Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Maarit Salin kirjoitti:
Vappu juomat kehiin! Nyt lähden ryyppäämään niinku cha cha cha enkä pelkää talkkarin vaimookaan "hik". Niinku cha cha cha kun mä kaadan suuhuni pontikkaa "hik".
Kyllä mä meille pontikat keitän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa Henrik takaisin. Se alkuperäinen.
Mikä alkuperäinen? Ei kai muita Henrikkejä ole ollut kuin tuo nykyinen
Kikkeleitä on mahtanut sarjan historiaan paljon. Lellu tais olla testaajien kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Sampo ahdistelee Kallea. Kallen pitäisi hankkia lähestymiskielto.
Ai miten niin?
Huomasin et täällä on puhuttu Pipsasta paljon. Onko hän siis lähiaikoina palaamassa sarjaan?
Laura Kiviranta kirjoitti:
SE ON MUN, OONAN JA SAULIN KÄMPPÄ! PER KE LE!
Minä myin sen Tuukka Aaltoselle hyvään hintaan!
Itse olen odottanut kauan kuviota, jossa Mirkku ja Pipsa taistelevat Ismosta. Kunpa se tapahtuisi jossakin vaiheessa.
Sarjassa on liikaa homoja. Vähempikin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin et täällä on puhuttu Pipsasta paljon. Onko hän siis lähiaikoina palaamassa sarjaan?
Näyttelijä näkyy seuraavassa pressissä. Samalla Oonan, Aamun ja Lauran näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä näkyy seuraavassa pressissä. Samalla Oonan, Aamun ja Lauran näyttelijät.
Noin monta hahmoa palaamassa? Enpä tiennyt. Kiitos tiedosta. Aamun kohdalla harmittaa että Camilla ja Elina ovat poissa. Lauraa ja Oonaa odotan innolla. Palautuukohan Aaron muisti heidän avullaan?
Mistä nuo tiedot muuten on?
Seppo Taalasmaq kirjoitti:
Maarit<br />
Salin kirjoitti:Vappu juomat kehiin! Nyt lähden ryyppäämään niinku cha cha cha enkä pelkää talkkarin vaimookaan "hik". Niinku cha cha cha kun mä kaadan suuhuni pontikkaa "hik".
Kyllä mä meille pontikat keitän!
Voi Seppo, tarjoos Soffellekin "hik" vähän! Johan se on iso tyttö! Se saa ta na mitään mehuja enää "hik" lutkuta.
Salla Mattila kirjoitti:
Laura Kiviranta kirjoitti:
SE ON MUN, OONAN JA SAULIN KÄMPPÄ! PER KE LE!
Minä myin sen Tuukka Aaltoselle hyvään hintaan!
Millä oikeudella sä meet myymään mun omaisuutta? Hetkinen. Aaro. Sekö sulle makso tästä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sieviset ja Kajanderit poistuu sarjasta, mutta sarjaan saapuu muutama uusikin hahmo, jotka suunnittelevat Beigen asiakkaille tilaratkaisuja. Lisäksi Dahlian Pupu, kampaaja ja kartanon huoltomies tullaan näkemään sivurooleissa."
Näin löytyy maikkarin sivuilta.
Huonolla sarjalla on korkeat katsojaluvut. En ymmärrä.
Ällöttää Kallen irstailu ja muna leikit. Laitan sarjan tauolle.
Mitä yhteyksiä Aamulla on tuolla? En jaksa uskoa että olisi Teemun kanssa Jutan lapsia. Ismon, Ullan ja Karin ainakin tuntee. Ja tietty Lauran.
Ihan hupaisia huijausyrityksiä. Toki ainakin me jotka seurataan näyttelijöitä somessa voidaan heti huomata, jos joku ei pidä paikkaansa. Niin ku tuokin kun Miki edelleen aktiivisesti mukana. Samoin JP Kokko.
Ismolla tekisi kutvanaa nähdä poikansa homoleikit Sampon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hupaisia huijausyrityksiä. Toki ainakin me jotka seurataan näyttelijöitä somessa voidaan heti huomata, jos joku ei pidä paikkaansa. Niin ku tuokin kun Miki edelleen aktiivisesti mukana. Samoin JP Kokko.
Kukaan niitä seuraa.
Sairas ohjelma tämä Salatut elämät. Ei ihmekään jos normaali ihminen sekoaa.