Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Laura Kiviranta saapua Pihlajakadulle? Olisi parantunut.
Mitähän tuumaisi Aarosta?
Ja sarjassa ei ole ollut ketään vakituista lakimi... henkilöä? :-D
...kun Monica lähti? 🤔
Eiku onhan Noel juristi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on myös "Salatut elämät spekulointiketju."
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Laura Kiviranta saapua Pihlajakadulle? Olisi parantunut.
Mitähän tuumaisi Aarosta?
En usko että palaa enää. Salkkarit on tuhoon tuomittu.
Ei Kalle ole ainoa alkoholisti sarjassa.
Ei niin vaan piereskelijä. yököttävää sellainen.
kuka keksii juonet salkkariin
Tuo on nykyään mukava kun Nadja alkanut puhumaan. Aiemmin oli niin ujo ja hiljanen.
Vierailija kirjoitti:
kuka keksii juonet salkkariin
Käsikirjoittajat.
Täällä voitais edelleen käydä nuo jankkaus keskustelut. Pilaa vain pääketjun turhalla tappelulla.
Siis hyi hitto miten ällöö!
Katselin tuossa vanhempia jaksoja ja Karilla on kai jokin perversio Elinasta tai jotain. Jotenkin outoa tuo ylikorostunut tarve osallistua sisarensa elämään ja rakkaussuhteisiin ja lisäksi sisarensa palvonta ja pakonomainen puolustamisen/suojelemisen tarve menee pikkusen yli normaalin rajan..
Mä olen omassa päässäni ajatellut, että Joanna (ja näyttelijänsä) viha liittyy jotenkin jonkun palstalaisen äiti-ongelmaan. Muistan kuinka Nellan hahmoa alettiin kovasanaisemmin vihaamaan, kun luopui pojastaan. Pitkään haukuttiin huonoksi äidiksi ja valitettiin, kuinka Nellaa ei kiinnosta Toivon asia ollenkaan. Jossain kohtaa tämä vaihtui Elinaan niiden mielenterveyden ongelmien noustessa pinnalle. Joannan vihakin sai aivan uuden käänteen ja vaihteen, kun tämä pois annettu lapsi paljastui. Siitä lähtien Joannaa on kovemmin haukuttu. En mä sitten tiedä, onko jollakin palstalaisella omassa elämässään kokemus hylätyksi tuleminen äidin toimesta vai mistä se loputon viha kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan Johanna Anttilaa, koska hän on surkea näyttelijä ja tylsä ja mitään sanomaton ja muutenkin Joannan lapsen menettäminen oli ihan oikein Joannalle, että kiitos käsikirjoittajat, että päättivät siihen lopputulokseen.
No ei se ole mikään syy vihata tolla tavalla.
Häipyis koko poppoo julkisuudesta ja Salkkareista. Uudet tekijät sarjalle.
Tietääkö Kerttu muuten siitä Lailan ihastuksesta Henrikiin? Tuskin, mutta mietin vain voisiko se asia nousta uudelleen pinnalle. Toivottavasti Kerttu ei pilaa lisää Henrikin elämää.
En ois uskonut että Jirin ja Kristianin kuvaukset saa aikaan näin ison mölyn, kun entisille katsojille Salkkarit on pelkkää ilmaa enää.
Vierailija kirjoitti:
En ois uskonut että Jirin ja Kristianin kuvaukset saa aikaan näin ison mölyn, kun entisille katsojille Salkkarit on pelkkää ilmaa enää.
Noh.. ei kai siinä mistään sarjan laadusta ollutkaan kysymys, vaan niistä joiden mielestä kaksi miestä on paha asia läheisissä tunnelmissa.
Ja sarjassa ei ole ollut ketään vakituista lakimi... henkilöä? :-D
...kun Monica lähti? 🤔