Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Saga Korkiakoski
Ihanaa kopsutella korkokenkiä ja heittää se Noel piakkoin ulos täältä.
Rönkkö
nyt turpa kiinni joka iikka!!
Vierailija kirjoitti:
Rönkkö
Svetlana Rönkkö
Voi mamin pikku kulta! Nyt rauhotutaan ja leivotaan yhdessä perjantaipiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rönkkö
Svetlana Rönkkö
Voi mamin pikku kulta! Nyt rauhotutaan ja leivotaan yhdessä perjantaipiirakkaa.
Irma Rönkkö
Ihan hevonhumppaa ja höpö juttua! Sinä et osaa piiraakkaa tehdä! Jarna osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
MIten ihmiset voivat tehdä joka päivä töitä?
Jutta Korhonen
Kaikki eivät ole yhtä saamattomia kuin sinä!
Dahlia Mustavaara
Minä en ole saamaton, olen vain hyvässä asemassa jossa minulla on vapaus valita aikani käytöstä.
Jutta Korhonen
Gunnarin siivellä rikkauksiin. Säälittävää. Minä tein ahkerasti töitä ja olen arvostettu sairaalan johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Minä en ole saamaton, olen vain hyvässä asemassa jossa minulla on vapaus valita aikani käytöstä.
Jutta Korhonen
Gunnarin siivellä rikkauksiin. Säälittävää. Minä tein ahkerasti töitä ja olen arvostettu sairaalan johtaja.
Dahlia Mustavaara
Ettäs kehtaat senkin nahisteleva nymfomaani! Minullapas on kehittynyt maku. Sitä ei saada missään toimistopöydän ääressä.
Kikkis
Oli taas pas ka päivä töissä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Ettäs kehtaat senkin nahisteleva nymfomaani! Minullapas on kehittynyt maku. Sitä ei saada missään toimistopöydän ääressä.
Jutta Korhonen
Se että sulla on varaa "kehittyneeseen" makuun niin on myös vain Gunnarin ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Ettäs kehtaat senkin nahisteleva nymfomaani! Minullapas on kehittynyt maku. Sitä ei saada missää
Dahlia Mustavaara
Äläpäs puhu palturia! Se on minun hienostuneiden makuhermojeni ansiota. Saanen muistuttaa että sinun johtajan paikkasi on minun ansiota.
Mä teen kohta rikosilmoituksen Kallen liian kova äänisistä pieruista. En saa nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Äläpäs puhu palturia! Se on minun hienostuneiden makuhermojeni ansiota. Saanen muistuttaa että sinun johtajan paikkasi on minun ansiota.
Jutta Korhonen
Mutta ilman rahaa sinulla ei olisi varaa sellaiseen. Ja sinä halusit vain miellyttää sitä hullua.
Noel Axelsson
Nyt teen onlyfansiin lähetyksen missä runkkaan toimistolla. Mällit heitän puvulleni. 😜
Kikkis
Hyi saa tana, mikä täällä vastaanotossa lemuaa? 🤢
Maarit Salin
Missä se rappukäytävä täällä etuoven takana on? VIT TU MISSÄ?
Lasse Sievinen
Säälittävää katsella miten joku päätyy tuollaiseen tilaan toistuvasti. Joillekin ei alkoholi kyllä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Mutta ilman rahaa sinulla ei olisi varaa sellaiseen. Ja sinä halusit vain miellyttää sitä hullua.
Dahlia Mustavaara
Mutta minullapa on rahaa joten se siitä sitten ja hullu akka olet sinä! Käyt viattomien sivullisten kimppuun jos saat kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Mutta minullapa on rahaa joten se siitä sitten ja hullu akka olet sinä! Käyt viattomien sivullisten kimppuun jos saat kohtauksen.
Jutta Korhonen
Vai muka viattomille. Kyllä sä aika törkeästi silloin Sannille vittuilit.
Dahlia Mustavaara