Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Sergei, meillä on pöytävaraus muualle kuin Amandaan.
Salla Mattila
Tulkaa ihmeessä Amandaan, minä voisin kysellä Sergeiltä Helenan kuulumisia!
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä kyllästyin sen paikan tasoon jo silloin kun te vain riitelitte henkilökuntanne kanssa asiakaspalvelun sijasta!
Salla Mattila
Täällä ei todellakaan riidellä. Meillä on erittäin korkeat standardit.
Saga Kuula-Korkiakoski
Minulla on syytä epäillä näitä standardeja. Niin kammottava ilmapiiri oli siellä kun viimeksi kävin viinilasillisella. Dahlia Mustavaarakaan ei voi suositella teidän majataloa.
Ossi Puolakka
Onkohan sillä Ismolla ollut ikävä? Kohta sillä tulee ikävä varmasti nyrkin käyttöä, kun käyn vähän moikkaamassa sitä.
Isabella Holm
Se Salla on syytä ajaa sieltä majatalosta ulos. Karkottaa kaikki maksavat asiakkaatkin. Enkä ihmettele. Ei kukaan jaksa kuunnella sellaista teennäistä mekastusta.
Eeva Harakka
Mihin se Petri karkasi sieltä hoitolaitoksesta? Mä en jaksa enää! Tonin kuolemastakin tulee parisen kymmentä vuotta täyteen.
Inka Haapala
Oulu tulee korvista ulos. Kohta varaan liput takaisin Stadiin vaikka siitä alkaakin olla aikaa. Käyn moikkaamassa Ismoa ja Karia, jos ketään muuta ei siellä enää ole.
Pamela Viljanen
Martin loppu perintö pitäisi sijoittaa viisaasti.
Pamela Viljanen
Martin loppu perintö pitäisi sijoittaa viisaasti.
Pipsa Tiilikainen
Ostan Irman vanhan asunnon ja remontoin sen, mutta Ismon lähelle en kyllä mene!
Tanja Rasi
Pitää käydä katsomassa miten se Eetu siellä toimistolla pärjää.
Karin Ekholm
Taitaa sittenkin tulla ero kihlatustani. Lars oli alkanut epäilemään jotain. Hän on rehellisyyden puolesta puhuja, eikä sensuroi mitään ajatuksiaan.
Elina Taalasmaa
Onko Noel vielä r unkannut toimistolla?
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Vai että vartijan hommissa? Nehän tienaakin runsaasti.
Laila Kajander
No ei me ilman rahaa täällä asuttas. Sun kannattas miettiä itelles vartijaa, aika moni saattaa haluta käydä sun kimppuun ku oot niin vittumainen ak ka
Vierailija kirjoitti:
Elina Taalasmaa
Onko Noel vielä r unkannut toimistolla?
Saga Kuula-Korkiakoski
Hänet on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä.
Sabrina Mustavaara
Lutunen toimari ollaan saatu toistamiseen ulos. Nyt on sitten juhlan paikka.
Merja Pennanen
Minusta tulee Mustavaaran kaksoissihteeri.
Maarit Salin
Hei nyt nyt toimitukseen pitää saada juomatarjoilut, kuten Mustavaara-yhtiössä.
Saga Kuula-Korkiakoski
Noelin ei tarvitse puhdistaa kuin työpöytänsä. Niin siivottomassa kunnossa se on!
Saga Kuula-Korkiakoski
Me osataan lukea myös Maarit Salinin juoppokolumneja vaikka niissä on paljon kirjoitusvirheitä.
Dahlia Mustavaara
Anna olla Aaro viimeinen kerta kun käskytät minua. Jatkossa varaat Pupulta työajan jos haluat nöyryyttää minua.
Sonya Fadiga
Hän ei ole täällä töissä enää. Sen verran pahennusta tämä herra toimitusjohtaja on aiheuttanut. Nyt on muutoksen aika ja sinäkin voisit ulkopuolisena poistua täältä.