Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Laila Kajander
Työnnä nyt jo se kurssi p erseeseen. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Työnnä nyt jo se kurssi p erseeseen. Huoh.
Saga Korkiakoski
Mitä kielenkäyttöä! Teinien taso ja käytöstavat lähti jyrkkään laskuun.
Rosmarine Duncker
Teinit on joskus hankalia. Purkavat omaa epävarmuuttaan meihin kokeneisiin aikuisiin. Onneksi en hankkinut koskaan lapsia. Miehissä on tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Hän oli korkeintaan keskinkertainen tarjoilija. Kuulemani mukaan hänellä ei ollut edes koulutusta siihen työhön. Se Sabrinan juttu nyt oli täysi väärinkäsitys. Ei kukaan voi olla Pirjo ja yhtäkkiä vaihtaa nimensä joksikin seurapiiriperheen Isabella Holmiksi jäämättä kiinni.
Jutta Korhonen
Just tollasia itsekkäitä ku sipäitä te Mustavaarat olette. Vähettelette omia virheitänne.
Dahlia Mustavaara
Sinä et sitten kadu omia virheitäsi, kuten väkivaltaisuutta? Tekopyhä moukka olet etkä mitään muuta!
Jutta Korhonen
Mä en ole ainakaan ajanut ketään itsemurhaan tai tilannut palkkamurhaajaa niin kuin teidän "hienostuneessa" suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Lapselliset keskustelut jostain ilmavaivoista. Ei kuulu hienojen ihmisten puheisiin.
Salla Mattila
Luulisi kauppiaan rouvan tottuneen jo rahvaan puheisiin.
Kikkis
Mä kävin hakemassa varastosta maskeja. Käytetään näitä nyt siihen asti että selviää syy tähän huonoon sisäilmaan. 🤢
Eila Hirvonen
Nyt kerrot totuuden! Kuka sä olet ja miksi sä esitit mulle Ismon kuollutta äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Hän oli korkeintaan keskinkertainen tarjoilija. Kuulemani mukaan hänellä ei ollut edes koulutusta siihen työhön. Se Sabrinan juttu nyt oli täysi väärinkäsitys. Ei kukaan voi olla Pirjo ja yhtäkkiä vaihtaa nimensä joksikin seurapiiriperheen Isabella Holmiksi jäämättä kiinni.
Jutta Korhonen
Just tollasia itsekkäitä ku sipäitä te Mustavaarat olette. Vähettelette omia virheitänne.
Dahlia Mustavaara
Sinä et sitten kadu omia virheitäsi, kuten väkivaltaisuutta? Tekopyhä moukka olet etkä mitään muuta!
Jutta Korhonen
Mä en ole ainakaan ajanut ketään itsemurhaan tai tilannut palkkamurhaajaa niin kuin teid
Dahlia Mustavaara
Kukaan Mustavaara ei ole ajanut ketään lopulliseen ratkaisuun. Se palkkamurha oli kaikkien raiskattujen naisten puolesta. Heikki Pohjonen oli hirviö! Jos sinä häntä puolustelet niin se kertoo sinusta aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Lapselliset keskustelut jostain ilmavaivoista. Ei kuulu hienojen ihmisten puheisiin.
Salla Mattila
Luulisi kauppiaan rouvan tottuneen jo rahvaan puheisiin.
Dahlia Mustavaara
Sinun mekastamiseen ei totu ikinä. Tärykalvoja särkee.
Laila Kajander
Joojoo työnnä nyt d i l d o p illuusi Saga ja ole hiljaa.
Kalle Laitela
Beiget housuni ovat oudosti kadonneet.
Salla Mattila
Nahkahameeni on kadonnut.
Sihteeri
Tarvitsen sopivia vaatteita. Palaan takaisin töihin vasta sitten kun saan Noel Axelssonilta vaaterahaa uusiin sopiviin vaatteisiin. Se on todella tukalaa olla kaikki työpäivät liian tiukassa ja pienessä mekossa ja kävellä liian korkeilla korkokengillä.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kukaan Mustavaara ei ole ajanut ketään lopulliseen ratkaisuun. Se palkkamurha oli kaikkien raiskattujen naisten puolesta. Heikki Pohjonen oli hirviö! Jos sinä häntä puolustelet niin se kertoo sinusta aika paljon.
Jutta Korhonen
Tappaminen ei ole koskaan oikein. Meinasivat Aki ja Alissakin kuolla tyttäresi takia!
Laila Kajander
Voi nyt vit tu näitä lainauksia
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Saga Korkiakoski
Kuinka sinä kehtaat puhua tuollaisia minulle? Käytöskoulussa olisi sinun paikkasi ja puhelin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Saga Korkiakoski
Kuinka sinä kehtaat puhua tuollaisia minulle? Käytöskoulussa olisi sinun paikkasi ja puhelin pois.
Laila Kajander
No mutta runkkaileehan se Noelkin siellä
Kikkis
Vit tu että on huonoja maskeja. Tulee toi pas kan haju vahvasti läpi! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Saga Korkiakoski
Laila Kajander
No mutta runkkaileehan se Noelkin siellä
Saga Korkiakoski
Se ei liity tähän asiaan mitenkään. Noel on sairas psykopaatti joka käyttää epärehellisiä keinoja hyödykseen. Siitä ei kannata ottaa mallia.
Saga Korkiakoski
Sarjan kurssi on laskusuunnassa.