Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kun vaan muuttaisivat Ismon hahmoa ja kunnolla. Puhetyyli pelkkää lässytystä pitkine taukoineen.
Ja voisiko sarja olla vähemmän ennalta arvattava. Huomaa että käsikirjoittajat ovat lukeneet aku ankkaa. Siinäkin korostetaan kuinka jokin asia pitäisi mennä mutta koskaan ei mene niinkuin annetaan olettaa.
Vierailija kirjoitti:
1993 panin nuorta poikaa pyllyyn. Ilman kortsua. Laukesin sisään. Se tykkäsi. Siitä tuli homo myöhemmin. Ehkä se pyllyyn pano vaikutti siihen. Itse en ole homo.
Eiköhän jokainen synny homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tuottaja/showrunner vaihtuu Marko Äijöstä Seija-Liisa Eskolaan. Käytännössä Marko Äijö nykyisessä roolissaan on viime kädessä se, joka hyväksyttää kaikki päätökset ja vastaa ohjelman linjoista sekä sisällöstä että taiteellisesta näkökulmasta. Ensi syksynä vetovastuu siirtyy kokonaan Seija-Liisalle eli Seilikselle. Hänen kauttaan varmasti jonkinlaisia muutoksia tulee. Tuskin sarjan yleistä ajatusta muutetaan, mutta hänellä voi olla ihan positiivisia ajatuksia ja näkökulmia. Kannattaa muistaa, että tuo Seilis on ollut vastaavana tuottajana monessa hyvässä sarjassa esimerkiksi Pahan väri, Aallonmurtaja, Kevyttä yläpilveä, Suden hetki jne.
Toisin sanoen laatu tippuu pohjamudista vieläkin syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Kun vaan muuttaisivat Ismon hahmoa ja kunnolla. Puhetyyli pelkkää lässytystä pitkine taukoineen.
Ja voisiko sarja olla vähemmän ennalta arvattava. Huomaa että käsikirjoittajat ovat lukeneet aku ankkaa. Siinäkin korostetaan kuinka jokin asia pitäisi mennä mutta koskaan ei mene niinkuin annetaan olettaa.
Koko sarja on saman toistoa ja huonoa komiikkaa. Vielä entistä huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1993 panin nuorta poikaa pyllyyn. Ilman kortsua. Laukesin sisään. Se tykkäsi. Siitä tuli homo myöhemmin. Ehkä se pyllyyn pano vaikutti siihen. Itse en ole homo.
Joo, maailmassa aon yli seitsemän miljardia homoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tuottaja/showrunner vaihtuu Marko Äijöstä Seija-Liisa Eskolaan. Käytännössä Marko Äijö nykyisessä roolissaan on viime kädessä se, joka hyväksyttää kaikki päätökset ja vastaa ohjelman linjoista sekä sisällöstä että taiteellisesta näkökulmasta. Ensi syksynä vetovastuu siirtyy kokonaan Seija-Liisalle eli Seilikselle. Hänen kauttaan varmasti jonkinlaisia muutoksia tulee. Tuskin sarjan yleistä ajatusta muutetaan, mutta hänellä voi olla ihan positiivisia ajatuksia ja näkökulmia. Kannattaa muistaa, että tuo Seilis on ollut vastaavana tuottajana monessa hyvässä sarjassa esimerkiksi Pahan väri, Aallonmurtaja, Kevyttä yläpilveä, Suden hetki jne.
Toisin sanoen laatu tippuu pohjamudista vieläkin syvemmälle.
Mikään ei pelasta uppoavaa laivaa. Vain jos pistetään tapahtumapaikat, hahmot vaihtoon ja jaksomäärä pienemmäksi.
Dahlia meni pilalle Roomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti tarkoitin sitä jos on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti tarkoitin sitä jos on homo.
Homot pitäisi kohtuuden lisääntymisessa, heterot on lisääntymisestä sekaisin.
Axelsson Company voisi sortua kevään päätösjaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Axelsson Company voisi sortua kevään päätösjaksossa.
Dahlia huutaa "eiii" kun meni muistot pääkonttorista.
Tuo Ritalan vangitseminen meni kyllä aika epärealistisesti. Ilmeisesti Ritala tuomittiin jo heti saman päivän aikana ja joutui vieläpä Anskun sellikaveriksi. Todellisuudessa Ritalan olisi kuulunut joutua tutkintavankeuteen ja sieltä sitten jossain vaiheessa oikeudenkäyntiin, jossa olisi tullut tuomio. Ilmeisesti Ansku ja Ritala nähtiin toistaiseksi viimeisen kerran ennakkojaksoissa. Ritala tuskin enää palaa, mutta en ihmettelisi yhtään, vaikka Ansku jossain vaiheessa palaisi kuvioihin vapautuneena anelemaan anteeksiantoa Miralta.
Vankilassa vankeja kiusaava nainen on karmean roiston näköinen, kamala luuska. Narkkari ehkä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vankilassa vankeja kiusaava nainen on karmean roiston näköinen, kamala luuska. Narkkari ehkä itsekin.
Saa varmaan samalla mitalla takaisin vankina muilta vangeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa varmaan samalla mitalla takaisin vankina muilta vangeilta.
Painivat keskenään ja voittaja on top-lättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä ole syntynyt. Eikä mun äiti ja isäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä ole syntynyt. Eikä mun äiti ja isäkään.
Toiset syntyy heteroksi.
Nuori poikapari pitäisi saada Miolan ja Kampon lisäksi.
Panisin mielelläni Kristiania pyllyyn, kuten myös Henrikkiä ja Benjamia. Sarjan muut miehet on ihan 🤮