Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
18621/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homopojat siellä vaan Ismon sängyssä köllötteli. Yökötti katsoa. En tykkää tälläisestä.

Olipa kamalaa. Olet kuitenkin vaan kateellinen, kun sulla ei oo ketään.

Vierailija
18622/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanne ja Daniela keskustelivat rapussa panosta Moosessa. Pano, pano ja pano, hyh hyh! Ei todellakaan lapsiystävällinen sarja.

Lapsia ei tarvitse miellyttää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18623/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Ismo meni meidän makkaroista juoruamaan!!!

Vierailija
18624/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela on korkeasti kouluttautunut.

Vierailija
18625/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Jaana Nieminen ollut samassa pöydässä sanomassa: ”Siis mä rakastan tätä makkaraa!”

Vierailija
18626/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Jaana Nieminen ollut samassa pöydässä sanomassa: ”Siis mä rakastan tätä makkaraa!”

Jaana sanoo tätä nykyä, mä rakastan tätä seitanii!

Vierailija
18627/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä nämä Laitelan aamiaispöydän jutut. Kalle ottaa vain yhden makkaran. Yhdellä makkaralla mennään. Vedensäästön takia me siellä suihkussa käydään. Etovia puheita aamiaispöydässä.

Vierailija
18628/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt suihkuun panemaan, mä kuuntelen oven takana!

Vierailija
18629/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Olli on ihan mahtava näyttelijä. Täydellinen luonnonlahja.

Miki menee ojasta ollikkoon! 🤭😂

Vierailija
18630/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä nämä Laitelan aamiaispöydän jutut. Kalle ottaa vain yhden makkaran. Yhdellä makkaralla mennään. Vedensäästön takia me siellä suihkussa käydään. Etovia puheita aamiaispöydässä.

Etovat puheet, AH! Ne on puheiden aatelia!

Vierailija
18631/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Olli on kyllä todella ristiriidassa tekojensa kanssa. Ennen pahispojat olivat nahkatakkipoikia.

Vierailija
18632/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko siinä jotain ihmeellistä jos mä ja Ismo tykätään hevosten makkaroista?

Vierailija
18633/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se harmi, kun sun aamiaispöydässä on syvä hiljaisuus.

Vierailija
18634/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homopojat siellä vaan Ismon sängyssä köllötteli. Yökötti katsoa. En tykkää tälläisestä.

Sulta ei kysytä mitä näytetään.

Yritäpäs estää mua kommentoimasta!

Vierailija
18635/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo ja Aaro panemaan toisiaan niin loppuu se valitus.

Vierailija
18636/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Laila on munan perään.

Vierailija
18637/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Olli on ihan mahtava näyttelijä. Täydellinen luonnonlahja.

Miki menee ojasta ollikkoon! 🤭😂

Miki sekaantuu alaikäiseen? Hyh hyh!

Vierailija
18638/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta ei kysytä mitä näytetään.

Yritäpäs estää mua kommentoimasta!

Sä et jätä mulle vaihtoehtoja...

Vierailija
18639/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa "Lihapullasadetta ja mansikoita" Jutta saa hepulin, tilaa sata lihapullaa ja alkaa heitellä niillä Amandassa lounaalla olevaa Anneli Mansikkaa. Kuumat ja mehevät lihapullat mäiskäytyvät Annelin naamaan Annelin kirkuessa ja yrittäessä paeta Amandasta. Cindy tulee paikalle ja yrittää saada Jutan lopettamaan, kunnes liukastuu lattialla olevaan lihapullaan ja pyörtyy. Muut asiakkaat alkavat heittää Juttaa kohti ruoka-annoksiaan, yksi heittää jopa lautasen. Eräs asiakas hakee keittiöstä suuren soppakattilan ja kaataa sopan Jutan päälle. Kuuma soppa ei kuitenkaan pysty pysäyttämään raivoisaa Juttaa. Anneli Mansikka nappaa vierestään tuolin ja heittää tällä Juttaa. Jutta kuitenkin onnistuu väistämään tuolin ja heittää Anneli Mansikan päälle punaviiniä. Punaiseksi värjäytynyt Mansikka karjaisee ja pyyhkii viiniä naamaltaan. Vihdoin Anneli Mansikka pääsee Amandan ovesta ulos. Myös Jutta pakenee paikalta, ennen kuin poliisit ennättävät paikalle.

Vierailija
18640/59931 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksossa "Lihapullasadetta ja mansikoita" Jutta saa hepulin, tilaa sata lihapullaa ja alkaa heitellä niillä Amandassa lounaalla olevaa Anneli Mansikkaa. Kuumat ja mehevät lihapullat mäiskäytyvät Annelin naamaan Annelin kirkuessa ja yrittäessä paeta Amandasta. Cindy tulee paikalle ja yrittää saada Jutan lopettamaan, kunnes liukastuu lattialla olevaan lihapullaan ja pyörtyy. Muut asiakkaat alkavat heittää Juttaa kohti ruoka-annoksiaan, yksi heittää jopa lautasen. Eräs asiakas hakee keittiöstä suuren soppakattilan ja kaataa sopan Jutan päälle. Kuuma soppa ei kuitenkaan pysty pysäyttämään raivoisaa Juttaa. Anneli Mansikka nappaa vierestään tuolin ja heittää tällä Juttaa. Jutta kuitenkin onnistuu väistämään tuolin ja heittää Anneli Mansikan päälle punaviiniä. Punaiseksi värjäytynyt Mansikka karjaisee ja pyyhkii viiniä naamaltaan. Vihdoin Anneli Mansikka pääsee Amandan ovesta ulos. Myös Jutta pakenee paikalta, ennen kuin poliisit ennättävät paikalle.

Tää oli huikee 😆

Ketju on lukittu.