Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58183)

Vierailija
14201/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti kirjoittaa Jasmin Voutilaisesta https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/816eac6f-a853-4db4-90d3-fd97c5b…

Halunnut pakkohoitoon jo aikasemminkin, mutta ei päässyt ja se lopullinen ehti tapahtua!?

Vierailija
14202/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei kannata munkaan mieltä sitten tulla pahottamaan sillä että "Aamu ei palaa" tai "älä spekuloi tästä asiasta kun se ei tapahdu".

Mä oon edelleen pahoillani asiasta. Yksin minä ekan ja vikan kerran sanoin Aamusta. Lähinnä ajattelin ottaa kantaa sen paluun mahdollisuuteen. Kyllä minä itsekin olen haaveillut jopa sarjassa kuolleiden paluusta. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Ja vastavuoroisesti saanut siitä haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14203/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikosta lähtien jaksoja on neljä viikossa päätösjaksoon asti. Ihanaa!

Vierailija
14204/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan, että lopetan spekuloimisen kokonaan. Sitten paremmat ihmiset eivät pääse haukkumaan trolliksi.

Koirat haukkuvat, eivät ihmiset.

Vierailija
14205/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei kannata munkaan mieltä sitten tulla pahottamaan sillä että "Aamu ei palaa" tai "älä spekuloi tästä asiasta kun se ei tapahdu".

Mä oon edelleen pahoillani asiasta. Yksin minä ekan ja vikan kerran sanoin Aamusta. Lähinnä ajattelin ottaa kantaa sen paluun mahdollisuuteen. Kyllä minä itsekin olen haaveillut jopa sarjassa kuolleiden paluusta. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Ja vastavuoroisesti saanut siitä haukkumista.

Kuolleet silti eri asia, kuin sellaiset joiden hahmojen oletetaan olevan edelleen elossa mutta asuu vain muualla. Aaron paluukin on epäaito, tippui parvekkeelta ja todettiin kuolleeksi. Kolmoisveli Iiro voisi selittää ainoastaan tämän elossa olevan "Aaron", koska Eerokin kuoli sairaalassa Kentaurin räjähdyksen jäljiltä.

Vierailija
14206/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole ihanaa. Ärsyttää lähinnä vajaat viikot, joka johtaa tarinoiden outoihin jaksojakoihin.

Vierailija
14207/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen määrä olisi nolla.

Vierailija
14208/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleet silti eri asia, kuin sellaiset joiden hahmojen oletetaan olevan edelleen elossa mutta asuu vain muualla. Aaron paluukin on epäaito, tippui parvekkeelta ja todettiin kuolleeksi. Kolmoisveli Iiro voisi selittää ainoastaan tämän elossa olevan "Aaron", koska Eerokin kuoli sairaalassa Kentaurin räjähdyksen jäljiltä.

Ja taisin ärsyyntyä siitä, kun samaan aikaan kirjoiteltiin viestejä totuus vuodossa. "Ihanaa Aamu ja Teemu palaa. Onkohan Jutta isä?" tyyppisiä. Näen tässä eron siihen "Voisikohan Aamu ja Teemu palata? Onkohan Jutta isä?" Enkä halua syyllistää. En tiedä kuka viestejä kirjoittaa. Voi olla että osuin täysin viattomaan. Spekuloin tarkoittaa asioiden pohdintaa. Ei esittämistä faktana.

Vierailija
14209/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä muutkin esittelee faktana, että "perhe täynnä salaisuuksia" liittyy Sievisiin.

Vierailija
14210/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Salkkarit 7 kertaa viikossa.

Vierailija
14211/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei💕

Vierailija
14212/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taisin ärsyyntyä siitä, kun samaan aikaan kirjoiteltiin viestejä totuus vuodossa. "Ihanaa Aamu ja Teemu palaa. Onkohan Jutta isä?" tyyppisiä. Näen tässä eron siihen "Voisikohan Aamu ja Teemu palata? Onkohan Jutta isä?" Enkä halua syyllistää. En tiedä kuka viestejä kirjoittaa. Voi olla että osuin täysin viattomaan. Spekuloin tarkoittaa asioiden pohdintaa. Ei esittämistä faktana.

Täällä kommentit alkavat usein "eiköhän", "todennäköisesti", "varmasti" tms. X asia tapahtuu. Nuoko sitten eivät viittaa faktan osoittamiseen, vaan ovat puhtaasti spekulaatioita?

Vierailija
14213/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa Salkkarit 24/7 kanava

Vierailija
14214/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit voisi tulla sekunnin välein.

Vierailija
14215/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulispa Salkkarit 24/7 kanava

Sellanen C More-palvelu missä näkyy kaikki vanhat jaksot.

Vierailija
14216/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen määrä olisi nolla.

Samaa mieltä. Surkea sarja saisi loppua 2023 päätösjaksoon.

Vierailija
14217/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua risoo toi Yle1 tv mainos Tom Jones, erityisesti se musiikki.

Samoin. Ihmeellisiä kohtauksia valittu mainokseen.

Vierailija
14218/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa välttää sanoja, joilla osoitetaan tapahtuma faktaksi. Muuten teitä syytetään trolleiksi tai valehtelijoiksi.

Vierailija
14219/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaan nukahtaa Hanin möllyköihin.

Vierailija
14220/58183 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaan nukahtaa Hanin möllyköihin.

JP mahtui hyvin väliin jo.

Mitä? En ole katsonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi