Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58061)
Silleen jännää, että Oonan ja Miron lasta on pidetty jopa todennäköisenä leffojen perusteella, mutta kuitenkaan Sampon lasta ei. Muistaakseni tästä kyseltiin Äijöltä fb-ryhmässä sähköpostilla ehkä viime vuonna ja antoi sekalaisen vastauksen, jossa viitattiin ettei koskaan voi tietää jos käsikirjoittajat haluavatkin kirjoittaa Sampolle lapsen. Ei suljettu pois tarinoiden yhtäläisyyksiä mutta ei myöskään sanottu, että niin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kalle kyllä katsoi JP:tä vähän irstaasti.
Ehkä Kalleki ois kaivannu vähän lohdutusta eroon.
Sallalle sopisi edelleen silmälasit korostamaan persoonallisuutta. Harmi, että luovuttiin. Ketkä kaikki muut näyttelijät käyttää silmälaseja oikeasti? Joskus oli listaus ja ilmeisesti useampi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sallalle sopisi edelleen silmälasit korostamaan persoonallisuutta. Harmi, että luovuttiin. Ketkä kaikki muut näyttelijät käyttää silmälaseja oikeasti? Joskus oli listaus ja ilmeisesti useampi käyttää.
Dahlian ja Kallen näyttelijät nyt ainakin. Saattaa olla useampiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlian ja Kallen näyttelijät nyt ainakin. Saattaa olla useampiakin.
Kallelle sopisi lasit töihin. Joskus näyttänyt siltä, että tihrustaa papereitaan vähän liian kaukaa.
Nyt sitä munaa Ja vähän äkkiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako Nella vielä viulunsoittoa? Sehän ramoppas siellä yhteen aikaan. Mistäköhän Eva rahat siihenki repi?
Entä Mira keinosiemennysrahat?
Sehän möi sen ja Violan häämatkan
usechatgpt init success
Tuskin häämatka oli yli 8k, julkisella puolella ei teinityttöjä kravattisonnit astuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako Nella vielä viulunsoittoa? Sehän ramoppas siellä yhteen aikaan. Mistäköhän Eva rahat siihenki repi?
usechatgpt init success
Tuskin häämatka oli yli 8k, julkisella puolella ei teinityttöjä kravattisonnit astuta.
Julkisella puolella halvempaa ja jokainen 18v pääsee jos läpäisee testit. Ainut epärealistisuus on nopea pääsy koska julkisella jonotetaan yleensä jopa pari vuotta, että päästään siihen pisteeseen.
Ois ollut kiinnostavampi homma jos Ollin sijasta Benkku olisi ollut sidottuna tuoliin. JP oliskin saanut sen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
usechatgpt init success
Julkisella puolella halvempaa ja jokainen 18v pääsee jos läpäisee testit. Ainut epärealistisuus on nopea pääsy koska julkisella jonotetaan yleensä jopa pari vuotta, että päästään siihen pisteeseen.
Älä jauha paskaa, julkisella puolella on ikäraja. Siemennyksiä ei myöskään hoida yleislääkäri jokaisessa sairaalassa vaan hoitoihin erikoistuneet läälärit hedelmöitysklinikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ois ollut kiinnostavampi homma jos Ollin sijasta Benkku olisi ollut sidottuna tuoliin. JP oliskin saanut sen kiinni.
Ois ollut. Joku alaikäinen Olli ei sovi tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
usechatgpt init success
Älä jauha paskaa, julkisella puolella on ikäraja. Siemennyksiä ei myöskään hoida yleislääkäri jokaisessa sairaalassa vaan hoitoihin erikoistuneet läälärit hedelmöitysklinikoilla.
Julkisella puolella se on edelleen 18 vuotta. Mira ja Viola eivät ole alaikäisiä olleet vuosikausiin.
Tuleekohan kohuotsikoita, että valkoinen mies sitoi alaikäisen tumman pojan tms.?
Mä olen itse siis nainen, joka on harkinnut itsellistä äitiyttä. Olen senkin takia kolunnut kaikki tiedot läpi ja uskon että mulla on tässä enemmän faktaa puhua ikärajoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse siis nainen, joka on harkinnut itsellistä äitiyttä. Olen senkin takia kolunnut kaikki tiedot läpi ja uskon että mulla on tässä enemmän faktaa puhua ikärajoista.
Ja en tosiaan sanonut mitenkään ilkeästi. Tuntuu vaan että melkein kaikkeen sanomaani faktatietoon jankataan nykyään vastaan. Googleakin voi käyttää. Sitä en tietenkään ole kieltänyt etteikö Miran hoidot olisivat olleet naurettavan nopeat tai muuten menneet oikean kaavan mukaan. Virallisesti enää tänä päivänä riittää alaikärajaksi täysi-ikäisyys. Yläikärajat ovat mutta ne ei mitenkään liity Angervuon perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
usechatgpt init success
Julkisella puolella se on edelleen 18 vuotta. Mira ja Viola eivät ole alaikäisiä olleet vuosikausiin.
Mites se pakollinen psykologin konsultaatio? Ei Miralle olisi edes voitu tehdä siemennystä, koska avioparin ollessa kyseessä molempien suostumus tarvitaan😂 lapsia ei panna julkisella eikä yksityisellä sellaisills joilla ei ole perusasiat kunnossa, työ ja toimeentulo.
Kyllä jokainen varmasti tajuaa, ettei Miralla olisi ollut mahdollisuuksia saada hoitoja niin nopeasti. Siihen liittyy aina psykologisia testetejä sekä yleisen elämäntilanteen kartoittamista. Julkisella puolella on pitkät jonot. Luultavasti Mira ja Viola olisivat jonossa edelleen vaikka olisivat yhdessä päätyneet ratkaisuun. Itse ymmärsin, että mun puheista kritisoitiin juuri ikärajoja. Muistaakseni joskus kauan sitten oli korkeampi ikäraja, mutta enää muutamiin vuosiin ei ole ollut. Jos vain kriteerit täyttyy niin voi vaikka 18-vuotias saada.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan kohuotsikoita, että valkoinen mies sitoi alaikäisen tumman pojan tms.?
Ei, enkä tajua miksi pitäisi. Hyvä vaan ettei Salkkareissa lähdetä ihmeelliseen öyhötykseen mukaan.
Skandaaliuutisii! Miran isäks paljastu Veli Haapala! Ois kannattanu tytön kuunnella Akin neuvoa. Voi voi, nyt pitää elää inhottavan totuuden kanssa. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!