Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59137)
Käyköhän Linda jo huomisessa jaksossa uudestaan vankilassa mutta tällä kertaa tapaamassa Kikkaa ja tällä kertaa uskoo sen mitä Akista kerrotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larin, Eliaksen, Talen ja Jannen näyttelijät ovat vieläkin tosi samanlaisia. Tuo Petterin julkaisema kuva, jonka Salkkareiden ig on jakanut stooreihinsa.
Tää kuva toi tosi nostalgiset fiilikset itselle. Oishan toi ny kiva nähdä tuota porukkaa viel joskus sarjassa!
Harmi vain että puolet noista on sarjassa kuollut. Toki voisi tulla vaikka Pihlajasatu jossa mukana Tale, Sanni, Janne, Lari, Iida ja Elias. Lari voisi joskus palata edes vierailulle sarjaan kun Mariannakin on kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larin, Eliaksen, Talen ja Jannen näyttelijät ovat vieläkin tosi samanlaisia. Tuo Petterin julkaisema kuva, jonka Salkkareiden ig on jakanut stooreihinsa.
Tää kuva toi tosi nostalgiset fiilikset itselle. Oishan toi ny kiva nähdä tuota porukkaa viel joskus sarjassa!
Tuolla kommenteissa on muutamia enkku viestejä Lariaksen perään. Se todella oli ilmiö, kun vieläkin jaksavat muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Melvin Malbäck. Imelä, naismainen homo jonka näyttelijä oikeastikin homo.
Ei mitään positiivistä todettavaa. Tyypillinen julkkishomo, neiti bottom.
Jos vielä sarjaa katsoisin, olisin mielissäni erilaisesta hahmosta, mutta ilman Sagan paluuta mikään yksittäinen ei riitä. Helin paluu on sitten eri juttu. Kallesta olen saanut tarpeeksi ja vaihtaisin Kallen ensitilassa Heliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä sarjaa katsoisin, olisin mielissäni erilaisesta hahmosta, mutta ilman Sagan paluuta mikään yksittäinen ei riitä. Helin paluu on sitten eri juttu. Kallesta olen saanut tarpeeksi ja vaihtaisin Kallen ensitilassa Heliin.
Mä taas en jaksanut yhtään Helin jatkuvaa kiukuttelua. Tai niin mä muistan sen olleen. Vähän väliä riidoissa jonkun kanssa.
Eikö Linda ole saanut tuon saman mekon lahjaksi joskus aikaisemmin? Oliko niissä poliisigaaloissa? Olen ihan varma, että hänellä on ollut tuo sama mekko joskus aikaisemmin.
Ootteko huomanneet, että Nella on pidetty puheissa mukana. Tämänkin päivän jaksossa Jiri lopetti puhelua ja käski sanoa Alexille terveisiä. Melkein voisi luulla Nellan olevan palaamassa. Syksyllä ainakin sinä päivänä kun Mikko ja Maarit olivat hautausmaalla ei ole ollut Nella samoissa kohtauksessa. Myös Helin näyttelijä ollut muualla, ei edes Suomessa. Jos silloin olisi kuvattu hautajaisia jäisi moni pois. Ne melkein olisi pitänyt kuvata kevään lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Linda ole saanut tuon saman mekon lahjaksi joskus aikaisemmin? Oliko niissä poliisigaaloissa? Olen ihan varma, että hänellä on ollut tuo sama mekko joskus aikaisemmin.
Sai Akilta lahjaksi silloin kun olivat samassa ravintolassa ensimmäistä kertaa, muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en jaksanut yhtään Helin jatkuvaa kiukuttelua. Tai niin mä muistan sen olleen. Vähän väliä riidoissa jonkun kanssa.
Hyvä että on temperamenttia. Ei keskinkertaista hahmoa jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta en jaksa sellaista temperamenttia joka on kaikkian kanssa riidoissa koko ajan. En jaksa alkaa vääntämään tästä kaikilla kun on omat mielipiteensä. Ihan turha se riita Evankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta en jaksa sellaista temperamenttia joka on kaikkian kanssa rii
En jaksa Sallan temperamenttia. Liian överi. Jutta ja Eva on raskaita nalkuttajia kun sille päälle sattuu. Inhoan niitä hahmoja.
No en mäkään jaksa Sallaan ja Evalla ei ole temperamenttia jos tässä yritettiin nyt kääntää että olen joku Salla & Eva fani :D
Ihan varmasti poliisi ei tule kuulemaan Akin osuudesta, koska Linda ei kerro.
Lindalla pitäisi olla seuraavaksi kengänkuva perseessä... Joannan keississä oli rehellinen Rajalan tuodessa faktoja pöytään. Sittemmin jäänyt Luukon potilaslista ja Akin rikokset omaan päähän.
Milloinkohan Mikko jää pois? Oli ainakin viime viikolla kuvauksissa ja Sara kuskasi. Sara on nyt ollut somessa hiljaa. Yleensä päivittelee joka päivä. Monesti tää meinaa että jotain tapahtuu synnytyksen osalta.
En muista koskaan kuulleeni tästä, mutta tämmönen tubettaja Pete on tehnyt viime vuonna elokuvan Pete ja Varjomaailma. Ilmeisesti täysin amatööri tuotantoa enkä sen enempää ole tutustunut, mutta tässä näyttelee Sami Sarjula ja itse asiassa myös hänen poikansa.
Susanna Snellman ja Sami Sarjula näyttelevät yhdessä Salkkareissa 💕
Lindalla monessa jaksossa elohiiri silmässä tän viikon jaksoissa. Muistaakseni Monika puhui tästä stooreissa keväällä ja kaipasi apuja sen saamiseen pois, kun ilmeisesti vaivasi useampia päiviä/viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti poliisi ei tule kuulemaan Akin osuudesta, koska Linda ei kerro.
Me too. Luukon kuolemaa ei enää edes mainita, edes sivulauseessa kun näytetään joku kohtaus poliisiasemalta. Aaron kaksoispersoonakin katosi sormia napsauttamalla eli se hetken "paha Aaro" on nyt jälleen enemmänkin se "höpsö Aaro". Eli en usko että Aaro jää kiinni Luukon murhasta. Sehän tietäisi hahmon joutumista vuosiksi linnaa eli hahmon poistumista. Taisi samalla kadota se Aaron talo myös ja puheet Annista.
Saa todella nähdä tuoko Linda Aki tiedot Rajalan tietoon. Joannan luona Linda kylläkin vieraili Lindana eikä poliisi Eerikäisenä. Mutta saa nähdä sitten mikä on vierailun luonne Kikan luona. Faktaa kylläkin on, Linda salasi Tatulta sen että Aaron nimi oli Luukon potilas listassa. Jotenkin tuntuu, että Linda lopulta katsoo Akin tekoja läpi sormien.
Sitten on tämä Mariannan keissi. Linda vannoi Akin edessä että se selvittää Mariannan vainoojan. Se keissi on edennyt tasan, ei mitenkään. Tietenkin juurikin tässä kohden kun Mariannalla voisi olla jotain todisteista kertoa Lindalle, se ei tee niin. Sarjassa vedetään kriittisessä tilanteessa aina asiat solmuun.