Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mä olen sarjan kovin muija, eikä kukaan mahda mulle yhtään mitään.
Ritala kirjoitti:
Mä olen sarjan kovin muija, eikä kukaan mahda mulle yhtään mitään.
Pirunkova juristi pisti kovan muijan selliin.
Harmi kun Henjamin story jäi näkemättä. Henu ja Benkku olis ollut 100x suositumpi homopari kuin joku Kalle ja Sampo 🤭
Itse ihmettelin miksi Robin ei elvyttänyt Karia tai lähtenyt sairaalaan mukaan. Psykiatri kuitenkin on aina ensin valmistunut lääkäriksi ja sitten erikoistunut. Yleensä tekee myös yleislääkärin töitä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Henjamin story jäi näkemättä. Henu ja Benkku olis ollut 100x suositumpi homopari kuin joku Kalle ja Sampo 🤭
Vähintään uus Larias.
En tarvi asuntoo
Vaan Salatut elämät
En tahdo duuniinkaan
Vaan Salatut elämät
En lemmen kuutamoo
Vaan Salatut elämät
Jos sulta MTV pyytää saan
Loputtomasti jaksoi vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään uus Larias.
Lariaskin ois jääny kakkoseks.
Kaikki sarjan heterot pitäisi kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin miksi Robin ei elvyttänyt Karia tai lähtenyt sairaalaan mukaan. Psykiatri kuitenkin on aina ensin valmistunut lääkäriksi ja sitten erikoistunut. Yleensä tekee myös yleislääkärin töitä samalla.
Se vaan halus runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan suostiosta halua kiistellä? Suomen tv:ssä on niin vähän vanhempia nais- ja miespareja. Saisi olla vieläkin vanhempaa referenssiä eikä kaikki teinejä tai nuoria aikuisia.
Ei ois kyl uskonu... hetkonen!
Ol...olkaa nyt ystäväl...lisiä ja antakaa sitä kos...kostuketta...
Maaritti
Tervetuloa Heiskasmatkojen pakettilomalle Helvettiin!
Ihme vaino sarjaa kohtaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin olikin muuttunut jotenkin etäiseksi kun lähti Annan kanssa pois ja eros. Ois saanut vähän rakkautta Henulta.
Voi kun Aki ja Henrik panis.
Henrik on seksikäs nimi, mutta Henu on hiukan ällö väännös.
Vierailija kirjoitti:
Ol...olkaa nyt ystäväl...lisiä ja antakaa sitä kos...kostuketta...
Maaritti
Sulle ei enää tarjoilla!
Niin ja ongelma on?