Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Sofia Salin kirjoitti:
Mun piti periä se pannu!
Vaarallista tollaselle pikkutytölle! Tulit melkein sokeeks!
Eiköhän Dahlia saa ollenkaan tietää Gunnarin mahdollisesta isyydestä? Jaksokuvien perusteella Dahlia alkaa pyörimään Gunnarin kanssa. Olisin halunnut että Dahlia olisi vastavuoroisesti tukenut Ullaa surussa.
Niin mitä tämä k-puhe oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Dahlia saa ollenkaan tietää Gunnarin mahdollisesta isyydestä? Jaksokuvien perusteella Dahlia alkaa pyörimään Gunnarin kanssa. Olisin halunnut että Dahlia olisi vastavuoroisesti tukenut Ullaa surussa.
Dahlia ei laske luokassaan vaan nousee vielä Amandan sviitistä kartanoon.
Mulle tuli mieleen, että "Gunnar on nopein sviittiö" -jaksonimi tarkoittaa sitä, että Dahlia pyytää Gunnarin asumaan sviittiin. Dahlia saa kuulla Gunnarin mahdollisesta isyydestä, jonka seurauksena tämä joutuu ulos sviitistä.
Huomenna Kari nousee kuolleista. Siksi pääsiäistä juhlitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että "Gunnar on nopein sviittiö" -jaksonimi tarkoittaa sitä, että Dahlia pyytää Gunnarin asumaan sviittiin. Dahlia saa kuulla Gunnarin mahdollisesta isyydestä, jonka seurauksena tämä joutuu ulos sviitistä.
Tää voi olla hyvinkin totta. Uskon että Dahlia suuttuu siitä, että yhtäkkiä olisi neljäskin lapsi jakamassa perintöä. Tai no virallisesti vain Camilla ja Monica. Tuskin haluaa majatalon emännän muksulle miljoonia.
Onkohan tuossa sviittiössä kirjoitusvirhe? Ettei vain kyse ole siittiöstä?
Käyköhän niin, että Ismon ja Hanin puolivuotinen alkaa alusta, jos tarkastaja näkee ettei Hani ole paikalla. Hani lähti töihin ja sanoi yöpyvänsä Kotkassa. Pohtivat onko viisasta jos tulee tarkistus. Totesivat, että tuskin tulee kun ei ole tähänkään asti tullut. Mielestäni jo typerä ajatuskin, että Hanin pitäisi jokainen yö olla Laiteloilla. Sehän on varmasti jo työnkin kannalta järkevää olla välillä yötä Kotkassa eikä aina ajaa Helsinkiin.
Laila on holtiton ja päihderiippuvainen.
Koska Axelsson Company menee konkurssiin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuossa sviittiössä kirjoitusvirhe? Ettei vain kyse ole siittiöstä?
Ei oo, koska nämä on aina väännöksiä. Ja vaikka olisikin siittiö niin siitä saisi kuvan, että Gunnar on itse ollut isänsä pallien nopein siittiö. Joka totta kai on ollutkin :D
Vierailija kirjoitti:
Reippaita vetoja. T. Noel
Tule tänne vetelemään kiero psykopaatti 😉
Henrik ihan kyynelehti Akille sitä tilannetta, johon on joutunut. Maksaako Aki puuttuvan 50k JPlle? Todennäköisesti mutta vaikea uskoa, että JP pysyisi poissa vaan vetää Akin ja Henrikin juttuihinsa pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Kari nousee kuolleista. Siksi pääsiäistä juhlitaan.
Kariko on maan päälle laskeutunut uusi Vapahtaja?
Dahlian oma vika, että hänen arvonsa on laskenut rahvaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Dahlian oma vika, että hänen arvonsa on laskenut rahvaaksi.
Hävytöntä puhetta vulgaarilta!
Noel on karvaisempi. Robin on partaisempi.