Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
321/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 10. Korkeimman koulun käynyt, johon pääsee vain kourallinen ihmisiä sisään, en ole lentänyt 10 vuoteen, tehnyt vapaaehtoistyötä satoja tunteja, lapset ja vanhukset pitävät minusta ja olen tehnyt heidän kanssaan töitä, osaan korja omat vaatteeni, syön kasvipitoista ruokaa, minun seurusteluhistoriani on laadullinen ja bodycountin sijaan lasken vain yhdyntöjen määrää, joka tietenkin on suurempi kuin kellään täällä. Osaan korjata kotia käsilläni, siivota jälkeni ja kirjoittaa kirjeitä jotka saa itkemään. Kirjastossani ja lukuhistoriaani kuuluu niin klassikot kuin postmodernin ajan jälkeiset filosofit ja sosiologit. Voitan jos niin haluan kenenkä tahansa raskaissa lautapeleissä ja sävelystaiteen teoriassa. Minulla on kaunis kumppani, jota rakastan syvästi, joten en osallistu tasoteorioihin ja muihin nykydeittikulttuurin itsetuntoansoihin.

M39, 169, 85, 13, työtön

Vierailija
322/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvännäköisillä naisilla ei ole koskaan mitään laajaa skaalaa. "

Höpsistä nyt. Vaikka olettaisit hyvännäköisten naisten pariutuvat vain hyvin korkeatasoisten miesten kanssa niin silti niiden miesten kesken on todella paljon variaatiota. Yksi kaunis nainen tykkää rokkitähdestä, toinen näyttelijästä, kolmas jääkiekkoilijasta ja neljäs kirjailijasta tai kapellimestarista. Sitten vielä kuuden yritysjohtajasta. Nuo miehet voivat olla hyvin eri näköisiä ja menestyneet ihan eri tavoilla ja aloilla. Joku voi olla vielä varsin köyhäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat oman tasonsa koska usein se ruma nainen luulee olevansa kaunis ja se pullukkanainen luulee olevansa normaalipainoinen.

Miehet tajuaa tasonsa eli ruma mies tietää olla ruma ja lihava mies tietää olevansa lihava, toki ruma tai lihava mies voi nostaa tasoaan kouluttautumalla jotta se saa hyvän työpaikan josta saa hyvin palkkaa.

"--koska usein se ruma nainen luulee olevansa kaunis ja se pullukkanainen luulee olevansa normaalipainoinen"

Mitä ihmettä??? :'D Huomaa, että sä et tiedä naisista yhtään mitään

Vierailija
324/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onhan kauniissakin ihmisissä aina valtava variaatio eri lailla kauniita ihmisiä eikä jokainen kauniskaan ihminen mielytä kaikkia. Voin pitää hyvin monia naisia varsin kauniina mutta he eivät silti ole minun tyyppiäni lainkaan. Minun tyyppiäni oleva tavisnainen voi olla minulle paljon houkuttelevampi kuin kaunis joka ei ole tyyppiäni.

Tätä ei tasoteoria käsittele koskaa vaan puhuu vain kauniista ja ei kauniista."

Et kirjoittamastasi päätellen ole ymmärtänyt tasoteoriasta yhtään mitään. Mutta ei se mitään. Jos pariutuminen sujuu luonnostaan, niin kaikki on hyvin eikä tasoteoriaa sinänsä mihinkään tarvita.

Vierailija
325/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On sillä merkitystä. Ja varsinkin jos sanot, että ulkonäkö oli kriteeri siinä, missä muutkin. Ero on vain se, että hyvännäköinen mies sai seksiä ja ruma ei."

Edelleenkään se miehen luonne ei saa häiritä sitä naista liikaa. Esim. itse en tiedä niin hyvännäköistä miestä että huolisin hänet sänkyyni jos hän on jotenkin törkeä tai jutuiltaan härski tai vaikuttaa kovin pinnalliselta ja tyhmältä. Ne asiat vain ovat minulle totaalinen turn-off ja kumoavat täysin sen ulkonäön.

Vierailija
326/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et kirjoittamastasi päätellen ole ymmärtänyt tasoteoriasta yhtään mitään. "

Ilmeisesti en koska olen kyllä kuvitellut tasoteorian kertovan että minun pitäisi olla aina kiinnostunut enemmän tasoteorian luokituksella kauniimmasta naisesta eikä siitä vähemmän kauniista.  Mutta jos niin ei ole niin hyvä niin. Sen jälkeen se teoria ei vaan enää oikein ennustakaan mitään.

Vierailija
327/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mitä lässytystä. Mä olen pullukka ja mun mies on pullukka. En kuvittele itsestäni mitään.

Vierailija
328/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos pariutuminen sujuu luonnostaan, niin kaikki on hyvin eikä tasoteoriaa sinänsä mihinkään tarvita."

Ei sitä tarvita kyllä silloinkaan jos pariutuminen ei suju koska tasoteoria ei käytännössä pysty kertomaan kenellekään yksilölle miten hän siinä pariutumisessa onnistuisi. Se kertoo pariutumisesta jotain vain hyvin yleisellä koko populaation tasolla ei yksilötasolla. Se ei ole mikään pariutumisopas.

Vierailija
329/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos pariutuminen sujuu luonnostaan, niin kaikki on hyvin eikä tasoteoriaa sinänsä mihinkään tarvita."

Ei sitä tarvita kyllä silloinkaan jos pariutuminen ei suju koska tasoteoria ei käytännössä pysty kertomaan kenellekään yksilölle miten hän siinä pariutumisessa onnistuisi. Se kertoo pariutumisesta jotain vain hyvin yleisellä koko populaation tasolla ei yksilötasolla. Se ei ole mikään pariutumisopas.

Pariutumistasoa ei tarvitse arvuutella, kun menee Tinderiin. Siellä taso määrittyy sen mukaan, tykkäävätkö kiinnostavat naiset sinusta miehenä siellä. Ja jos live-elämässä joku nainen kiinnostuu miehestä, niin nainen ei jätä sitä epäselväksi. Mitään tasoarvuutteluita ei tarvitse tehdä, kun antaa naisen olla vetovastuussa.

Vierailija
330/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesitaso. Perusteluna: kaikki vettä(kin) sisältävä maistuu (paitsi jos ei ole kalja) ja suihkussa o kivaa.

Vierailija
331/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvännäköisillä naisilla ei ole koskaan mitään laajaa skaalaa. "

Höpsistä nyt. Vaikka olettaisit hyvännäköisten naisten pariutuvat vain hyvin korkeatasoisten miesten kanssa niin silti niiden miesten kesken on todella paljon variaatiota. Yksi kaunis nainen tykkää rokkitähdestä, toinen näyttelijästä, kolmas jääkiekkoilijasta ja neljäs kirjailijasta tai kapellimestarista. Sitten vielä kuuden yritysjohtajasta. Nuo miehet voivat olla hyvin eri näköisiä ja menestyneet ihan eri tavoilla ja aloilla. Joku voi olla vielä varsin köyhäkin.

Olen eri, mutta tyyli ei muuta geenikomeutta tai -kauneutta miksikään. Ja ihmisillä on näissä hyvin tarkka, todennäköisesti evoluutiobiologiasta peräisin oleva vainu. Sen sijaan oman tason arviointi on äärimmäisen kirjavaa. Siksi tasoteoriassa ainoastaan muut ihmiset voivat arvioida tasoa. Ei ihminen itse.

Monet tasoteoriaan uskovat tasomiehet täällä muuten ovat ensin mainitusta hyvä esimerkki. Suurin osa heistä ei ole koskaan tehnyt muuta kuin istunut Tinderissä. Ja he eivät lainkaan käsitä naisten tasoa, vaan heille tavisnainen on geenikaunis nainen ilman meikkiä. Oikein nauratti, kun satuin äskettäin näkemään jonkun vilauksessa poistuneen ketjun, missä uutisessa ollutta naista kuvattiin tavikseksi. Se meikitön tyttö olisi menestynyt catwalkilla milloin tahansa. Upea kasvojen luusto, täydellinen vartalo, pitkät ja paksut hiukset, mutta päällä tavalliset farkut ja t-paita. Ja tämä geenikaunotar oli ketjun ap:n mielestä hänelle sopivan tasoinen tyttöystävä :)

Vierailija
332/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei riitä yksi sopiva vaan pitäisi olla korkeatasoinen ja kelvata kumppaniksi kaikille? Mikä teitä vaivaa? Rakkaus ja elämänkumppani on paljon tärkeämpää ja tekee onnellisemmaksi pidemmällä aikavälillä kuin joku tasokkailta ihmisiltä matchien saaminen tinderissä. Katsokaa muutakin kuin pintaa niin löydätte mukavan ja rakastavan puolison. 

Eikö ole kiva jos se rakkaus ja elämänkumppani on myös hyvännäköinen? Se hyvännäkösyys kun ei pois sulje sitä että voisi olla myös mukava ja rakastava puoliso. Näinhän naiset toimivat Tinderissä eli kun matcheja on niin paljon niin aletaan karsia sitten sitä valikoimaa kenen kanssa lähdetään treffeille ulkonäön, pituuden ja rahan perusteella eli ei anneta itselle edes mahdollisuutta rakastua ns huonotasoiseen mieheen. Tuloksena on että 20% miehistä panee 80% naisista ja kaikki naiset haluavat ne top miehet parisuhteeseen ja koska top miehillä on loputtomasti valinnanvaraa he eivät halua sitoutua koska seksiä saa eri naisilta loputtomiin ilmankin parisuhdetta.

Tästä sitten seuraa myös alhainen syntyvyys yms kun miehet joita naiset haluaa ei halua perhettä/parisuhdetta ja miehet jotka haluaa perheen/parisuhteen, niin naiset ei niitä halua. Joskus +33v naiset saattavat sitten laskea rimaa kun on kiire lapsien saantiin biologian takia niin alempitasoinen mies saattaa kelvata lapsien isäksi(tai henkiseksi isäksi, lapsi saattaa silti olla alfan siittämä.). Naisilla ei ole mitään moraalia tai kunniaa ne ovat psykopaattisia hirviö verenimijöitä vailla mitään moraalia. Toisaalta tämä on ihan hyvä evoluution kannalta että tyhmien miesten jotka eivät teetätä dna testiä lapsesta jonka isäleikkeihin alkaa geenit kuolevat. Tänä päivänä miehen täytyy olla harvinaisen tyhmä ja naiivi jos ei teetätä dna testiä. Sitten kanssa mies voi ruveta vapaaehtoisesti isäpuoleksi toisen miehen spermasta syntyneelle lapselle mikä on kyllä säälittävyyden beta cuck huippu mutta ainut tapa millä päästä nauttimaan vakituisesta seksistä.

Vierailija
333/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään näitä tasoja. Jos numeroa kysytään, niin omasta mielestäni 9/10. Olen sopuisa ja hauskakin. Älyssä ei vielä mitään vikaa, vaikka 50 lähestyy. Ymmärrän paljon enemmän kuin nuorena, jolloin olin vähän kirjaviisas. Ylipainoa on kymmenisen kiloa, eli ei vielä paha. Liikun ja syön aika terveellisesti, kasvisvoittoista ruokaa, enkä tissuttele. Naama on ehkä noin nelikymppisen, ei vielä valtavia ryppyjä eikä ole valahtanut, kuten joillakin tämän ikäisillä. Mieheni on samaa tasoa. Hän on nuoren näköinen ja fiksu, mutta välillä äreä, mikä laskee pisteitä.

Vierailija
334/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutumistasoa ei tarvitse arvuutella, kun menee Tinderiin. Siellä taso määrittyy sen mukaan, tykkäävätkö kiinnostavat naiset sinusta miehenä siellä. Ja jos live-elämässä joku nainen kiinnostuu miehestä, niin nainen ei jätä sitä epäselväksi. Mitään tasoarvuutteluita ei tarvitse tehdä, kun antaa naisen olla vetovastuussa.

Näköjään nykyään ihmisille on tärkeämpää määrittää se tasonsa kuin pariutua. Ei ihme että niitä pareja ei oikein enää tahdo syntyä.

Vierailija
335/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/10. Perustelut? Ikää 35, parisuhteita 0 (olen lähestynyt ihastuksiani ja aina pakit+haukut ulkonäöstä päälle). 165 cm, 80 kg (tosin olin 26 v asti 45 kiloinen, sitten aloitin masennuslääkkeet ja turposin kuin pullataikina). Tissit a-kuppia, naama ruma ku petolinnun perse (=täys pisamia), läskit reidet, läskit käsivarret, vyötärön ympärys 100 cm, maha kuin raskaana olisi.... En usko että tulen ikinä saamaan miestä ja olen hyväksynyt sen.

Vierailija
336/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ehdottomasti tasoltani täysi 10. Viihdyn itseni kanssa ja pidän siitä miltä tuntuu olla minä. Kumppaneita ajatellen olen aina saanut juuri sen kenet olen halunnut.

Vierailija
337/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et kirjoittamastasi päätellen ole ymmärtänyt tasoteoriasta yhtään mitään. "

Ilmeisesti en koska olen kyllä kuvitellut tasoteorian kertovan että minun pitäisi olla aina kiinnostunut enemmän tasoteorian luokituksella kauniimmasta naisesta eikä siitä vähemmän kauniista.  Mutta jos niin ei ole niin hyvä niin. Sen jälkeen se teoria ei vaan enää oikein ennustakaan mitään.

Asetatko sinä itsesi mittariksi kaikessa muussakin? Lähes kaikki pariutuvat suurin piirtein samanikäisten ja samaa yhteiskuntaluokkaa olevan ihmisen kanssa, mutta jos sinä et ole näin toiminut, niin tilastot valehtelevat?

Vierailija
338/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänytkään sen olevan pariutumisopas.

Vierailija
339/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään nykyään ihmisille on tärkeämpää määrittää

Syntyyhän niitä.

Vierailija
340/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan ehdottomasti tasoltani täysi 10. Viihdyn itseni kanssa ja pidän siitä miltä tuntuu olla minä. Kumppaneita ajatellen olen aina saanut juuri sen kenet olen halunnut.

Olet todennäköisesti lähellä 10, jos olet saanut aina sen miehen parisuhteeseen, kenet olet halunnutkin. Jos taas olet mies, niin olet ehdoton 9-10.