Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kikkis
Meidän on ihan pakko tuulettaa täällä! Ja tämän pahan hajun lähde on selvitettävä heti. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Meidän on ihan pakko tuulettaa täällä! Ja tämän pahan hajun lähde on selvitettävä heti. 🤮
Saga Korkiakoski
Kaikki tietää että se huonosti rakennettu vanerisairaala löyhkää. Se on takuuvarmasti homeessa. Toista on meidän pörssiyhtiön pääkonttorilla.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Missä se rappukäytävä täällä etuoven takana on? VIT TU MISSÄ?
Rosmarine Duncker
Se on Kari Taalasmaan korjaamo. Toisinaan vain leikkivät siinä jotain hienon jugendtalon sisäänkäyntiä.
Kallen haukkuminen on hauskaa, kun Kikkis tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Kallen haukkuminen on hauskaa, kun Kikkis tekee sen.
Eikä oo mutta multa ei kysytä enkä voi mitää että se harmittaa :D Muuten kyl luen aina kerran päivässä pelailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Rosmarine Duncker
Se on Kari Taalasmaan korjaamo. Toisinaan vain leikkivät siinä jotain hienon jugendtalon sisäänkäyntiä.
Maarit Salin
Siis mitä vit tua? Ei... eihän tää nyt näin voi olla. Missä mun asuntoni on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Saga Korkiakoski
Kaikki tietää että se huonosti rakennettu vanerisairaala löyhkää. Se on takuuvarmasti homeessa. Toista on meidän pörssiyhtiön pääkonttorilla.
Romppainen
Itse asiassa meillä on syytä epäillä, että Laitelan Kallella olisi jotain tekemistä asian kanssa... Monet ovat puhuneet hänen pahasta hajustaan.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä kyseenalaistin hänen osaamisen, ei siinä ollut mitään henkilökohtaista. Pitäisi nyt viinin jäähdytys hallita hyvin jos on tuollaisessa työssä.
Jutta Korhonen
Sanni oli hyvä työntekijä. Sinä vain halusit alkaa pätemään. Mä en kiusaamista hyvällä katso. Siksi olin Sabrinallekin niin vihainen kun siellä Laurin kartanolla oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä kyseenalaistin hänen osaamisen, ei siinä ollut mitään henkilökohtaista. Pitäisi nyt viinin jäähdytys hallita hyvin jos on tuollaisessa työssä.
Jutta Korhonen
Sanni oli hyvä työntekijä. Sinä vain halusit alkaa pätemään. Mä en kiusaamista hyvällä katso. Siksi olin Sabrinallekin niin vihainen kun siellä Laurin kartanolla oltiin.
Jutta Korhonen
Miks nää lainaukset ei toimi kunnolla?
Kristiina Pohjonen
Olipas se lähellä. Siinä Ismon käsivarsilla.
Rosmarine Ducker
Onko Karilla vapaita aikoja öljynvaihtoon. Vaikka ensi viikolla?
Rosmarine Ducker
Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Aion ensi viikolla ajaa autoni taalasbiilin oven eteen ja odotan niin kauan että Kari ilmestyy paikalle. Olen yrittänyt jo pitkään saada aikaa öljynvaihtoon ja nyt riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Hän oli korkeintaan keskinkertainen tarjoilija. Kuulemani mukaan hänellä ei ollut edes koulutusta siihen työhön. Se Sabrinan juttu nyt oli täysi väärinkäsitys. Ei kukaan voi olla Pirjo ja yhtäkkiä vaihtaa nimensä joksikin seurapiiriperheen Isabella Holmiksi jäämättä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Rosmarine Duncker
Maarit Salin
Siis mitä vit tua? Ei... eihän tää nyt näin voi olla. Missä mun asuntoni on?
Ulla Taalasmaa
Samassa paikassa mihin sinä sen huushollin jätit. Tämä meidän ulkolavaste on kyllä semmoinen rotisko etten kestänyt enää! Oli pakko lähteä ihan sen ja Sallankin takia Malagaan. Nyt on rauha maassa.
Sabrina Mustavaara
Mulla keittää kohta yli. Kohta kaatuu pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Rosmarine Ducker
Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Aion ensi viikolla ajaa autoni taalasbiilin oven eteen ja odotan niin kauan että Kari ilmestyy paikalle. Olen yrittänyt jo pitkään saada aikaa öljynvaihtoon ja nyt riittää.
Saga Korkiakoski
Minä käytän vain parasta taksia, jotta voin kävellä korkokengissä eikä tarvitse keskittyä niin rahvaanomaiseen ratin kääntämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sabrina Mustavaara
Mulla keittää kohta yli. Kohta kaatuu pöytä.
Dahlia Mustavaara
Sellainen riehuminen on paitsi vulgääriä myös erittäin kiusallista, häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Kristiina Pohjonen
Olipas se lähellä. Siinä Ismon käsivarsilla.
Liisa Laitelan haamu
Miten sinä olet Ismoa huijannut? Ethän sinä edes muistuta minua.
Dahlia Mustavaara