Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
" Tuloksena on että 20% miehistä panee 80% naisista ja kaikki naiset haluavat ne top miehet parisuhteeseen ja koska top miehillä on loputtomasti valinnanvaraa he eivät halua sitoutua koska seksiä saa eri naisilta loputtomiin ilmankin parisuhdetta."
Tuolta se voi näyttää jos ei ymmärrä oikeasta elämästä mitään. Ensinnäkään naisista läheskään jokainen ei ole Tinderissä ja toisekseen nekin jotka ovat siellä eivät läheskään aina käytä sitä satunnaisten seksisuhteiden etsimiseen eivätkä deittaile kuin hyvin valikoiden miehiä joista ovat kiinnostuneet muutenkin kuin vain ulkonäön perusteella.
Se 80% josta te puhutte on oikeasti joku 20% naisista jotka viettävät menevää seksintäyteistä elämää ja deittailevat paljon. Ne muut naiset eivät niin elä mutta niitä te ette näe ollenkaan koska teillä ei ole kosketusta oikeaan elämään.
81/2
Kaikki huomioon ottaen mutta kuitenkin myönteisesti ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et kirjoittamastasi päätellen ole ymmärtänyt tasoteoriasta yhtään mitään. "
Ilmeisesti en koska olen kyllä kuvitellut tasoteorian kertovan että minun pitäisi olla aina kiinnostunut enemmän tasoteorian luokituksella kauniimmasta naisesta eikä siitä vähemmän kauniista. Mutta jos niin ei ole niin hyvä niin. Sen jälkeen se teoria ei vaan enää oikein ennustakaan mitään.
Asetatko sinä itsesi mittariksi kaikessa muussakin? Lähes kaikki pariutuvat suurin piirtein samanikäisten ja samaa yhteiskuntaluokkaa olevan ihmisen kanssa, mutta jos sinä et ole näin toiminut, niin tilastot valehtelevat?
+ Ulkonäöllisen tason. Eli tästä muodostuu ihmisen markkina-arvo. Tinder tietää tämän myös varsin hyvin.
Algortitmit ovat siinä taustalla, joten sieltä saa suuntaa-antavan arvion MA:sta, mutta kyllä taso pitää kalibroida ihan tosielämässä, koska a. Tinderissä on miesenemmistö b. Yli puolet Tinderin käyttäjistä on varattuja eli eivät etsi mitään.
Tinderistä ei sen vuoksi saa oikeaa arviota omasta MA:staan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti en koska olen kyllä kuvitellut tasoteorian kertovan että minun pitäisi olla aina kiinnostunut enemmän tasoteorian luokituksella kauniimmasta naisesta eikä siitä vähemmän kauniista. Mutta jos niin ei ole niin hyvä niin. Sen jälkeen se teoria ei vaan enää oikein ennustakaan mitään.
Asetatko sinä itsesi mittariksi kaikessa muussakin? Lähes kaikki pariutuvat suurin piirtein samanikäisten ja samaa yhteiskuntaluokkaa olevan ihmisen kanssa, mutta jos sinä et ole näin toiminut, niin tilastot valehtelevat?
+ Ulkonäöllisen tason. Eli tästä muodostuu ihmisen markkina-arvo. Tinder tietää tämän myös varsin hyvin.
Tinder perustuu ulkonäköön koska se on se ainoa jota se pystyy nopeassa tahdissa ihmisille tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eritasoisten pariutuminen on hyvin harvinaista ja kyllä, se on eroriski. "
Mutta myös niiden kaikkein kauneimpien ja kauneimpien pariutuminen on riski. Kun sitä kysyntää on niin se samantasoinenkin kumppani on kiusaus vaihtaa uuteen ja jännittävään kun niitä on helposti tarjolla.
Jos ns. eritasoiset ovat pariutuneet niin siinä on yleensä kyse että siinä kumppanissa viehättää nimenomaan joku sellainen ominaisuus jota klassinen tasoteoria ei noteeraa.
Nyt on huomattava se, että tasoteoria ei käsittele syitä miksi erotaan, eroriski tuossa tapauksessa on oma mielipiteeni. Tasoteoria käsittelee vain pariutumista, ei onnellisuutta tai mitään muutakaan mistä parisuhteissa niiden jatkuessa kuitenkin on enimmäkseen kyse.
On totta, että 8-10 tasoisilla on paljon kysyntää myös pariutuneena, jos he ovatkin toinen jalka pariutumismarkkinoilla. Mutta sekä
Lassipalloa, lassipalloa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan ehdottomasti tasoltani täysi 10. Viihdyn itseni kanssa ja pidän siitä miltä tuntuu olla minä. Kumppaneita ajatellen olen aina saanut juuri sen kenet olen halunnut.
Olet todennäköisesti lähellä 10, jos olet saanut aina sen miehen parisuhteeseen, kenet olet halunnutkin. Jos taas olet mies, niin olet ehdoton 9-10.
Heh, jos olen nainen, olen todennäköisesti lähellä 10:tä ja jos olen mies niin olen ehdoton 9-10. Olen saanut aina haluamani kumppanin hänen sukupuolestaan riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ensimmäisen ulkonäköseulan läpäisy ei paljon auta jos lähes jokainen pitää sinua ääliönä kun tapaa kasvokkain. Hyvä tyyppi joka saa vain kymmenesosan tykkäyksistä mutta mielyttää sitten kasvokkain melkein kaikkia saa käytännössä paljon enemmän suhteita kuin se paremman näköinen ääliö.
Vaikka käyn viittäkymppiä ja painoakin yli 100kg niin sanoisin 9 ainakin miesten silmissä. Nuoresta vanhaan käy kuumana, olen kaunis, hyvän mallinen kroppa (ei mikään pallo vaan pitkät sääret, hoikka vyötärö, leveä lantio). Paino ei näyt miehiä haittaavan, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käyn viittäkymppiä ja painoakin yli 100kg niin sanoisin 9 ainakin miesten silmissä. Nuoresta vanhaan käy kuumana, olen kaunis, hyvän mallinen kroppa (ei mikään pallo vaan pitkät sääret, hoikka vyötärö, leveä lantio). Paino ei näyt miehiä haittaavan, päin vastoin.
Ei varmasti, kun on pelkästä seksistä kysymys. Miehet pystyvät harrastamaan seksiä naisten kanssa, joista eivät pidä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään nykyään ihmisille on tärkeämpää määrittää se tasonsa kuin pariutua. Ei ihme että niitä pareja ei oikein enää tahdo syntyä.
Niinpä, voi niitä raukkoja.
"Eikö ole kiva jos se rakkaus ja elämänkumppani on myös hyvännäköinen? "
Tietenkin sen pitää riittävästi mielyttää silmää. Mutta ei se tarkoita että pitäisi ottaa se kaunein tarjolla olevista vaan se joka kokonaisuutena on paras.
Vierailija kirjoitti:
0/10. Perustelut? Ikää 35, parisuhteita 0 (olen lähestynyt ihastuksiani ja aina pakit+haukut ulkonäöstä päälle). 165 cm, 80 kg (tosin olin 26 v asti 45 kiloinen, sitten aloitin masennuslääkkeet ja turposin kuin pullataikina). Tissit a-kuppia, naama ruma ku petolinnun perse (=täys pisamia), läskit reidet, läskit käsivarret, vyötärön ympärys 100 cm, maha kuin raskaana olisi.... En usko että tulen ikinä saamaan miestä ja olen hyväksynyt sen.
Helposti saat miehen kun hyväksyt vain tasoisesi miehen. Eli ruman, läskin, ujon, epävarman, pienimunaisen alhaisesti koulutetun köyhän työttömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti, kun on pelkästä seksistä kysymys. Miehet pystyvät harrastamaan seksiä naisten kanssa, joista eivät pidä yhtään.
On toki muutakin ja moni haluaisi olla kanssani jos eroaisin, toki taloudellinen tilanne on myös todella hyvä mutta sitä nämä miehet jotka odottaa että eroaisin eivät tienneet ennen minusta kiinnostumista.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun he joutuvat tyytymään epämiellyttäviin naisiin pelkässä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pystyvät mutta moni ei silti halua. Jos pitää panna kaikkea mikä on tarjolla niin on aika epätoivoinen.
"naama ruma ku petolinnun perse (=täys pisamia)"
Minä olen kyllä aina ollut kuumana pisamaisiin naisiin. Harmi kun niitä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Ei saa parisuhdetta.
MIkähän nyt sitten olisi se tasoni. Jos Tinderiltä kysytään niin varmaan jotain 2 tai 3. Ei juuri ole ollut siellä kysyntää. Mutta sitten jos katsotaan tosielämää niin yllättävän hyvin on löytynyt seuraa vaikka ulkonäkö on niin tavis kuin vain voi olla. Vaikuttaa varmaan se kun minulla on kolme siskoa ja koko elämäni olen kuunnellut "tyttöjen juttuja" joten tiedän todella hyvin mistä tytöt ovat kiinnostuneita ja mistä asioista he puhuvat keskenään. Sitä kun sopivasti soveltaa sitten käytäntöön niin on äkkiä se harvinainen mies joka ymmärtää näisiä ja osaa jutella heille.
Vierailija kirjoitti:
" Tuloksena on että 20% miehistä panee 80% naisista ja kaikki naiset haluavat ne top miehet parisuhteeseen ja koska top miehillä on loputtomasti valinnanvaraa he eivät halua sitoutua koska seksiä saa eri naisilta loputtomiin ilmankin parisuhdetta."
Tuolta se voi näyttää jos ei ymmärrä oikeasta elämästä mitään. Ensinnäkään naisista läheskään jokainen ei ole Tinderissä ja toisekseen nekin jotka ovat siellä eivät läheskään aina käytä sitä satunnaisten seksisuhteiden etsimiseen eivätkä deittaile kuin hyvin valikoiden miehiä joista ovat kiinnostuneet muutenkin kuin vain ulkonäön perusteella.
Se 80% josta te puhutte on oikeasti joku 20% naisista jotka viettävät menevää seksintäyteistä elämää ja deittailevat paljon. Ne muut naiset eivät niin elä mutta niitä te ette näe ollenkaan koska teillä ei ole kosketusta oikeaan elämään.
Väärin. Minulla on ollut useita seurustelusuhteita ja useita kymmeniä pelkkiä panoja. Alotin nämä seikkailuni jo varhaisteininä pari vuosikymmentä sitten. Nämä asiat meni tälleen jo silloin aikoinaan, tinder on kuitenkin pahentanut tilannetta huomattavasti. Lähes jokainen nainen jota olen pannut on myös halunnut sitten vakavampaakin. Ja ei, näissä tilanteissa ei puhuta ennen panemista että "hei tämä on sitten vaan panemista eli haemme molemmat vain seksiseuraa" kyllä siinä aina on takaraivossa että tämä on mahdollinen kumppani, ainakin naisella. Mies saattaa kännissä tyhjenää kassit vaikka lampaaseen.
Olen myös korkannut useamman neitsyen. Uskon vahvasti ettei minulla mitään tosi mielenkiintoista ole persoonallisuudessa, synnyin vaan erittäin hyvännäköiseksi mieheksi. Tästä on myös ollut tutkimuksia että naiset yleensä laittavat persoonallisuuden "tason" korreloimaan ulkonäön kanssa. Ruma hiljainen mies on ujo, epävarma ja creepy/pelottava. Hyvännäköinen hiljainen mies on mietteliäs, syvällinen ja mysteerinen. Jos miehen ulkonäkö on 7 hänen persoonallisuutensa on myös 7 jne.