Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58204)
Jos sarjaan halutaan lapsellista komiikkaa, niin olisiko vaikka tällainen tapaus: ennen kuin pappi ehtii vihkiä Kallen ja Sampon, hän kysyy onko kenelläkään tätä liittoa vastaan. Jutta nousee ylös ja heittää lihapullilla Sampoa takaraivoon ja pappia kohti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo JP on koominen hahmo.
Hänestä ei saa pelottavan näköistä edes meikillä.
Riissitikku.
Luihu.
Kiristelee hampaitaan kuin susi.
Mutta ihan rääpäle.
Itse Akin myötä aloin ajattelemaan, että se on tarkoituskin. Akihan sanoi että JP voi palata ryöstelemään mummojen käsilaukkuja. Viittaus siihen kuinka pikkupoika nilkki on päässyt isojen poikien peleihin.
Vierailija kirjoitti:
Riissitikku.
Luihu.
Mutta ihan rääpäle.
Tämä. Tahatonta komiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riissitikku.
Luihu.
Mutta ihan rääpäle.Itse Akin myötä aloin ajattelemaan, että se on tarkoituskin. Akihan sanoi että JP voi palata ryöstelemään mummojen käsilaukkuja. Viittaus siihen kuinka pikkupoika nilkki on päässyt isojen poikien peleihin.
Ja en tietenkään sanonut, etteikö hän olisi kaikkia mainittuja. JP yrittää kovasti mutta Aki sisäisesti nauraa.
Muistatteko ilmantajan, monistajan ja Susun vallankumouksen? Voi niitä aikoja!🥰
Näen varmaan koko yön unta Evasta. Unessa olen Kristianin tilalla autossa.
Näen varmaan koko yön unta Noelista. Unessa olen Raisan tilalla toimiston pöydällä.
Mitä Kari sanoi Ismolle ja Jutalle saunassa? Olen unohtanut.
Näen varmaan koko yön unta Petestä. Unessa olen Katrin tilalla hississä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-tahti-sai-kansainvalisen-…
Axel saanut kansainvälisen leffaroolin. Tosin ei kuulemma vaikuta Suomen rooleihin. Lentää tarvittaessa Helsinki-Lontoo väliä.
Hän esittää elokuvassa Amerikassa aikuisteini-ikänsä viettänyttä suomalaistaustaista räppäri.
Ei voi olla kovinkaan kiinostava leffa ja ilmeisesti tämä on vain suomen markkinoille?Kyseessä on upea proggis. Luin elokuvan käsikirjoituksen ja se on aivan mieletön. Tällaista ei ihan joka päivä tapahdu, upea fiilis, Milliam kommentoi.
Tuskin luki koko leffan käsikirjoitusta. Luki leffan synopsiksen ja omat replat käsikirjoituksessa.
Mainittiin uutisessa, että tullaan näkemään Yhdysvalloissa ja Britanniassa. Ehkä myös Euroopassa myöhemmin.
JP tulee Nikkisten postiluukusta. Hyh hyh!
Mitä skandaaliuutisia Ullalla on tarjolla tänään?
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit "näyttelijät" on musta ihan kakkoskategorian näyttelijöitä 😆
Ajattelen, että jos teatterikorkeasta on päästy niin ei voi olla kovin surkea. Totta kai sarjassa itsessään monet hahmot ovat tänä päivänä pelkkää stereotypiaa ja korostettua, joka enää vastaa oikeita taitoja näytellä.
Eli nytkö trollit aloittaa sen pahimman sotansa ketjua vastaan eli alkaa poistelemaan omia tai muiden viestejä, koska tietävät sitä kautta saavan ketjun lukkoon herkästi. Olisi vaan kiva kerrankin olla näin pitkäsäs ketjussa ja katsoa sitten myöhemmin mitä tulikaan kaudesta ajateltua. Ei jaksaisi aloittaa aina sadannetta kertaa alusta, kun sinne ketjuihin aina kestää löytää porukka uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit "näyttelijät" on musta ihan kakkoskategorian näyttelijöitä 😆
Ajattelen, että jos teatterikorkeasta on päästy niin ei voi olla kovin surkea. Totta kai sarjassa itsessään monet hahmot ovat tänä päivänä pelkkää stereotypiaa ja korostettua, joka enää vastaa oikeita taitoja näytellä.
Samaa mieltä. Täällä tuntuu aina olevan haukut kaikkia kohtaa.
Tylsä ohjelma. Ei yhtään K-16 jaksoa.
Minusta myöskään muiden ulkonäön negatiivinen kommentointi ei kuulu tänne. Lapsesta asti pitäisi jokaiselle iskostaa, ettei kannata sanoa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Näin julkisesti ainakaan palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ohjelma. Ei yhtään K-16 jaksoa.
Saa muuten nähdä päätyykö Rantabaari joskus tuohon, kun näkyy pääasiassa netissä.
Jos tuotanto haluaa katsojalukujen nousevan, heidän pitäisi mennä kaikki muu, paitsi raha edellä.
Riissitikku.
Luihu.
Mutta ihan rääpäle.