Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Dahlia Mustavaara
Minulla on viinikaappi jossa on runsas kokoelma laatuviinejä. Vielä kun saisivat sen pystyyn remontoidulle kartanolle.
Saga Kuula-Korkiakoski
Sergei, meillä on pöytävaraus muualle kuin Amandaan.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minulla on viinikaappi jossa on runsas kokoelma laatuviinejä. Vielä kun saisivat sen pystyyn remontoidulle kartanolle.
Laila Kajander
Se on hyvä että juopolla juotavaa riittää. Tais mennä ne remonttirahat viinaan, kun vieläkin kodittomana olet.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Salla Mattila
Tulkaa ihmeessä Amandaan, minä voisin kysellä Sergeiltä Helenan kuulumisia!
Kikkis
Sairaalalla ruokana kumiperunoita. Sopii paikan luonteeseen. 🙄
Noel Axelsson
Mahtaa kaikkia ärsyttää kun olen voittamaton. Ei ne Sonyan kulunvalvonnat minua pysäytä! Sihteerikin on mulle lämmenyt, heh! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Se on hyvä että juopolla juotavaa riittää. Tais mennä ne remonttirahat viinaan, kun vieläkin kodittomana olet.
Dahlia Mustavaara
Mikä röyhkeys nämä sinun väitteesi! Minä en ole juoppo! Sinä se taidat koditon olla tuota pikaa kun sinun isälläsi ei ole varaa siihen kattohuoneistoon. Se onkin aivan liian tasokas keskiluokkaiselle perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Salla Mattila
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä kyllästyin sen paikan tasoon jo silloin kun te vain riitelitte henkilökuntanne kanssa asiakaspalvelun sijasta!
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Hoitaja II
Ne ei varmasti mene miksikään vaikka heittäisi ainoan potilashuoneen oveen. Lavasteet romahtaa ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Mahtaa kaikkia ärsyttää kun olen voittamaton. Ei ne Sonyan kulunvalvonnat minua pysäytä! Sihteerikin on mulle lämmenyt, heh! 😜
Sonya Fadiga
Nyt teillä on viimeinen tilaisuutenne lähteä täältä herra Axelsson! Uudet vartiamme ovat paikalla tuossa tuokiossa.
Jukka Salin
Huhuja paluustani on levinnyt. Maarit tämän takana on kun kirjoittaa kaikesta niitä vähemmän virallisia reittejä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Kalle Laitela
Sulla nyt ei ikinä mikään ole hyvin. Taas turhaa valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Jukka Salin
Huhuja paluustani on levinnyt. Maarit tämän takana on kun kirjoittaa kaikesta niitä vähemmän virallisia reittejä pitkin.
Maarit Salin
Voi Jukka Jukka! Kyllä mä tiedän mitä sä yrität! Mutta aivan sama, mä alan ryyppäämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Kalle Laitela
Sulla nyt ei ikinä mikään ole hyvin. Taas turhaa valittamista.
Kikkis
No eipä ole sullakaan, kun niistä ilmavaivoista kärsit. Ei taida peppuseksi sopia sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Mikä röyhkeys nämä sinun väitteesi! Minä en ole juoppo! Sinä se taidat koditon olla tuota pikaa kun sinun isälläsi ei ole varaa siihen kattohuoneistoon. Se onkin aivan liian tasokas keskiluokkaiselle perheelle.
Laila Kajander
Mun isä on kuule vartijan hommissa. Et todellakin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Sonya Fadiga
Nyt teillä on viimeinen tilaisuutenne lähteä täältä herra Axelsson! Uudet vartiamme ovat paikalla tuossa tuokiossa.
Daniela Honkanen
Anteeks vaan mut kuka sä oot? Noel on täällä töissä, hän on mun miesystäväni. Joten lopeta tuo huutelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Salla Mattila
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä kyllästyin sen paikan tasoon jo silloin kun te vain riitelitte henkilökuntanne kanssa asiakaspalvelun sijasta!
Salla Mattila
Täällä ei todellakaan riidellä. Meillä on erittäin korkeat standardit.
Jutta Korhonen
Lähettäskö Salla nahkahame ostoksille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Mun isä on kuule vartijan hommissa. Et todellakin on varaa.
Dahlia Mustavaara
Vai että vartijan hommissa? Nehän tienaakin runsaasti.
Juoruakka
Lasse Sievinen ja Ismo Laitela ovat menossa naimisiin. Lasse Sievinen haluaa avioehdon, koska pelkää menettävänsä kalleimman aarteensa hirven pään Ismo Laitelalle. Ismo Laitela taas pelkään veikkauspöytänsä ja pesäpallomailansa puolesta. Ismo Laitelalla on salaa kellarikomerossa Suomen suurin kokoelma erilaisia pesäpallomailoja.