Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenitalla oli ainakin sormus Danielana tuossa myday videolla. Voisi olettaa Danielan olevan edelleen naimisissa Noelin kanssa vaikka Jarkosta ei mitään havaintoa olekaan studiolta koko syksyltä.
Eivät enää tee kunnon spessuvideoita. Ratsastavat menneisyydellä ja tekevät kakkaa studiolla päivät pitkät.
Kaikesta sitä saadaan ongelma...
Minkäs teet jos se on kakkaa enää.
Ongelma on että haukut kaikki muut ja hehkutat Sagaa mielettömästi-.
Joo en. Täällä on muita kommentoijia Saga-fanin lisäksi.
Mulla oli ainakin pari ajastusta Iisaan ja Tatuun liittyen, mutta en viitsi kirjoittaa tällä hetkellä niitä tänne, koska suuri mahdollisuus saada pelkkää Liisa-Iisa ja Tatu-Patu vastausta. Mulla tämä on tehnyt sen etten enää halua kirjoittaa.
Jos tuben Saga fani ei ole täällä niin kuka se sitten on? Kirjottelee Susannalle samalla tavalla kehuen hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuben Saga fani ei ole täällä niin kuka se sitten on? Kirjottelee Susannalle samalla tavalla kehuen hahmoa.
Mistä sen anonyymina tietää? Tuskin vain yksi henkilö hahmosta pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen anonyymina tietää? Tuskin vain yksi henkilö hahmosta pitää.
Ei mistään. Hassu vaan ajatella että juuri Sagalla on useampi fanaattinen fani.
Ite uskon ettei Karinin näyttelijä ole kiinnostunut pidemmäksi vakituisesta pestistä. Melvinin isä nyt oli vain maininta, jolla ei ollut edes nimeä. Äiti oli Irene ja tuskin Melviniä koskaan nähdään tai sen enempää vanhempia.
Tiesittekö mitä? Iisa on Liisa Salo. Uusi identiteetti. Liisa Salolla oli jo ennen sarjaan tuloa kymmenen eri passiakin. Se on näpäytys Ismolle. Lihonut vaan ja tehnyt kauneusleikkauksia.
Kristian vois palata takas opettajaks nyt ku näitten kouluhommia on taas alettu näyttää. Se ei koskaa saanu tietää et Henrik (ja Aino) junaili sen ulos siitä virasta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16010701.avif
Tämä kuva missä Henrik ja Aki ovat autossa. Itse luulen Hatka homma jakson nimen liittyvän siihen, että parivaljakko ottaa hatkat. Aki oli jo pakkaamassa paitoja lähteäkseen pois Pihlajakadulta. Tuolla takapenkillä on ehkä petivaatteita? Nukkuvat jossakin autossa peläten poliisia... Ja samalla varmaan käyvät katsomassa mitä Linda puuhaa.
Ehkä ne menee lymyileen Moosen peliluolaan? 🤗
Joskus olen pohtinut, onko käsikirjoittajilla joku sisäistämötän ongelma feminiinisiä homoja kohtaan? Melvin on sellainen, mitä sarjaan on toivottu mutta sekin kuvataan hemmetin ärsyttävänä snobina.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen pohtinut, onko käsikirjoittajilla joku sisäistämötän ongelma feminiinisiä homoja kohtaan? Melvin on sellainen, mitä sarjaan on toivottu mutta sekin kuvataan hemmetin ärsyttävänä snobina.
Onks tälläinen se 100 varma bottom poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tälläinen se 100 varma bottom poika?
Ihan selkee ja homohan se näyttelijäkin on oikeasti. Nauroin ihan ääneen, kun oli ilmeisesti äidilleen jotain itkenyt treffeistä ja Dahlia sanoi Melvinin äidille puhelimessa, että "laita poika terapiaan ja lähetä lasku minulle" :D
Seiskan paperilehden paljastuksissa Sampon nimi oli taivutettu Sammon :D
Mitä tapahtui Jasminille-podcast julkaistaan ensi viikon keskiviikkona Areenassa. Itse varmaan kuuntelen kaikki jaksot heti kerralla läpi. Odotan kyllä mielenkiinnolla keitä kaikkia Salkkari-näyttelijöitä podcastiin on haastateltu.
Dahlia kävelee narahtavia luksusportaita pitkin huoneeseen.
Mitäs meni tunkemaan nokkansa. Ei kuulunut hänelle !!
Suhteen pilaaja. Ärsyttävä tyyppi .
Pihlajakatu jätetään sivuun ja pääosaan siirtyy Sagan elämä.
Mä ymmärrän miksi tietyt kohtaukset ovat tehty siellä missä ne on tehty. Totta kai Amanda on järkevä paikka tavata Dahlialle, Gunnarille, Magnukselle ja Melvinille, koska eihän Melvin olisi voinut haukkua minkään huippuravintolan menua. Lisäksi kohtauksia oli vain muutama joten olisi mennyt liikaa aikaa, vaivaa ja rahaa mennä muualle. Melvin haukkui Amandan ranskalaista keittiötä. Hän olisi ehdottomasti halunnut cevicheä. Samppanjakaan ei kelvannut mutta tyytyi ottamaan vain sitä. Kuka edes voi kuvitella jossakin majatalossa olevan hienoa menua.
Ongelma on että haukut kaikki muut ja hehkutat Sagaa mielettömästi-.