Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
441/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin oikeasti näin tärkeää ulkonäkö ja varallisuus? Mun mielestä tärkeintä on että miehen kanssa on kivaa yhdessä, eli yhteiset mielenkiinnonkohteet, huumori ja kemia. Koska halusin lapsen niin piti myös katsoa sillä silmällä, että miehellä on hyvät geenit lapselle ja on hyvä isä. Vela-ihmisillä on puolison löytäminen kyllä helpompaa kun ei tarvitse miettiä periytymistä. 

Täh? Kemia = ulkonäkö. Hyvät geenit = ulkonäkö. Hyvä isä = varallisuus. Ensin ihmettelet "Onko jollekin oikeasti näin tärkeää ulkonäkö ja varallisuus?" Ja perään myönnät itse tehneesi miesvalinnan suurelta osin näillä perusteilla :D

"Kemia" koostuu ulkonäön lisäksi myös miehen supliikkitaidoista. Ja sama juttu "hyvien geenien" kanssa.

Vierailija
442/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen taso? Siis kuka näitä tasoja muka päättää?

Okei, olen tasoa 10/10. Minulla on ollut sama mies jo 25 vuotta, eli minun täytyy olla kympin tasoa, kun hän ei ole eronnut. Entäs jos olisin itse eronnut? Pudottaako avioero ihmisen tason? Meillä on kolme lasta. Onko se oikea määrä? Oikein kovatasoinen nainen varmaan tekisi 6 lasta, paitsi että sitten hän olisi kotona vuosikausia eikä hänellä ehkä olisi työuraa, joten hänen tasonsa varmaan tippuisi. Jos olisi vain yksi lapsi, eivät olisi kovin hedelmällisiä, taso ehdottomasti tippuisi.

Tietenkin avioerot pudottavat tasoa, jos ei satu olemaan miljonääri. Eronneilla on ihan omat tasot. Yleensä muuten kahden eronneen liitto sujuu helpommin kuin eronneen ja sinkkuna pysytelleen. Kun mennään ekaan liittoon, odotukset on aina korkealla. Erojen myötä ihminen oppii asioita parisuhteesta ja siitä, mitä voi tai ei voi odottaa toiselta. Tietysti on heitä, jotka ei ikinä viisastu. Rakkauden ensihuumassa kuvitellaan kaikenlaista. Kyllähän jokainen meistä pidempään liitossa olleista tietää, että se puoliso muuttuu ja suhde muuttuu. Intohimo vähenee, riidat arkipäiväistyvät, komeinkin herrasmies piereskelee sohvalla kuluneissa kalsareissa tai jättää kakkaraidat pönttöön pesemättä. Oma puoliso ei kiroillut ainakaan 2 ensimmäiseen vuoteen, joten yllätys oli melkoinen, kun kiroilu alkoi. Joillakin käy huonompi tuuri, ja se puoliso onkin väkivaltainen tai hyvin itserakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti 8,5.

Olen mukava, ystävällinen, älykäs, terävä ja empaattinen. Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, tienaan n. 5500 €/kk. Lisäksi teen vapaaehtoistyötä suurella sydämellä enkä siksi, että voisin kertoa tekeväni vapaaehtoistyötä.

En kuitenkaan ole kaunis, en viitsi laittautua ja ylimääräisiä kilojakin löytyy. Lisäksi minulla on yksi lapsi aiemmasta liitosta laskemassa markkina-arvoani. Näistä syistä en ole kymppi, mutta kuitenkin erittäin hyvä! Ja kysyntää riitti sinkkumarkkinoilla kasi puolellekin 😊

Vierailija
444/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin oikeasti näin tärkeää ulkonäkö ja varallisuus? Mun mielestä tärkeintä on että miehen kanssa on kivaa yhdessä, eli yhteiset mielenkiinnonkohteet, huumori ja kemia. Koska halusin lapsen niin piti myös katsoa sillä silmällä, että miehellä on hyvät geenit lapselle ja on hyvä isä. Vela-ihmisillä on puolison löytäminen kyllä helpompaa kun ei tarvitse miettiä periytymistä. 

Täh? Kemia = ulkonäkö. Hyvät geenit = ulkonäkö. Hyvä isä = varallisuus. Ensin ihmettelet "Onko jollekin oikeasti näin tärkeää ulkonäkö ja varallisuus?" Ja perään myönnät itse tehneesi miesvalinnan suurelta osin näillä perusteilla :D

Kemia = kivaa yhdessä. Hyvät geenit = ei susiruma eikä vakavia sairauksia. Hyvä isä = tasapainoinen, työssäkäyvä, itsevarma, empaattinen, hellä, tasa-arvoinen (pitä

Kivaa yhdessä = ulkonäkö. Naiset kikattelee komean miehen jutuille ihan sama miten törkeitä ja surkeita ne ovat. Ruma mies kun sanoo samat jutut niin kutsutaan poliisit paikalle. Ei susiruma = top 20% komeudessa. Tutkimuksien mukaan naisten mielestä 80% miehistä on "keskiarvoa rumempia". Ei vakavia sairauksia = ulkonäkö. Tutkimuksien mukaan mitä kauniimmat ja symmetrisemmät kasvot sitä vähemmän sairauksia keskimäärin.

Vierailija
445/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 tasoinen olen,oikea ksiaispesä, alapääkin kuin norsunkärsä eli hlvetin löysä ja roikkuu, olen pyöreä,en meikkaa, rumat mummolasit,haisen pahalle.. eli 0/100

Vierailija
446/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen taso? Siis kuka näitä tasoja muka päättää?

Okei, olen tasoa 10/10. Minulla on ollut sama mies jo 25 vuotta, eli minun täytyy olla kympin tasoa, kun hän ei ole eronnut. Entäs jos olisin itse eronnut? Pudottaako avioero ihmisen tason? Meillä on kolme lasta. Onko se oikea määrä? Oikein kovatasoinen nainen varmaan tekisi 6 lasta, paitsi että sitten hän olisi kotona vuosikausia eikä hänellä ehkä olisi työuraa, joten hänen tasonsa varmaan tippuisi. Jos olisi vain yksi lapsi, eivät olisi kovin hedelmällisiä, taso ehdottomasti tippuisi.

Tietenkin avioerot pudottavat tasoa, jos ei satu olemaan miljonääri. Eronneilla on ihan omat tasot. Yleensä muuten kahden eronneen liitto sujuu helpommin kuin eronneen ja sinkkuna pysytelleen. Kun mennään ekaan liittoon, odotukset on aina korkealla. Erojen myötä ihminen oppii asioita parisuhteesta ja siitä, mitä voi tai

Löytyy kyllä niitäkin avioliittoja, jotka vain paranevat koko ajan. 

Yksi asia mitä palstalla en ymmärrä on tarve korostaa miten avioliitot ovat pelkkää arkista kuormajuhdan elämää. Kuitenkin suomalaiset tutkitusti ovat hyvin tyytyväisiä avioliittoihinsa. Yli puolet on tyytyväisiä (tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä) parisuhteeseensa. Mihin tätä inhorealismia oikein tarvitaan?

Vierailija
447/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

". Esim on erittäin yleistä että jos on reilusti ylipainoinen pariskunta ja toinen heistä hommaa kroppansa kuntoon niin tämä parempikroppainen(joka on todella usein nainen) jättää toisen osapuolen."

Tasoteoriaa perustellaan useimmiten juuri tällaisillä heitoilla jotka tarjotaan ikäänkuin faktoina vaikka missään ei kerrota mistä moinen fakta on peräisin ja mitä käytännössä tarkoittaa tämä "erittäin yleistä". 10% vai 80%?

Tuohan kuulosti ihan itse keksityltä. Että olisi reilusti ylipainoinen pariskunta, jossa toinen laittaa kroppansa kuntoon ja jättää toisen. Ja tämä on yleistä. Vitsi mä nauroin. Voihan se jättääkin, koska puolet pariskunnista eroaa.

Vierailija
448/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kemia" koostuu ulkonäön lisäksi myös miehen supliikkitaidoista. Ja sama juttu "hyvien geenien" kanssa.

Mitä sitten? Mitä väliä jos mä tavallisen näköisenä keskinkertaiset sosiaaliset taidot omaavana haluan samanlaisen lasteni isäksi ja puolisoksi? Mitä väliä sillä on kenenkään muun kuin itseni ja puolisoni ja lasteni kannalta? Mitä ihmeen väliä sillä oikeasti on, jokainen saa valita sellaisen puolison kuin haluaa

Vierailija
449/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

". Esim on erittäin yleistä että jos on reilusti ylipainoinen pariskunta ja toinen heistä hommaa kroppansa kuntoon niin tämä parempikroppainen(joka on todella usein nainen) jättää toisen osapuolen."

Tasoteoriaa perustellaan useimmiten juuri tällaisillä heitoilla jotka tarjotaan ikäänkuin faktoina vaikka missään ei kerrota mistä moinen fakta on peräisin ja mitä käytännössä tarkoittaa tämä "erittäin yleistä". 10% vai 80%?

Tuohan kuulosti ihan itse keksityltä. Että olisi reilusti ylipainoinen pariskunta, jossa toinen laittaa kroppansa kuntoon ja jättää toisen. Ja tämä on yleistä. Vitsi mä nauroin. Voihan se jättääkin, koska puolet pariskunnista eroaa.

Milloin palstalla opitaan, että puolet pariskunnista ei suinkaan eroa. Se on niin monta kertaa jo oikaistu kaikissa mahdollisissa medioissa ja täällä myös. 

Vierailija
450/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te surkeaa poppoota

Vierailija
451/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti 8,5.

Olen mukava, ystävällinen, älykäs, terävä ja empaattinen. Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, tienaan n. 5500 €/kk. Lisäksi teen vapaaehtoistyötä suurella sydämellä enkä siksi, että voisin kertoa tekeväni vapaaehtoistyötä.

En kuitenkaan ole kaunis, en viitsi laittautua ja ylimääräisiä kilojakin löytyy. Lisäksi minulla on yksi lapsi aiemmasta liitosta laskemassa markkina-arvoani. Näistä syistä en ole kymppi, mutta kuitenkin erittäin hyvä! Ja kysyntää riitti sinkkumarkkinoilla kasi puolellekin 😊

Se on kuule etu, jos on yksi lapsi. Jos satut kohtaamaan miehen, jolla on lapsia aiemmasta liitosta, hän arvostaa stä yleensä. Etenkin jos kumpikaan ei enää halua lisää lapsia, se on sinulle iso tason korotus. Monet miehet eivät nimittäin halua enää lisää lapsia, jos ensimmäiset on jo isoja. Poikkeuksia tietysti löytyy myös.

Vierailija
452/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin palstalla opitaan, että puolet pariskunnista ei suinkaan eroa. Se on niin monta kertaa jo oikaistu kaikissa mahdollisissa

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1199741

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000004694350.html

Vierailija
453/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te surkeaa poppoota

Sellaisia henkilöitä täällä on.

Vierailija
454/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti 8,5.

Siis oot ruma yh ja luulet olevasi 8,5? LOL. "Olen mukava, ystävällinen, älykäs, terävä ja empaattinen." Nuo asiat voivat vähän paikata ruma yh miinuksia mutta ei miehiä kiinnosta koulutuksesi ja tienestisi et sinä mitään pisteitä niistä saa. En ymmärrä miksi naiset edes mainitsevat näitä täällä ihankuin ne jotenkin vaikuttaisivat heidän tasoonsa. Naisen taso = Ulkonäkö, ikä, persoonallisuus, lapsiluku, seksuaalinen historia. <- Koulutustasoa, työelämää, ammattia, palkkaa, varallisuutta ei mainittu koska niillä ei ole merkitystä.

Vierailija
455/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasoa 8 tai 9, riippuu arvostelijasta. 

Olen nopeaälyinen ja hauska. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen, eli sosiaalisesti lahjakas. Pidän kunnostani huolta. Se on sekä plussa että miinus. Jos olen päättänyt talvella käydä hiihtämässä 15 km lenkin, harvoin luovun suunnitelmistani. Tai jos on cross fit-ilta, ihan turha odottaa, että jään kotisohvalle tv:n ääreen jonkun kainaloon. Toisaalta kun kuntoilen, kroppa ei valahda tai paisu, mikä taas varmaankin nostaa tasoa.

Olen itsenäinen monella tavalla, taloudellisesti ainakin tällä hetkellä. Osaan siivota ja laittaa hyvää ruokaa. En tuo työasioita kotiin. Toisaalta tasoa varmaan tiputtaa se, että en tee mielelläni muutoksia elämääni. En esimerkiksi muuta. Se tuntuu olevan miehille usein ehto, että naisen pitää muuttaa heidän paikkakunnalle. Minä en muuta. En myöskään siedä kännäämistä, eli lasilliset voidaan ottaa ja siihen se jää. Luulen, että monelle miehelle tuokin on ihan mahdoton vaatimus, mutta en todella siedä humalaisia. Olen vannoutunut ateisti, minkä takia mies ei saa olla mitenkään näkyvästi missään uskossa.

Vierailija
456/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raaan rehellinen: 0/10. Olen ulkonäöltä ihan kaunis, mutta mulla on niin paljon ylipainoa, että jos normipainosena mun ulkonäkö ois jopa sen 7-8, niin nyt se on alle 5. Toki kehuja ja lähestymisiä olen miehiltä saanut, mutta en yleisesti ottaen ole parisuhdemateriaalia lainkaan ja tässä selityksiä: olen laiska, emotionaalisesti niin turta, että en osaa olla läsnä tai kuunnella, kaikinpuolin moniongelmainen ja miehen pitäisi olla mulle kuin isähahmonjos olisi mun kanssa suhteessa, koska olen täysin uusavuton, en osaa laittaa pyykkiä tai laittaa ruokaa. Olen myös pinnallinen (vaikka varaa mulla ei olisi siihen todellakaan) eli oma ulkonäkö on tietyllä tavalla pakkomielle ja haluan aina uusia vaatteita ja kosmetiikkaa (ja näiden tilaaminen velaksi on sössinyt mun talouden). Musta myös puuttuu tietynlainen syvyys ja femiinininen lempeys, mitä valtaosalla naisista tuntuu olevan. En sovi kumppaniksi, joten en edes yritä löytää miestä. Toki aina saa fantasioida ja haaveilenkin aina runollisista, musikaalisista ja kielellisesti lahjakkaista pehmeäluonteisista miehistä.

N24

Vierailija
457/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaaa tasoisensa/kaltaisensa seura vaan nainen haluaa aina että mies on vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on, mielellään sen miehen on oltava parempi tasoisempi kuin mitä nainen itse on. Naiset pariutuu siis poikkeuksetta ylös päin ja miehet on alistettuja ja ne joutuu pariutumaan poikkeuksetta alas päin.

Pitää osittain paikkansa. Harvassa ovat miehet, jotka suostuvat jäämään kotiin lapsen kanssa tai osallistumaan kotitöihin tasapuolisesti. Olisiko hieman typerää naisen jättää hyväpalkkainen työ, kun itseään vähemmän tienaava maskuliinimies ei nyt vain pysty jäämään kotiin koska se ei ole miehelle sopivaa.

Naiselta olisi todella typerää valita reilusti köyhempi tai matalatasoisempi mies. Naiselle jälkikasvun synnyttäminen on iso asia, joten geenit tulee valita tarkkaan. Miehelle ei ole niin väliksi, minkä tasoisiin naisiin

Geeneilläkö sitä rikastuu, vai mikä juttu tämä on? Poliiseilla, palomiehillä ja sairaanhoitajilla on huonot geenit? 

Vierailija
458/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tasoa, koska en ole enää koskaan markkinoilla. En halua uutta miestä, jos suhteeni päättyy, vaan olen menossa luostariin.

Vierailija
459/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään tai ikinä olisi arvannut, että pitäisi miettiä minkä tasoinen on. Kun ei kiinnosta. Siis niinkuin oikeasti??

Vierailija
460/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Geeneilläkö sitä rikastuu, vai mikä juttu tämä on? Poliiseilla, palomiehillä ja sairaanhoitajilla on huonot geenit? "

Kyllä, geeneillä rikastuu. 

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006146966.html

Mutta voi rikkaallakin olla terveyden suhteen huonot geenit. Älykkyysosamäärä määrittää elämässä kuitenkin aika paljon.