Mitä mieltä eriparisista ruokatuoleista?
Kodissa on ensimmäistä kertaa ruokailuhuone ja haluaisin ostaa sinne suuren ruokapöydän. Minulle on kertynyt paljon eriparisia antiikkituoleja, mitä mieltä olette eriparisista tuoleista ruokailuhuoneessa?
Kommentit (20)
Jos tuolit ovat eriparia, niissä pitää olla kuitenkin jokin yhdistävä tekijä. Samaa tyyliä / samaa korkeutta / samaa väriä. Siis vain yksi määre riittää. Mutta semmoinen kollaasi, josta paistaa kilsan päähän "sain nämä sieltä täältä pitkin sukulaisia" Ei ole kiva.
Minusta se olisi ihan kätevää. Kukin ruokailija voisi valita juuri itselleen parhaiten sopivan tuolin. Ollaanhan me eri kokoisia - miksei sitten tuolitkin voisi olla erilaisia keskenään?
WT:a, wokea, homoa, viherpunikkista tuillaelävän roskalava dyykausta. Valitse vaikka noista.
Ja sitten valitetaan kun ei palkka riitä mihinkään. No ei kai, kun pitää ihan käyttökelpoisten tuolien sijaan hommata uudet.
Meillä mökillä kaikki tuolit erilaisia. Se on oikeastaan tosi kivan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuolit ovat eriparia, niissä pitää olla kuitenkin jokin yhdistävä tekijä. Samaa tyyliä / samaa korkeutta / samaa väriä. Siis vain yksi määre riittää. Mutta semmoinen kollaasi, josta paistaa kilsan päähän "sain nämä sieltä täältä pitkin sukulaisia" Ei ole kiva.
Juu. On niissä jokaisessa tasan neljä jalkaa, tätä ajattelinkin että en sekoita kolmijalkoja sekaan.
Minunkin sisustukseen sopisi tosi hyvin eri pari tuolit.
Vierailija kirjoitti:
EI OLE!!
No meillä on ikivanhoja talonpoikaistuoleja joista osa on vähän erilaisia kuin toiset joskin istumakorkeus sama. Eivät ole edes saman värisiä koska en halua pilata niiden alkuperäisyyttä, joskin vähän on paikkailtu että ovat tukevia istua. Minulle ja miehelle rakkaita koska molempien perheessä olleista kerätty ja ihan sama mitä muut on mieltä. Pöytää jouduttiin fiksaamaan vähän että sopii korkeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE!!
Elä äpise.
Eriparisethan ovat olleet muotia viime vuosina.
Piristävää.Itsellä on samanlaisia tuoleja,mutta kaikki eri värisiä.
Vain, jos olet Peppi Pitkätossu ja asut Huvikummussa.
Vierailija kirjoitti:
Piristävää.Itsellä on samanlaisia tuoleja,mutta kaikki eri värisiä.
yök
Tykkään. Sana "ruokatuoli" vain on karmea - anteeksi, mutta pakko sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Sana "ruokatuoli" vain on karmea - anteeksi, mutta pakko sanoa.
Onhan piparkakkutalokin.
Näitä löytyy Kalliosta 12m2 kämppään on ängetty olemattoman pöydän ympärille 3 itse eriväriseksi maalattua tuolia, asukas pariskunnalla on molemmilla rastat, che quevara-lakana seinällä ja pössy haisee alarapulle asti.Kummallakaan ei ole työhistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain, jos olet Peppi Pitkätossu ja asut Huvikummussa.
Kuka ei haluaisi asua huvikummussa? Itse jätin sellaisen tylsän skandinaavisen pelkistetyn elämän taakse muutama vuosi sitten ja nautin!
Se skandinaavinen minimalistinen tyylitelty koti oli kaunis. Mutta oikeasti sellainen lapsellinen iloisuus on kotona ihanaa. Ja siihen sopii nimenomaan eriparituolit aivan loistavasti.
Anna mennä ap. Tuolit voi vaihtaa jos kyllästyy.
Jos ne ovat saman korkuisia istumiskorkeudeltaan ja sopivat ruokapöydän korkeuteen, niin mikä ettei. Ei kukaan määrää että niiden pitäisi olla samanlaisia ja toisaalta, pääasia mitä mieltä itse olet? Jos tykkäät, niin sehän on pääasia.