkea, ehkä 2/10. En osaa pitää ihmisiin yhteyttä, en tykkää juhlia. Olen kyllä lojaali ja hyvä kuuntelemaan, mutta saatan myös velloa omissa ongelmissani liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
". Esim on erittäin yleistä että jos on reilusti ylipainoinen pariskunta ja toinen heistä hommaa kroppansa kuntoon niin tämä parempikroppainen(joka on todella usein nainen) jättää toisen osapuolen."
Tasoteoriaa perustellaan useimmiten juuri tällaisillä heitoilla jotka tarjotaan ikäänkuin faktoina vaikka missään ei kerrota mistä moinen fakta on peräisin ja mitä käytännössä tarkoittaa tämä "erittäin yleistä". 10% vai 80%?
Tuohan kuulosti ihan itse keksityltä. Että olisi reilusti ylipainoinen pariskunta, jossa toinen laittaa kroppansa kuntoon ja jättää toisen. Ja tämä on yleistä. Vitsi mä nauroin. Voihan se jättääkin, koska puolet pariskunnista eroaa.Milloin palstalla opitaan, että puolet pariskunnista ei suinkaan eroa. Se on niin monta kertaa jo oikaistu kaikissa mahdollisissa
Kun nyt pääsisi edes naimisiin, että voisi erota virallisesti!!! Kun on tällaisia meikäläisiä, jotka ovat eronneet seurustelusuhteista monia kertoja, muttei kertaakaan ole päässyt edes naimisiin asti.
Eroamisen määrä on huomattavasti suurempi kuin tilastot kertoo, koska on paljon sellaisia pariskuntia, jotka ei koskaan hae virallista eroa. Minun vaarini asui toisen naisen kanssa 30 vuotta ennen kuolemaansa ja silti oli mummon kanssa naimisissa loppuun saakka. Vaari oli lähtiessään luvannut, että ei ota eroa, koska avioero oli uskovaiselle mummolle kauhistus. Piti lupauksensa loppuun asti ja mummo asui heidän yhteisessä talossa.
Äitini ja isänikään eivät hakeneet virallista avioeroa. He elivät asumuserossa siitä alkaen, kun olin 2-vuotias. Virallinen liitto päättyi toisen kuollessa. He eivät olleet riidoissa millään tavalla. Isäni pikku hiljaa häipyi minunkin elämästäni. En pidä sitä minkäänlaisella isäsuhteena enää, jos isä ei tapaa lastaan vaan soittelee muutaman kerran vuodessa esim. synttäripäivänä.
Varmaan joku kolme-neljä miesten mielestä. Koska ylipaino on miehille se suurin paha ja sitä minulla riittää. Muutoin olen hauska, rento ja mm. seksiä rakastava nainen. Lisäksi olen hyvä kokki, luotettava ystävä, huolehtiva tytär. Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa. Olen myös erittäin itsenäinen ihan olosuhteiden pakosta, koska itse on joutunut aina kaikki asiat hoitamaan. Minulla on kauniit hiukset ja isot tissit ja olen aina huoliteltu ja tyylikkäästi pukeutunut. Huumorintajuni on karmea, sitä ei "heikoimmat" ukot ymmärrä. Mutta ikisinkkuna mennään, koska ylipaino.
Olen 50 vuotias eli vanha haahka. Annan 4 itselleni parisuhdetasolla. Kaverina annan 7-8. Olen luotettava, ymmärrän erilaisia asioita ja ongelmia hyvin pitkälle. Tylsä saatan vähän olla mutta en huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku kolme-neljä miesten mielestä. Koska ylipaino on miehille se suurin paha ja sitä minulla riittää. Muutoin olen hauska, rento ja mm. seksiä rakastava nainen. Lisäksi olen hyvä kokki, luotettava ystävä, huolehtiva tytär. Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa. Olen myös erittäin itsenäinen ihan olosuhteiden pakosta, koska itse on joutunut aina kaikki asiat hoitamaan. Minulla on kauniit hiukset ja isot tissit ja olen aina huoliteltu ja tyylikkäästi pukeutunut. Huumorintajuni on karmea, sitä ei "heikoimmat" ukot ymmärrä. Mutta ikisinkkuna mennään, koska ylipaino.
Lopeta jo AP itsellesi vastaileminen. Tai vaihda edes kirjoitustyyliä...
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat: "Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa." Ei vaikuta tasoosi. Ylipaino ei itsessään ole miinus monen miehen mielestä vaan minne se on sijoittunut. Mainitsit isot tissit ne on plussaa. Onko loput läskit mahassa vai perseessä? tämä on ratkaisevaa. Perseessä plussaa, mahassa ja ns pillun ympärillä iso miinus. Vyötärö-lantio suhde?
Mitä väliä?
Tuollaisia tasoja miettivät vain itsesäälissä rypevät sinkut jotka syyttävät koko universumia sinkkuudestaan. Keksityt tasot ovat vain yksi asia lisää selitellä sinkkuuttaan. Voi sitten mitäpä muuta kuin syyttää vaikka muita.
Voi anteeksi ristiriitaisuus. Tarkoitin tuolla siis sitä, että olen kyllä nyt joo löytänyt kumppanin sittemmin. Mutta ikinä ei kukaan missään lähestynyt tai ollut kiinnostunut. Esimerkiksi monilla kavereillani oli aina joku ihastunut kintereillä, pyydettiin treffeille jopa kadulla kulkiessa.
Voisin luetella yhden käden sormilla ne,keistä voin sanoa olleen minusta kiinnostuneita. Yhtä en tohdi laskea, kun hän oli harrastukseni ohjaaja, olin 12 ja hän n 40-vuotias. Jäljelle siis jää kaksi. "Normi"naisella voi olla kaksi kiinnostunutta vaikka päivässä tai vaikka tunnissa, riippuu missä liikkuu. Seksiseuran eteen olen ollut itse aloitteellinen, niin kyllä sitä on löytynyt, mutta nämäkin tyypit oikein kauhu silmissään vakuutelleet et ethän sä ala luulee mitään.
Ja olen itse ihan tyytyväinen itseeni tästä huolimatta. LOL vaan sullekin.
Jaahas, lainaukseni ei näkynyt. Viittasin siihen viestiin, missä sanoin olevani nyt naimisissa, vaikka ei ole miehet olleet kiinnostuneita. Sitä joku tuli LOLittelemaan.
Miehiä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat: "Minulla on korkeakoulututkinto ja sen avulla saatu mukava, ei stressaava 8-16 työ, tilava ja kivasti sisustettu omistusasunto ja talous kunnossa." Ei vaikuta tasoosi. Ylipaino ei itsessään ole miinus monen miehen mielestä vaan minne se on sijoittunut. Mainitsit isot tissit ne on plussaa. Onko loput läskit mahassa vai perseessä? tämä on ratkaisevaa. Perseessä plussaa, mahassa ja ns pillun ympärillä iso miinus. Vyötärö-lantio suhde?
Käsittämätöntä, että edes vastaan tähän, mutta kyllä mulla on kiloja enemmän persuksissa kuin mahassa eli kunnon erottuva vyötärö löytyy kyllä. Olen tosi lyhyt ja näytän sellaiselta emännältä kropan muotoni vuoksi.
Ja tiedän kyllä, että miehiä ei kiinnosta koulutus, asunto yms. mutta mainitsin ne siksi, että minua ei ainakaan kiinnosta miehessä rahat tai voi syyttää lompakkoloiseksi. Lisäksi ei ole esim yhteistä ajankäyttöä haittaavaa vuorotyötä, vaan aina viikonloput ja illat ja juhlapyhät vapaata. Mutta eihän miehet osaa tällaisia tietenkään edes miettiä tai arvostaa, kun ulkonäkö on ainoa naisessa kiinnostava seikka.
En osaa arvioida tasoani, sanokaa te se kuvaukseni perusteella. Olen huolittelematon, ylipainoinen ja pitkä. Olen poikkeuksellisen älykäs ja viihdyn parhaiten yksin. Olen keski-ikäinen enkä halua parisuhdetta enkä läheistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa. Aina silloin tällöin joku vonkaa seksiä, en suostu. Eli sijoittuisinko tasoteorian alaportaille? 1-3?
Olen ulkoisesti sen tasoinen, että mieluummin olen sinkku kuin alan parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa joka tällä ulkomuodolla on mahdollista saada. Naisen sisimmällä/luonteella kun ei tunnu olevan merkitystä ja/tai se ainakaan ei korvaa sitä mikä ulkoisesti on pielessä.
Olen kokeillut kyllä nuorempana tuollaista "tyytyjä"-miestä pariin eri otteeseen ja ei kiitos enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Tuollaisia tasoja miettivät vain itsesäälissä rypevät sinkut jotka syyttävät koko universumia sinkkuudestaan. Keksityt tasot ovat vain yksi asia lisää selitellä sinkkuuttaan. Voi sitten mitäpä muuta kuin syyttää vaikka muita.
Keskustelin yhden ihmisen kanssa parisuhdekuulumisia ja hän sanoi, että ei ole ollut nyt tyrkyllä kuin jotain tasoa 4-5 ja kun hän itse on vähintään seiska, niin ei tule kauppoja. Arvatkaa vaan, olinko pöyristynyt. Joku oikeasti tasottelee ihmisiä jonkin lyhyen tutustumisen perusteella ja arvottaa itsensä johonkin numeroon ja vertailee, millaisia on tarjolla. Ihan sairasta touhua. Luulen, että jos hän on ikisinkku, se on varmasti seiskan tai siitä ylöspäin olevien syy.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt..
Tasosi on kokonaisuutena ajatellen paljon korkeampi mitä luulet. Sulla on erittäin hyvin asiat kaikin puolin.
Paljon rahaa löytyy joten olen täysi kymppi. Vaikka ikää ja ryppyjä jo on.
N57, noin 2 756 000 tilillä.
En usko tasoihin. Mut kokonaisuudessaan se miten kohtelen muita, millanen ajatusmaailma mulla on, mitä kaikkea osaan ja teen elämässäni ja miten näytän että välitän tekee musta kuulemma ulkonäön lisäks vaimomatskua 😊 kauneushan on katsojan silmissä, mutta mä hymyilen paljon, mulla on pitkät mustat hiukset ja vaaleensiniset silmät. Vatsaa ja reittä löytyy, mutta niin myös isot rinnat ja takapuoli, jotka tekee sen että kroppa on iso "tiimalasi". Ei siis kaikkien makuun, mutta yllättävän monen makuun juuri hyvä.
Ei haittaa vaiken oo kaikkien palakakkua, riittää että ite pidän itestäni ja musta on ollu kiva kuulla monilta, että oon vaimomatskua 😊