Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
henrik on sellainen sonni että kohta se nussii raskaaksi seä joannan että danieelan yhtä aikaa
Miki Kajander
Voitin nettipokerista ja ostin Matiakselle uuden PS5:n ja tacoja.
Vierailija kirjoitti:
Miki Kajander
Voitin nettipokerista ja ostin Matiakselle uuden PS5:n ja tacoja.
Susu Honkanen
No sehän on mukavaa että sulla on tuollaiseen aikaan. Mitä siitä, että se yks hyväksikäyttäjä on meidän poikamme kimpussa...
Olli
Mä murtaudun nyt sen snobimummon kartanoon, ja vien kaikki shampanjat, minua ei pysäytä mikään
Vierailija kirjoitti:
Olli
Mä murtaudun nyt sen snobimummon kartanoon, ja vien kaikki shampanjat, minua ei pysäytä mikään
Dahlia Mustavaara
Siitä sinun on turha haaveilla. Hälytinjärjestelmä laukeaa ja vartiat ovat ottamassa sinut kiinni!
Ismo Laitela
Olen kai sitten incelli.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Olen kai sitten incelli.
Maarit Salin
Hyvä Izmo, alat palata todellisuuteen!
Kikkis Lilja
Jouduin vit tu Jutan puhutteluun. Että se jauho pas kaa jostain hyvästä työilmapiiristä.
Laila Kajander
Voiskohan broidi murtautua myös yhtiöön
Salla Mattila
Nyt lähtee nahkahame tanssi!
Vierailija kirjoitti:
Olli
Dahlia Mustavaara
Minua ei kuule kiinnosta murtaudutko johonkin kartanoon mitä en edes ole ole pitkään aikaan omistanut enkä asu siellä. Olethan sinä myymälävaraskin.
Dahlia Mustavaara
Hyvää iltaa,God kväll alla! Hur mår du? Ku ska jag dricka en öl, tack!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli
Dahlia Mustavaara
Minua ei kuule kiinnosta murtaudutko johonkin kartanoon mitä en edes ole ole pitkään aikaan omistanut enkä asu siellä. Olethan sinä myymälävaraskin.
Dahlia Mustavaara
Vale-Dahliaa se ei varmasti kiinnosta mutta minua aitoa kyllä joka omistaa sen kartanon!
Saga Kuula-Korkiakoski
Hälyttimet kovaa laulaa ja varkaat juoksee karkuun! Näin siinä vaan käy!
Uus bitch!! Uus bitch!! 💋💋💋
Vierailija kirjoitti:
Uus bitch!! Uus bitch!! 💋💋💋
Laila Kajander
Oikee kappale spottarin ykkösenä. Sitä vit tun sinistä ei ees näy siel
Gunnar Mustavaara
Olinko minä nyt tavannut ne Dahlian sukulaiset vai enkö minä ollut?
Nella Tamminen
Krisu on niin kuuma!
Dahlia Mustavaara
Ei muuta voi sanoa kuin että lapsi oot todella onnetonsurkimus ei mikään ihme ettei sinusta kukaan ole kiinnostunut