Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten kysyä Sampoon ja Kalleen liittyen, että olikohan jaksosta leikattu jotain pois vai olinko itse liian ylitulkitsevainen. Amandan tiskillä käyty keskustelu oli vajaavanlainen. Ilmeisesti Kalle oli tullut kosiskelemaan Sampoa näkemään tai panemaan? Sampolla oli työvuoro iltaan asti. Huomasitteko että siinä oli sama laatikko, jonka Sampo nosti tiskin alle ja myöhemmin toi sen Kallelle sairaalaan tekosyynä. Jäi sellainen mielikuva, että laatikossa ei ollut mitään. Oliko Kalle siis käyttänyt samaa juttua aikaisemmin? Homoilla kirjoitetaan aina yliseksuaaliseksi kaikki. Sentäs ei työpaikalla ruvettu harrastelemaan.
Homot on ihan pitelemättömiä siinä missä panohalut tulee ja niillä tulee usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten kysyä Sampoon ja Kalleen liittyen, että olikohan jaksosta leikattu jotain pois vai olinko itse liian ylitulkitsevainen. Amandan tiskillä käyty keskustelu oli vajaavanlainen. Ilmeisesti Kalle oli tullut kosiskelemaan Sampoa näkemään tai panemaan? Sampolla oli työvuoro iltaan asti. Huomasitteko että siinä oli sama laatikko, jonka Sampo nosti tiskin alle ja myöhemmin toi sen Kallelle sairaalaan tekosyynä. Jäi sellainen mielikuva, että laatikossa ei ollut mitään. Oliko Kalle siis käyttänyt samaa juttua aikaisemmin? Homoilla kirjoitetaan aina yliseksuaaliseksi kaikki. Sentäs ei työpaikalla ruvettu harrastelemaan.
Homot on ihan pitelemättömiä siinä missä panohalut tulee ja niillä tulee usein.
Ei mulla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa muuten oli hauska kuva, kun Huvilakadulla on julkisivuremontti. Keltainen maalipinta vedetty pois ja jäljellä on tiiliseinät. Tietysti tulee keltainen edelleen takaisin mutta ihan kiinnostavaa nähdä tuo. Jos jaksoja kuvattaisi edelleen Huvikaladulla niin sitäkään ei voitaisi tällä hetkellä tehdä remonttien takia luultavasti.
Jos sarja olisi laadukas, niin kuvauksetkin voisi laittaa tuon takia tauolle.
Tässä ketjussa ei ole hulluja eikä me niitä älyttömyyksiin kannusteta!
Mä oon niin loppu tähän pska sarjaan. En jaksa.
Sampo ja Kalle suihkussa ensi viikolla 🤮
Vierailija kirjoitti:
Yök 🤢
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä päästä välillä panemaan 😜
Jutta suojelee Miraa pahalta Joannalta. Lihapullia lentää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin loppu tähän pska sarjaan. En jaksa.
Vaadin että jaksomäärä pudotetaan maksimissaan 150 jaksoa/kausi. Panostaisiko tuotanto yhtään jos olisi ennätysvähän, mutta odotettavissa laadukkaat 120 jaksoa?
Suppoa ei kiinosta kiireiltään sieltä Kittilästä tulla Karia katsomaan kun Karppa vetelee melkein viimeisiään. Ei ole muuten Ullakaan käynnyt Karia sairaalassa katsomassa.
Aino voisi voimaantua ja tönäistä Valtterin ikkunasta kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa muuten oli hauska kuva, kun Huvilakadulla on julkisivuremontti. Keltainen maalipinta vedetty pois ja jäljellä on tiiliseinät. Tietysti tulee keltainen edelleen takaisin mutta ihan kiinnostavaa nähdä tuo. Jos jaksoja kuvattaisi edelleen Huvikaladulla niin sitäkään ei voitaisi tällä hetkellä tehdä remonttien takia luultavasti.
Viimeksi parikymmentä vuotta sitten remontoitiin julkisivua. Jaksoissa oli puolen vuoden kuvaustauko. Toivottavasti siihen mennessä valmiita, kun sarja täyttää 25 vuotta. Viimeksi ainaki lisäsivät loppusyksyyn 2018 ja alkukevääseen 2019 kohtauksia, jotka olivat kuvattu Huvilakadun läheisyydessä. Aki voisi myös joskus kävellä Henrikin kanssa Barbaarin ohi ja todeta, että tässä mulla oli joskus kahvila Markuksen kanssa.
Voisikin siihen paikalle tulla joku uusi firma vaikka Moosen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä mitään näytetä. Kaikille sallittu jakso.
Vierailija kirjoitti:
Aino voisi voimaantua ja tönäistä Valtterin ikkunasta kadulle.
Amandan ikkunasta ja koko paikka räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä mitään näytetä. Kaikille sallittu jakso.
No kyllä sieltä vähintään joku kolahdus tai muu ääni kuuluu, kun Ismo huolestuneena kyselee Aaro ja Hani seuranaan onko kaikki hyvin. :D
Ainon oma vika kun ei jätä sitä sikaa.
Miten se makkara nyt sillä tavalla juuttu.
Skandaaliuutisii! Noora huus hirveen lujaa ja selvis et semmonen makkara oli juuttunu sen... no tiiätte kyllä minne! Ismo lähti viemään sitä sairaalaan. Mä arvasin et jotain outoo noiden touhuissa oli! Tulin tän teille kertoo heti ku kuulin. Siis oli kyllä niin hyh hyh näky, ei voi muuta sanoo!