Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1993 panin nuorta poikaa pyllyyn. Ilman kortsua. Laukesin sisään. Se tykkäsi. Siitä tuli homo myöhemmin. Ehkä se pyllyyn pano vaikutti siihen. Itse en ole homo.
Eiköhän jokainen synny homoksi.
Se oli hetero kyllä aluksi. Sitten tuli homo ja sitten vaihto myös sukupuolta. Se anto hyviä ratsupanoja, parempia kun mun muija.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo tuolla sanoin, niin kommentoin sitä ettei kukaan persepanosta homoksi tule. Kyllä taipumus on aina olemassa. Ja tuskin heteromiehetkään panee toista miestä. Aina on jokin taipumus johonkin suuntaan.
Mulla on se periaate, mä panen, mua ei panna persereikää! Naiset, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1993 panin nuorta poikaa pyllyyn. Ilman kortsua. Laukesin sisään. Se tykkäsi. Siitä tuli homo myöhemmin. Ehkä se pyllyyn pano vaikutti siihen. Itse en ole homo.
Eiköhän jokainen synny homoksi.
Se oli hetero kyllä aluksi. Sitten tuli homo ja sitten vaihto myös sukupuolta. Se anto hyviä ratsupanoja, parempia kun mun muija.
Sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo tuolla sanoin, niin kommentoin sitä ettei kukaan persepanosta homoksi tule. Kyllä taipumus on aina olemassa. Ja tuskin heteromiehetkään panee toista miestä. Aina on jokin taipumus johonkin suuntaan.
Mulla on se periaate, mä panen, mua ei panna persereikää! Naiset, miehet.
Mua taas pannaan perseeseen, mä en halua panna. Pelkät miehet.
Ritola ei joutuisi tuomiota suorittamaan entiseen työpaikkaansa ja eikä tosiaan Anskun kanssa samaan selliin. Ritola menisi lisko-osastolle koska turvallisuus.
Mä haluaisin panna Robinia, ihan sama kummin päin!🔥💕
Vierailija kirjoitti:
Ritola ei joutuisi tuomiota suorittamaan entiseen työpaikkaansa ja eikä tosiaan Anskun kanssa samaan selliin. Ritola menisi lisko-osastolle koska turvallisuus.
Ei ole varaa useampiin selleihin. Vain eristyshuone ja pari sellikoppia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin panna Robinia, ihan sama kummin päin!🔥💕
Robin on miehekäs mies 🔥
Kunnon läskipyllyistä chubby poikaa ku pääsis nussii! 😜
Tulisipa salkkareihin chubby poika! 😍
Ohi menee. Niin menee sarjakin mihin sattuu.
Seksuaalisuus on monimuotoista. Väitän ettei puoletkaan tiedä totuuksia kavereistaan. Itellä on laaja kirjo heteroita että lesboja ja homoja jne. kavereina. Kuulun itekin vähemmistöön. Vähintään vitsillä on muutamat homokamut sanoneet, että ois kiinnostava kokeilla naista vaikka eivät siitä sytykkään muuten. Samaiset henkilöt saavat baarissa omien sanojensa mukaan heteromiehiltä ehdotuksia. Heteroita mutta kännissä kelpaa muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on monimuotoista. Väitän ettei puoletkaan tiedä totuuksia kavereistaan. Itellä on laaja kirjo heteroita että lesboja ja homoja jne. kavereina. Kuulun itekin vähemmistöön. Vähintään vitsillä on muutamat homokamut sanoneet, että ois kiinnostava kokeilla naista vaikka eivät siitä sytykkään muuten. Samaiset henkilöt saavat baarissa omien sanojensa mukaan heteromiehiltä ehdotuksia. Heteroita mutta kännissä kelpaa muutkin.
Outoa tuollaiset "heterot". Itse ihan täyshomo, enkä sekaantuis naisiin edes kännissä ehdottelemaan mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Nuori poikapari pitäisi saada Miolan ja Kampon lisäksi.
Ei alle 18-vuotiaita pareja.
Vierailija kirjoitti:
Axelsson Company voisi sortua kevään päätösjaksossa.
Pihlajakatu voisi sortua samalla ja täten sarja loppua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa tuollaiset "heterot". Itse ihan täyshomo, enkä sekaantuis naisiin edes kännissä ehdottelemaan mitään sellaista.
Eiköhän nuo ole jonkin tason biseksuaaleja. En keksi muutakaan selitystä. Moni hetero mies tuntuu kyllä sitkeästi kuuluvan siihen kastiin, että ihan hetero olen vaikka oltaisi käyty miesten kanssa seksiä harrastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Axelsson Company voisi sortua kevään päätösjaksossa.
Pihlajakatu voisi sortua samalla ja täten sarja loppua kokonaan.
Loput rahat käytetään mahdollisimman aitoihin sortumisanimaatioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo ole jonkin tason biseksuaaleja. En keksi muutakaan selitystä. Moni hetero mies tuntuu kyllä sitkeästi kuuluvan siihen kastiin, että ihan hetero olen vaikka oltaisi käyty miesten kanssa seksiä harrastamassa.
Nää on näitä kaappibissejä. Helpompi vaan olla naisen kanssa tai sitten miehiä kohtaan on pelkkää himoa.
Jännä homma ettei naispareja kuvata juuri ollenkaan. Evankin hahmoon olisi saanut enemmän kiinnostavuutta jos olisi vaihteeksi ihastunut naiseen. Hänen kokemuksella miehistä voisi saada jo tarpeekseen. Ajatelkaapa kuinka Linda raivostuisi jos Eva sotkeentuisi Violaan tai saati Miraan. Eva ja Kristian ei ole yhtään sopiva ja ihmeellinen paritus. Saati sitten Miki ja Eva ei aiheuta mitään tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma ettei naispareja kuvata juuri ollenkaan. Evankin hahmoon olisi saanut enemmän kiinnostavuutta jos olisi vaihteeksi ihastunut naiseen. Hänen kokemuksella miehistä voisi saada jo tarpeekseen. Ajatelkaapa kuinka Linda raivostuisi jos Eva sotkeentuisi Violaan tai saati Miraan. Eva ja Kristian ei ole yhtään sopiva ja ihmeellinen paritus. Saati sitten Miki ja Eva ei aiheuta mitään tuntemuksia.
Vois lähteä Helin kanssa Vaasaan, vaikka Helistä tykkäänkin toisin kuin Evasta. Mutta ei varmaan pysyvämmin enää saisi mukaan.