Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57886)
Eskolla, Ronjalla ja Petellä vaikuttaa olevan yhdessä hauskaa. Uskon, että Laiteloista tulee lopulta ihan siedettävä kolmikko. Kunhan Hanne pääsee tuosta alun kärkkäisyydestä ja tutustuu kunnolla Ismoon ja Kalleen.
"Gummerus onkin päässyt tositoimiin ensimmäisestä kuvauspäivästään lähtien.
Ensimmäisenä kuvauspäivänäni oli 15-17 kohtausta. En ole missään tuotannossa tehnyt niin montaa kohtausta yhdessä päivässä. Kyllä siinä oli aika paljon haltuunotettavaa."
Kuulostaapa kovalta tahdilta. Olen luullut, että yleensä kuvatan jotain 3-5 kohtausta per työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Sampon hahmolle voisi kirjoittaa vaikka, että Sampo pitää makuuhuoneessa turreilusta. Penisrenkaan lisäksi.
Olis kyllä hyvä, jos Salkkareissa näkyisi edes välillä jotain alakulttuureja. Viimeksi tainnut olla Oonan aikana.
Vierailija kirjoitti:
"Gummerus onkin päässyt tositoimiin ensimmäisestä kuvauspäivästään lähtien.
Ensimmäisenä kuvauspäivänäni oli 15-17 kohtausta. En ole missään tuotannossa tehnyt niin montaa kohtausta yhdessä päivässä. Kyllä siinä oli aika paljon haltuunotettavaa."
Kuulostaapa kovalta tahdilta. Olen luullut, että yleensä kuvatan jotain 3-5 kohtausta per työpäivä.
Kieltämättä kuulostaa vähän suurelta määrältä. Kohtauksia ei muutenkaan kuvata kovin montaa tunnissa.
Saapa nähdä muuttaako Seiliksen tuli jotenkin sarjaa. Vaikutuksia ei tietenkään heti näe, kun taitaa aloittaa syksyllä. Ollut mukana viime vuosina mm. Aallonmurtassa, Kevyttä yläpilveä ja Pahan väri.
Marko Äijöä aina parjataan, mutta fakta on se että Markolla on hyvät välit moneen poistuneeseen. Jarmo Kosken kanssa pitivät säännöllisesti yhteyttä sekä muun muassa Tommi Taurula pistettiin vasten tahtoaan ulos ja Tommi ajatteli, että ei enää ikinä palaa sarjaan sen takia. Äijö palasi takaisin ja soitti heti vanhalle kaverilleen et hei tule takaisin mä palkkaan sut. Niin Tommi päätti tulla Äijön suostuttelemana takaisin.
Edelleen kuvottaa tuo Gunnarin ja alzheimerin käyttämistä jonain vitsinä ja pilkan kohteena. Sitten kuitenkin sarjassa on ns. voimaantuneita naisia kuten Heidi joka Jannen kohdalla sortui todella alhaiseen rikokseen eikä saanut mitään tuomiota tai sitten tuo naurettava sankarittarien kolmikko joka hoiteli Virtasen ja ovat tyyliin suuria marttyyreja jollain hupituomiolla.
Mikä järki tuossakin on että taposta tuomittu pääsee parin kk päästä johonkin vapauteen nilkkapannan kanssa mutta toinen alunperinkin alemman tuomion saanut saa sitten ns.karkaamisesta jonkun kaksinkertaisen lusimisen tuohon päälle?
Äijössä toki paljon hyviä puolia. Mutta onkohan ne naisten alleviivatut keimailu- ja herutuskohtaukset (Aino, Eva, yms) Äijön ideoimia? Ei haittaisi, vaikka nuo vähän vähenisi.
Mietin myös onko Äijö myös huumorikohtausten kehittelijä? Huumori on sarjassa parasta, toivottavasti se ei vähene syksyn -23 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sarjaan tulee lisää hahmoja kun niitä on nytkin jo liikaa, niin ketä lähtee pois?
Mutsis.
Voin jo kuvitella Mikin huutamassa Leolle että jätä mun poika rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaan tulee lisää hahmoja kun niitä on nytkin jo liikaa, niin ketä lähtee pois?
Mutsis.
Vaihda jo levyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutsis.
Jaa. Tiekkö mitä. Mä oon pannu sun mutsias, kanaaliin kuivana! 😜
Vierailija kirjoitti:
Musta homon pitäis tulla sarjaan.
Kyllä ja seuraavaksi homo, joka tappaa homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutsis.
Vaihda jo levyä.
Pää kii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja seuraavaksi homo, joka tappaa homoja.
Hae apua. Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen homon mielestäsi pitäisi tulla sarjaan?
Mahtavaa että sarja jatkuu. Menee entistä surkeammaksi ja naurettavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen homon mielestäsi pitäisi tulla sarjaan?
Varmaan sellanen, joka näkyy peiliin katsoessa😂
Vierailija kirjoitti:
Musta homo sarjaan? Kuinka klišeistä.
Ootsä homo ja haluutko pellesarjaan? Kukaan muu ei tiiä.
Olipas Benjaminin käytös lapsellista. Gunnarin ja Sallan asiat eivät kuulu Benjaminille.
Jännä miten jaksokuvien perusteella vaikuttaa kuin esimerkiksi Hania ja Kallen ja Petrin suhdetta ei juurikaan käsiteltäisi. Paitsi ensi viikolla. Yhdessä myöhemmässä kuvassa Petri juttelee Ismon kanssa kaupalla.