Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei auttanut shampoon vaihto, mutta Priorini toimi: https://tinyurl.com/yc5dphej
Tuli jo parin viikon jälkeen paljon tuuheampi tukka ja nyt voisi sanoa, että hiukset jopa rehottaa.
Mulla Priorini on melkeinpä ainut hiustuote mikä oikeasti toimii. T. hiusraja karkaa
Onko se dermosil-suolasaippua sellanen mikä on lasipurkissa? Onko riittoisaa? Mietin viitsiikö tilata kun on niin kovin pieni purkki, 200ml ja maksaa 8,90 ja vielä postikulut 5,90 päälle.... :S
Voiko olla että shampoon (päivittäinen) käyttö vain provosoi hiusten rasvoittumista? Oon huomannut että kun pesee hiukset suihkussa vain vedellä, niin se riittää hyvin. Shampoopesu vain pari kertaa viikossa.
Tietenkin jos kysyy shampooteollisuudelta, niin shampoopesu aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Liuruhiuksiin auttaa parhaiten suolashampoo
Jep, suolashampoo on ainoa joka antaa MITÄÄN näkyvää ja käsiin tuntuvaa rakennetta mun liuruhiuksiin. Kokeiltu on monia. Lushilla on kaksi hyvää, Big ja Wasabi Shan Kui-nimiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko se dermosil-suolasaippua sellanen mikä on lasipurkissa? Onko riittoisaa? Mietin viitsiikö tilata kun on niin kovin pieni purkki, 200ml ja maksaa 8,90 ja vielä postikulut 5,90 päälle.... :S
Ainakin mulla toi on kestänyt kauan ja mielestäni tosi hyvä hinta-laatusuhde. Tilana yleensä tuolta aina 50 euron ostokset kerrallaan niin ei joudu maksamaan postikuluista vaan ne tulee kaupan päälle.
Kyllä se on niin että hiukset ohenevat yleisesti vuosien mittaan normaalista hormonitoiminnasta johtuen. Hiukset kannattaa leikkauttaa suht lyhyiksi, ohuille hiuksille jopa ns polkkamalli voi olla liian pitkä. Lyhyet hiukset saa hyvin kohotettua maltillisella määrällä hiuskemikaalia. Permanentti pohjalla auttaa todella paljon. Ihmettelen tätä pitkät hiukset -pakkoa. Tiedän kyllä että sillä on tekemistä nuoruuden ja hedelmällisyyden korostamisen kanssa, mutta miehet eivät todellakaan valitse naistaan hiusten pituuden mukaan. Jos hiukset ovat lirut ja ohuet niin lyhyetkin hiukset ovat erittäin kauniit kun on hyvä leikkaus, ja se permanentti. Nyt kun jakauksen pitää olla keskellä päätä ja hiusten piikkisuorat tai vain latvoista kiharat, niin eipä yhtä naista toisesta erota. Samannäköistä massasakkia kaikki. Naistenlehdet antavat ohjeita vain pitkähiuksisille. Kun he puhuvat lyhyistä hiuksista, onkin kyse hartioille ulottuvista hiuksista. Näin naistenlehdet pitävät yllä vääristävää pakkoa pitkistä hiuksista ja asettavat nuoret naiset muottiin, jonka olisi toivonut rikkoutuneen jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pese vain päänahka shampoolla, älä hiusten latvoja.
Miten ne hiukset tietää minkä osan niistä pesee?
Mulla ei kyllä mikään shampoo auta hiusten lähtöön, mutta tää POWER FOL: https://tinyurl.com/2p8db24z vahvistaa ainakin mulla hiuksia ja tekee niistä tuuheemmat.
Mun kampaaja suositteli omiin liuruhiuksiini juurikin suolashampoota!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.
Pakko olla provo, ei kukaan voi olla noin idot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla :-)
Sama
Vierailija kirjoitti:
TÅMÄ EI liity mitenkään tähän Shampoo pesuihin, mutta muistui mieleen eräs lukemani juttu "jostain"...en edes muista mistä 🤭... Mutta ei oo mun keksimään ( oon syytön 😂) ...., Mutta jäin toki itsekin miettimään ko.artikkelia, kun mua on
aina kiinnostanut myös muu kuin länsimainen lääketiede.
Se taisi olla Kiinalaista terveydenhoito ohjeita käsittävä juttu.
Tätä uskoo , tai EI usko , ken haluaa.
Siinä kerrottiin mm. hiusten hyvinvoinnista monin sanoin, ja että Hiukset ovat sielun tyyssija ja peili. Kuten myös silmät.
Ne ilmenevät omistajansa persoonallisuutta, elinvoimaa ja tunteita.Paljon mahdollista. Esimerkiksi mun tuttavapiirissäni, ystävistäni ja työpaikallani on muutamia naisia, joilla on ihanat hiukset... mulla niin lättänät.
Tuon lukemani jälkeen, mietin noita henkilöitä ihmisinä, hehän ovat niin mukavia, sopeutuvia, positiivisia ja ennakkoluulottomia ?
Siis ainakin heillä hiukset kuvastavat positiivista ja elinvoimaisia ihmistä .
Voitko laittaa saman 5s tiktok videona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.
Pakko olla provo, ei kukaan voi olla noin idot.
Täällä ihan eri sanoo että kyllä vain toimii. Pari viikkoa vain hoitoainetta . Olet idot jos ei sulla toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raudan puute voi aiheuttaa hiusten huonoa kasvua, etenkin synnyttäminen tai runsaat menkat aiheuttaa puutosta. Myös b-vitamiinit saattavat olla nollissa.
Entä d-vitamiini?
D vitamiinia saa auringosta
Miksi tehdään akkujen on pakko pitää sitä Sanna Marin -tukkaa? 🤦🏻