Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ ALAPEUKUTTAMISTA!
Että ketuttaa näin surkea sarja. Nimi pitäisi olla Surkeat elämät.
Joonatan on nykyään ihan ihme feministi. En pidä hahmosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sarja jää historiaan.
Pää kii ja mee töihin luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Että ketuttaa näin surkea sarja. Nimi pitäisi olla Surkeat elämät.
Kaikki on vähän sinne päin niin kyllä se vetuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa nyt jo hiljaa.
Sä et määräile mua! Mä olen aikuinen!
MÄ AJATTELEN AINA JA VAIN TÄTÄ KETJUA!
Mä ainakin bailjaan huomenna ja aika rajusti!!
Ritala ei tippaakaan näytä miltään Ulpulta.
Vierailija kirjoitti:
Juonikuviot nivottiin vähän liian nopeasti yhteen. Ansku ja Ulpu Ritala samaan selliin noin vaan. Kyllähän Ritala oli oikeasti joutunut tutkintavankeuteen ja hänen kaikkia mahdollisia tekoja vartijana oltaisi alettu selvittämään eikä niin, että henkilö saa tuomion saman päivän aikana ja joutuu vielä sellikaveriksi Anskulle.
Mikä ihmeen nimi Ulpu Pulmu Ritala? 🤣 Riina Ritalakin ois ollut parempi.
Mäkin hymähdin Ulpu Ritalalle. Todistamassa puolestaan oli Anna-Liisa Lahti.
Ritalan ja Oonan näyttelijät ainakin olleet samoissa Lähitapiola-mainoksen kuvauksissa Helmikuussa.
https://www.instagram.com/p/CoJzJJ_Nfd3/
Vierailija kirjoitti:
Mäkin hymähdin Ulpu Ritalalle. Todistamassa puolestaan oli Anna-Liisa Lahti.
Yllätyin koska ajattelin, että ne puhuu Anskusta siellä. Vähän niin ku joskus Pupusta puhuttiin Pupuna vielä pidätyksen jälkeen. Olisin mielusti sen nimen halunnut kuulla kokonaan eikä mitään Puputtelua.
Kaksi kuukautta suureen päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa nyt jo hiljaa.
Typerä ketju ei hiljene. Palsta on rikki kun aloitusviestin ilmiantaminen ei toimi.
Toi Mustavaarojen sarja olisi hyvä. Eniten kiehtoo Mustavaarojen menneisyys. Joskus kasarilla perustivat Mustavaara oy:n, mutta moni on unohtanut sen, että tämän jälkeen Gunnar toimi diplomaattina. Tämä tosin mainittiin silloin 2000 luvun alussa, eikä sen jälkeen siitä ole puhuttu. Silloin puhuttiin, että Mustavaarat asuivat Pretoriassa.
Jotenkin kiehtoisi ajatus Anskusta tai Ritalasta vakituisemminkin sarjassa. Saataisiin taas käsikirjoittajien rakastamaa kolmiodraamaa
En ole yllättynyt, jos tämä ketju lukitaan, koska Salkkareita loukataan kunnolla täällä.
Juonikuviot nivottiin vähän liian nopeasti yhteen. Ansku ja Ulpu Ritala samaan selliin noin vaan. Kyllähän Ritala oli oikeasti joutunut tutkintavankeuteen ja hänen kaikkia mahdollisia tekoja vartijana oltaisi alettu selvittämään eikä niin, että henkilö saa tuomion saman päivän aikana ja joutuu vielä sellikaveriksi Anskulle.